Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuk om te proberen

Wat is leuk om te proberen

114 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
PanameraXL zei:
Ik heb het idee dat het nu al begint. Ik zit lekker te viben op de muziek en praat erg veel. Voel me wel goed. Maar het hoort dus na 1 uur pas te komen. Maar vind het nu al chill. Schud ook wat met m’n hoofd net bij xtc.
Klik om te vergroten...
Top dat de 3-MMC zo snel na het stoppen met je SSRI alweer werkt. Fijne avond!
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enjoy! 😊
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Ik vond het de eerste keer best wel op xtc lijken. Het ligt aan de inhoud van je maag en je stofwisseling hoe snel het gaat werken. Geniet er maar lekker van! Duurt 1,5 uur ongeveer.
Klik om te vergroten...
Dankje! Maar waarom 1,5 uur? Anderen zeggen dat met oraal het 3-4 uur duurt. Ik voel nu al wel dat het alweer iets minder is geworden. Alsof het nu alweer voorbij is. Maar dat kan bijna niet
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is mijn ervaring, zo staat het ook op psychonautwiki. Het is denk ik 3 a 4 uur inclusief nawerking. Dat je je nog wat gestimuleerd voelt en niet kan slapen. Je kan 1 of 2 keer bijpakken maar dan zou ik wel een lagere dosis doen. Want het is nogal belastend voor je bloedvaten. Hou het in totaal onder de 500 mg.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Komt het mss ook in vlagen, zoals MDMA?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
PanameraXL zei:
Dankje! Maar waarom 1,5 uur? Anderen zeggen dat met oraal het 3-4 uur duurt. Ik voel nu al wel dat het alweer iets minder is geworden. Alsof het nu alweer voorbij is. Maar dat kan bijna niet
Klik om te vergroten...
Of komt door je mindset? Je hoofd is een sterk ding. Kan zelfs drugs harder of zachter maken. Als jij écht denkt dat mindert, dan mindert het...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe je horloge af en go with the flow
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb net nog 180mg geslikt. Voel
Niet super veel. Heb daarom een lijn gesloven. Weet niet precies hoeveel. Wish me luck lol.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verstandig is het niet...
Een nieuwe drug, en meteen 180mg lijnen snuiven...Maar dat weet je zelf ook wel denk ik?

Verder...Als je nu, na 340mg op 3uur een gevoel hebt, dit is leuk, maar net te kort, of net niet wat je ervan verwachtte, stop er dan maar mee, of je eindigt zoals velen voor u met pas stoppen als alles op is...Ongeacht of dat 1, 2 of 5 gram is...

#pieceofgoodadvice

Ps : knap dat je 180mg lijnen kunt snuiven...
Hier stopt het echt na max 100mg...😅
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Nasaal : snelle werking, snel voorbij
Oraal : tragere opkomst, duurt langer.

Elk zijn voorkeur. 😁
Klik om te vergroten...
Het effect is ook echt anders hoor. Bij snuiven heb je minder nodig maar het is veel minder euphorisch in verhouding met de stimulatie. Oraal is empatischer en duurt langer. Naar mijn mening werkt t net als MDMA beter oraal.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Verstandig is het niet...
Een nieuwe drug, en meteen 180mg lijnen snuiven...Maar dat weet je zelf ook wel denk ik?

Verder...Als je nu, na 340mg op 3uur een gevoel hebt, dit is leuk, maar net te kort, of net niet wat je ervan verwachtte, stop er dan maar mee, of je eindigt zoals velen voor u met pas stoppen als alles op is...Ongeacht of dat 1, 2 of 5 gram is...

#pieceofgoodadvice

Ps : knap dat je 180mg lijnen kunt snuiven...
Hier stopt het echt na max 100mg...😅
Klik om te vergroten...
Heb nu in totaal 1x 160 en 1x 180mg oraal genomen. En een lijntje van 160mg gedeeld met mijn maat. Dus dat was 80. Ik had meer energie en heb echt diepe gesprekken gehad met m’n vrienden. Dat was echt super leuk. Voor het eerst hebben we echt goed met elkaar gesproken en hebben we vrij serieuze onderwerpen behandeld die we nuchter niet op de tafel hadden gebracht. Was erg leuk maar 3mmc valt me toch tegen. Ik had veel meer verwacht. Ik had niet echt iets euforisch of heel veel Zelfvetrouwen zoals genoemd werd.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook viel mij op dat ik van snuiven meer voelde. Die kickte iets meer in had ik het idee. Oraal innemen gaf me niet heel veel. Of het spul was niet goed of het ligt aan mij. Heb wel wat alcohol gedronken maar voel me echt nuchter. Heb het idee dat m’n vrienden iets harder gingen dan ik. Komt wellicht omdat zij weinig hadden gegeten en best wel dun zijn. Ik sport vrij veel en weeg 91kg en ben 193cm lang. Tot zo ver mijn update. Het is nu 04:25 en sta dit te schrijven in de club haha. Kwam ook nog een oude bekende tegen die keta bij zich had. Ik wou dit graag kopen maar dat wilde hii niet. Is achteraf misschien ook maar beter. Maar op het moment zelf boeide het mij allemaal geen flikker. Als ik coke had kunnen krijgen had ik dat zelf gedaan. Best wel een eng idee. Ook heb ik niet het idee dat dit veel serotonine slurpt. Ik had niet echt het gevoel dat ik heel blij of gelukkig was. In het begin een klein beetje maar lang zoveel niet als bij XTC. Hoop dus dat de kater morgen meevalt en dan kan ik eindelijk weer mijn SSRI nemen. Ik begon al wat ontwenningsverschijnselen te krijgen vandaag. Ik kan nog wel merken dat ik nog wel in zekere zin onder invloed ben. Zit hier echt een heel verhaal te typen zoals jullie kunnen zien haha.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PanameraXL zei:
Voel me niet super rot of depressief. Het is meer dat ik bij kleine dingen veel angst ervaar. Dus sociale zaken, etc. Ben verder heel gelukkig :)
Klik om te vergroten...
Stop eens met blowen, kans groot dat je angstklachten ook verdwenen zullen zijn.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PanameraXL zei:
Ik blow niet!
Klik om te vergroten...
Ok, ik meende dat gelezen te hebben maar dan vergis ik je met iemand anders denk ik.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Zijn we hier nou echt over aan het discussiëren? Iedereen kan toch bedenken dat dit geen handige optie is.
Klik om te vergroten...
Het is en blijft een rc, die kan je qua veiligheid toch inderdaad niet vergelijken met MDMA?? Als dit een discussie is sta ik aan jouw kant. We weten er gewoon te weinig over, dus meer risico. Punt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zie nergens een discussie tbh ...
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#17
PanameraXL zei:
Heeft iemand suggesties voor een leuke RC. Een middel dat ik leuk met m'n vrienden een keer kan proberen tijdens een feestje of iets dergelijks. Iets wat wellicht een boost geeft MDMA/Cocaine. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet. Suggesties?:blush:
Klik om te vergroten...
5-MeO-MiPT hallucinerende drug en maakte mij heel erg aan t lachen. Heb alleen geen idee of het serotonine slurpt
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
4fma
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
PanameraXL zei:
Heeft iemand suggesties voor een leuke RC. Een middel dat ik leuk met m'n vrienden een keer kan proberen tijdens een feestje of iets dergelijks. Iets wat wellicht een boost geeft MDMA/Cocaine. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet. Suggesties?:blush:
Klik om te vergroten...
Cocaïne of white vein Kratom
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
2CB is een leuke en redelijke gemakkelijk te krijgen via dealers.
Voor cocaïne kan je 3-MMC, Dimethocaine of iets van de FMA reeks maar gaat meer naar de speed gevoel.
Voor MDMA kan je altijd 5-APB, 5-MAPB of 6-MAPB.

Ze werken allemaal wel wat op je serotonine maar sommige minder dan de andere. Gewoon de 2-3 maanden regel aanhouden met de rc's ook.
Klik om te vergroten...

M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."