Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuk om te proberen

Wat is leuk om te proberen

114 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
PanameraXL zei:
M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik geen ervaring met 3-MMC, maar mss @Ganggang💯 kan je hier meer over vertellen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
PanameraXL zei:
M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Klik om te vergroten...
Denk in een vloetje en dan doorslikken, lijkt me de beste optie om te doen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
PanameraXL zei:
M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Klik om te vergroten...
Jeetje wat ben ik als lange gebruiker van vanalles en nog wat, toch voorzichtig. Mijn eerste dosis 3mcc was 75mg. Vond ik al lekker en mijn vriendin wist niet wat haar overkwam. maar dat terzijde. Die methode lijkt mij prima inderdaad. Snuiven van 3mmc vind ik persoonlijk maar niks. Wel zou ik persoonlijk altijd beginnen met (te) lage dosissen om je gevoeligheid te testen. Als we het toch over verantwoord gebruik hebben. Wat al lastig is bij een relatief onbekend middel.
Wel veel plezier alvast toegewenst, zal vast gezellig worden :)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nasaal : snelle werking, snel voorbij
Oraal : tragere opkomst, duurt langer.

Elk zijn voorkeur. 😁
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Extase zei:
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.

100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.

Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.
Klik om te vergroten...

Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
3-5u is mogelijk als je een bommetje neemt van +-300mg...

Wat ik overigens niet aanraad !
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
PanameraXL zei:
Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen.
Klik om te vergroten...
Na een uur weer bijnemen lijkt mij wat overdreven. Zou eerst eens kijken wat je van die eerste dosis voelt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Extase zei:
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.

100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.

Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.
Klik om te vergroten...


Was dat oraal of nasaal?
Want een lijn van 200mg is godverdomme groot 😅😁
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zou als test 30mg proberen, voor mij was dat al genoeg maar ik ben geen fan van deze stof, ik hou het zakje nog even bij voor de verzamelwaarde maar het voelt vies aan. Andere cathinonen voelen wel nog viezer aan en die gingen na 1 keer proberen door de plee
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cannabis is bij uitstek een stemmings/ emoties versterker.
Als je depressieve klachten hebt, blijf er dan maar van af. Dat is beter voor je.
Voel je je goed, dan kan je evt gebruik overwegen.
Bij mij werkt thc enorm depressie versterkend. Ik blijf er dus i.i.g. verre vandaan.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
150 mg lijkt mij in orde hoor. Heb zelf pellets (roze honingraatvorm van de buitenkant) van 150 mg, does the trick. Inderdaad maar kort 1,5 uur. Dat was het dan ook. Maar zeker leuk als je ff wel gaan. Niet bijpakken, anders blijf je vaak bezig.

Zoek je wat langer (VEEL LANGER zeg 8 uur!) dan zou ik 6-APB of 5-APB met 2-FMA als combi proberen als zijn die eerste 2 juist enorme serotonine slurpers. Echt goede 6-APB niet meer te vinden (ik had echt goede 5-APB Hci, oh wat jammer dat ik daar niet meer van heb besteld toen). Wat je vindt is meestal 5MAPB of 5MEAPB of zoiets.

Wellicht 2C-B-Fly met 2-FMA dan? Hmm, ik krijg hier gewoon een goed idee voor mijn volgende onderzoek :).
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Megadude zei:
150 mg lijkt mij in orde hoor. Heb zelf pellets (roze honingraatvorm van de buitenkant) van 150 mg, does the trick. Inderdaad maar kort 1,5 uur. Dat was het dan ook. Maar zeker leuk als je ff wel gaan. Niet bijpakken, anders blijf je vaak bezig.

Zoek je wat langer (VEEL LANGER zeg 8 uur!) dan zou ik 6-APB of 5-APB met 2-FMA als combi proberen als zijn die eerste 2 juist enorme serotonine slurpers. Echt goede 6-APB niet meer te vinden (ik had echt goede 5-APB Hci, oh wat jammer dat ik daar niet meer van heb besteld toen). Wat je vindt is meestal 5MAPB of 5MEAPB of zoiets.

Wellicht 2C-B-Fly met 2-FMA dan? Hmm, ik krijg hier gewoon een goed idee voor mijn volgende onderzoek :).
Klik om te vergroten...
Ik zou de 2 cb fly niet combineren met langwerkende of kortwerkende stimulantia, ik denk dat het dan onaangenaam onrustig gaat worden en misschien zelfs gevaarlijk ivm de vascoconstrictie. Misschien een biertje of half jointje erbij maar het is op zich al genoeg.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik dus 100mg sertraline per dag. Dat is een ssri. Aangezien 3mmc toch wel wat serotonine neemt, is het dan verstandig om morgen de sertraline niet tr nemen? Doe ik af en toe. Soms vergeet ik het, etc. Wellicht is dit iets veiliger en beter. Gevaarlijk blijft het sowieso.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Was dat oraal of nasaal?
Want een lijn van 200mg is godverdomme groot 😅😁
Klik om te vergroten...
Oraal hehe.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
PanameraXL zei:
Ik gebruik dus 100mg sertraline per dag. Dat is een ssri. Aangezien 3mmc toch wel wat serotonine neemt, is het dan verstandig om morgen de sertraline niet tr nemen? Doe ik af en toe. Soms vergeet ik het, etc. Wellicht is dit iets veiliger en beter. Gevaarlijk blijft het sowieso.
Klik om te vergroten...
Serotonine slurpers en ssri's gaan over het algemeen niet goed samen. Kans op serotonine syndroom dacht ik.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Serotonine slurpers en ssri's gaan over het algemeen niet goed samen. Kans op serotonine syndroom dacht ik.
Klik om te vergroten...
Ja dat weet ik vandaar mijn vraag. Wellicht als ik morgen mijn ssri niet neem dat dat iets helpt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
PanameraXL zei:
Ja dat weet ik vandaar mijn vraag. Wellicht als ik morgen mijn ssri niet neem dat dat iets helpt.
Klik om te vergroten...
Dat ligt aan de periode waarin het helemaal uit je bloed is.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
Dat ligt aan de periode waarin het helemaal uit je bloed is.
Klik om te vergroten...
De halfwaardetijd betreft 26 uur. Ik heb het gister rond 11:30 voor t laatst genomen. Dus ik denk dat ik het vandaag oversla. Dan is de sertraline inmiddels al wat uitgewerkt als ik vanavond 3mmc ga doen.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Als het vanavond allemaal doorgaat, zal ik na de tijd een tripreportje voor jullie schrijven😉😉
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
2CB is een leuke en redelijke gemakkelijk te krijgen via dealers.
Voor cocaïne kan je 3-MMC, Dimethocaine of iets van de FMA reeks maar gaat meer naar de speed gevoel.
Voor MDMA kan je altijd 5-APB, 5-MAPB of 6-MAPB.

Ze werken allemaal wel wat op je serotonine maar sommige minder dan de andere. Gewoon de 2-3 maanden regel aanhouden met de rc's ook.
Klik om te vergroten...

M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."