Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuk om te proberen

Wat is leuk om te proberen

114 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
PanameraXL zei:
En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dit?

Over 3-MMC is vrij weinig bekend, er zijn zover ik weet geen studies of dit ''veel minder'' gebruikt.
Ik zou altijd 2/3 maanden tussen iedere serotonine slurpende stof houden.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Dat is nog helemaal niet bekend. 3mmc is een rc en daar is nog zeer weinig onderzoek naar gedaan. Men DENKT dat het ietsje minder op serotonine werkt als mdma maar in hoeverre weet niemand.
3mmc valt wel onder de serotonine “slurpers”.
Ook geeft 3mmc een grote belasting op je hart en bloedvaten. Vaatvernauwing etc.
Klik om te vergroten...
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
PanameraXL zei:
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met 3mmc. Misschien kan iemand anders antwoorden?

In hoeverre 3mmc minder op serotonine werkt is niet bekend. Misschien wel bijna evenveel of misschien veel minder als mdma. Who knows....
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#4
PanameraXL zei:
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
Klik om te vergroten...

Een vloeitje of capsule is aan te raden i.v.m. aanslag op je tanden, echter zal dit bij een ''shotje'' direct in je keel in een klein beetje frisdrank ook te verwaarlozen zijn.

Ik zelf heb bijv. niet het gevoel dat 3-MMC mijn volledig serotonine uitput, echter is dat natuurlijk lastig te bepalen aan de hand van gevoel of een dip erna..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
PanameraXL zei:
En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...
Ik zou dan zelf gewoon eerder xtc gebruiken dan deze rommel. Bij mij deed het weinig maar ik heb mijn serotonine toen al verneukt zegmaar. Dus kan goed zijn dat het daarom niet veel deed. Als je opzoek bent naar een niet serotonine slurper dan zou ik 3mmc ook maar gewoon afstrepen.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD ( deze hebben wel een wisselwerking met serotonine maar putten de voorraad niet uit) en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
LimburgseBoerin zei:
ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .
Klik om te vergroten...
2cb fly heftiger dan 2cb ?
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
2cb fly heftiger dan 2cb ?
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit 2CB geprobeerd omdat ik niet weet waar ik het zou moeten vinden maar 2CB-Fly duurt langer maar is subtiel en heel aangenaam vind ik. Ik kan ervan genieten zonder dat het overheerst.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
Klik om te vergroten...
Ja en afgezien van de kater , die 3mmc en al die andere cathinonen daar zit toch een maximale dosis aan je kan niet zo maar naar gelieve lijntjes blijven snuiven als je hart en je aders je lief zijn.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.

100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.

Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
Klik om te vergroten...
Dat de katers milder zijn betekent niet dat het minder schadelijk is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kopt.
Maar poster vraagt een leuke rc, en dan geef ik gewoon mee dat de katers minder zijn.
Niet dat 3/4 mmc niet schadelijk is
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
PanameraXL zei:
. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Kopt.
Maar poster vraagt een leuke rc, en dan geef ik gewoon mee dat de katers minder zijn.
Niet dat 3/4 mmc niet schadelijk is
Klik om te vergroten...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omschrijf "gekke dingen ".
Dat is net als vragen om drugs die niet schadelijk is...

Als je binnen de perken blijft met de MMC denk ik dat het aan de verwachtingen voldoet van de openingspost.

Maar goed, geen zin in welles/nietes spelletje.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe je horloge af en go with the flow
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb net nog 180mg geslikt. Voel
Niet super veel. Heb daarom een lijn gesloven. Weet niet precies hoeveel. Wish me luck lol.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verstandig is het niet...
Een nieuwe drug, en meteen 180mg lijnen snuiven...Maar dat weet je zelf ook wel denk ik?

Verder...Als je nu, na 340mg op 3uur een gevoel hebt, dit is leuk, maar net te kort, of net niet wat je ervan verwachtte, stop er dan maar mee, of je eindigt zoals velen voor u met pas stoppen als alles op is...Ongeacht of dat 1, 2 of 5 gram is...

#pieceofgoodadvice

Ps : knap dat je 180mg lijnen kunt snuiven...
Hier stopt het echt na max 100mg...😅
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Nasaal : snelle werking, snel voorbij
Oraal : tragere opkomst, duurt langer.

Elk zijn voorkeur. 😁
Klik om te vergroten...
Het effect is ook echt anders hoor. Bij snuiven heb je minder nodig maar het is veel minder euphorisch in verhouding met de stimulatie. Oraal is empatischer en duurt langer. Naar mijn mening werkt t net als MDMA beter oraal.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Verstandig is het niet...
Een nieuwe drug, en meteen 180mg lijnen snuiven...Maar dat weet je zelf ook wel denk ik?

Verder...Als je nu, na 340mg op 3uur een gevoel hebt, dit is leuk, maar net te kort, of net niet wat je ervan verwachtte, stop er dan maar mee, of je eindigt zoals velen voor u met pas stoppen als alles op is...Ongeacht of dat 1, 2 of 5 gram is...

#pieceofgoodadvice

Ps : knap dat je 180mg lijnen kunt snuiven...
Hier stopt het echt na max 100mg...😅
Klik om te vergroten...
Heb nu in totaal 1x 160 en 1x 180mg oraal genomen. En een lijntje van 160mg gedeeld met mijn maat. Dus dat was 80. Ik had meer energie en heb echt diepe gesprekken gehad met m’n vrienden. Dat was echt super leuk. Voor het eerst hebben we echt goed met elkaar gesproken en hebben we vrij serieuze onderwerpen behandeld die we nuchter niet op de tafel hadden gebracht. Was erg leuk maar 3mmc valt me toch tegen. Ik had veel meer verwacht. Ik had niet echt iets euforisch of heel veel Zelfvetrouwen zoals genoemd werd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."