Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is leuk om te proberen

Wat is leuk om te proberen

114 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
dat weet ik niet meer precies, ik meen dat deze begon na het uitgewerkt zijn van dat spul.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik te weinig over deze drug wist, er te lang mee bezig ben geweest, en ook nog een mengsel gemaakt had door deze 3mmc met bkepdb te mengen.
Dus dat was niet slim. Nee.
De terugslag die ik kreeg, is een van de aller ergste, die ik ooit heb meegemaakt.
Het idee van mij was om een mengsel te maken, waarvan de toevoeging van die bk bedoeld was om in te kicken als de 3mmc uitgewerkt was.
Nou, dat heb ik dus geweten!
Deze beide rc's zijn voor en door mijzelf in de ban geplaatst.
Deze zal ik noooit meer nemen!
Klik om te vergroten...
Nam je toen ook Ad?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja.
Mijn fout in deze kwestie was simpelweg
Te weinig vooronderzoek te hebben gedaan.
Toendertijd was ik niet op de hoogte van de wissel werking die er zou kunnen ontstaan tussen het rc en research chemicals.
Dat had ik absoluut moeten weten!
En hier op DF is daar veel wetenschap over te vinden.
Ik ging er vanuit dat die rc's eigenlijk nooit zo'n sterke werking zouden hebben. Zo ook die sterke werking op zich zelf zouden kunnen hebben.
Want vrijwel alle stoffen die sterker werken dan een joint worden meestal zeeeer snel verboden in dit land. Dus het niet onderzoeken was dus een magistrale fout.
Een gevaarlijke fout op de koop toe!

Ik zet deze ervaring hier neer, opdat anderen deze fout niet hoeven te maken.
Rc's zijn geen sinasprilletjes i.i.g!
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie enig idee welke drugs ik dan wel eventueel vrij “veilig” kan doen in combinatie met een AD. Iets wat zich totaal niet met de serotonine receptoren bemoeid. Of zijn er dan weinig tot geen mogelijkheden? In dat geval laat ik het erbij. Het hoeft trouwens niet perse een RC te zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hierover staat op DF een enorme goede, en grote bijdrage.
Als je deze raadpleegt, dan ben je al een heel eind!
De ene ad is de andere niet, en er is dus heel veel informatie over te vinden.
En op pzychonaut Wikipedia staat er ook per middel vaak te lezen met welke medicijnen de betreffende drug niet samengaat.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
PanameraXL zei:
Hebben jullie enig idee welke drugs ik dan wel eventueel vrij “veilig” kan doen in combinatie met een AD. Iets wat zich totaal niet met de serotonine receptoren bemoeid. Of zijn er dan weinig tot geen mogelijkheden? In dat geval laat ik het erbij. Het hoeft trouwens niet perse een RC te zijn.
Klik om te vergroten...
Heb je enig idee hoelang je je AD nog gaat nodig hebben? Misschien eens aan je arts vragen. Zolang je ze moet nemen gaat het niet goed met je psyche en dat maakt het ook gevaarlijk. Kan je niet beter gewoon wachten tot je er vanaf bent ??
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heeft iemand suggesties voor een leuke RC. Een middel dat ik leuk met m'n vrienden een keer kan proberen tijdens een feestje of iets dergelijks. Iets wat wellicht een boost geeft MDMA/Cocaine. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet. Suggesties?:blush:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is geen RC maar als je iets zoekt wat niet op je sero werkt is speed het eerste wat in me opkomt.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Is geen RC maar als je iets zoekt wat niet op je sero werkt is speed het eerste wat in me opkomt.
Klik om te vergroten...

En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
PanameraXL zei:
Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...

Dat is nog helemaal niet bekend. 3mmc is een rc en daar is nog zeer weinig onderzoek naar gedaan. Men DENKT dat het ietsje minder op serotonine werkt als mdma maar in hoeverre weet niemand.
3mmc valt wel onder de serotonine “slurpers”.
Ook geeft 3mmc een grote belasting op je hart en bloedvaten. Vaatvernauwing etc.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#10
PanameraXL zei:
En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dit?

Over 3-MMC is vrij weinig bekend, er zijn zover ik weet geen studies of dit ''veel minder'' gebruikt.
Ik zou altijd 2/3 maanden tussen iedere serotonine slurpende stof houden.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Dat is nog helemaal niet bekend. 3mmc is een rc en daar is nog zeer weinig onderzoek naar gedaan. Men DENKT dat het ietsje minder op serotonine werkt als mdma maar in hoeverre weet niemand.
3mmc valt wel onder de serotonine “slurpers”.
Ook geeft 3mmc een grote belasting op je hart en bloedvaten. Vaatvernauwing etc.
Klik om te vergroten...
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
PanameraXL zei:
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen ervaring met 3mmc. Misschien kan iemand anders antwoorden?

In hoeverre 3mmc minder op serotonine werkt is niet bekend. Misschien wel bijna evenveel of misschien veel minder als mdma. Who knows....
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#13
PanameraXL zei:
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
Klik om te vergroten...

Een vloeitje of capsule is aan te raden i.v.m. aanslag op je tanden, echter zal dit bij een ''shotje'' direct in je keel in een klein beetje frisdrank ook te verwaarlozen zijn.

Ik zelf heb bijv. niet het gevoel dat 3-MMC mijn volledig serotonine uitput, echter is dat natuurlijk lastig te bepalen aan de hand van gevoel of een dip erna..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
PanameraXL zei:
En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Klik om te vergroten...
Ik zou dan zelf gewoon eerder xtc gebruiken dan deze rommel. Bij mij deed het weinig maar ik heb mijn serotonine toen al verneukt zegmaar. Dus kan goed zijn dat het daarom niet veel deed. Als je opzoek bent naar een niet serotonine slurper dan zou ik 3mmc ook maar gewoon afstrepen.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD ( deze hebben wel een wisselwerking met serotonine maar putten de voorraad niet uit) en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
LimburgseBoerin zei:
ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .
Klik om te vergroten...
2cb fly heftiger dan 2cb ?
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
2cb fly heftiger dan 2cb ?
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit 2CB geprobeerd omdat ik niet weet waar ik het zou moeten vinden maar 2CB-Fly duurt langer maar is subtiel en heel aangenaam vind ik. Ik kan ervan genieten zonder dat het overheerst.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
Klik om te vergroten...
Ja en afgezien van de kater , die 3mmc en al die andere cathinonen daar zit toch een maximale dosis aan je kan niet zo maar naar gelieve lijntjes blijven snuiven als je hart en je aders je lief zijn.
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.

100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.

Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."