#1
Doe je horloge af en go with the flow
Het effect is ook echt anders hoor. Bij snuiven heb je minder nodig maar het is veel minder euphorisch in verhouding met de stimulatie. Oraal is empatischer en duurt langer. Naar mijn mening werkt t net als MDMA beter oraal.Nasaal : snelle werking, snel voorbij
Oraal : tragere opkomst, duurt langer.
Elk zijn voorkeur. 😁
Heb nu in totaal 1x 160 en 1x 180mg oraal genomen. En een lijntje van 160mg gedeeld met mijn maat. Dus dat was 80. Ik had meer energie en heb echt diepe gesprekken gehad met m’n vrienden. Dat was echt super leuk. Voor het eerst hebben we echt goed met elkaar gesproken en hebben we vrij serieuze onderwerpen behandeld die we nuchter niet op de tafel hadden gebracht. Was erg leuk maar 3mmc valt me toch tegen. Ik had veel meer verwacht. Ik had niet echt iets euforisch of heel veel Zelfvetrouwen zoals genoemd werd.Verstandig is het niet...
Een nieuwe drug, en meteen 180mg lijnen snuiven...Maar dat weet je zelf ook wel denk ik?
Verder...Als je nu, na 340mg op 3uur een gevoel hebt, dit is leuk, maar net te kort, of net niet wat je ervan verwachtte, stop er dan maar mee, of je eindigt zoals velen voor u met pas stoppen als alles op is...Ongeacht of dat 1, 2 of 5 gram is...
#pieceofgoodadvice
Ps : knap dat je 180mg lijnen kunt snuiven...
Hier stopt het echt na max 100mg...😅
Blijkbaar heeft die SSRI toch nog wel effect. Of het is slechte 3-mmc.Ook viel mij op dat ik van snuiven meer voelde. Die kickte iets meer in had ik het idee. Oraal innemen gaf me niet heel veel. Of het spul was niet goed of het ligt aan mij. Heb wel wat alcohol gedronken maar voel me echt nuchter. Heb het idee dat m’n vrienden iets harder gingen dan ik. Komt wellicht omdat zij weinig hadden gegeten en best wel dun zijn. Ik sport vrij veel en weeg 91kg en ben 193cm lang. Tot zo ver mijn update. Het is nu 04:25 en sta dit te schrijven in de club haha. Kwam ook nog een oude bekende tegen die keta bij zich had. Ik wou dit graag kopen maar dat wilde hii niet. Is achteraf misschien ook maar beter. Maar op het moment zelf boeide het mij allemaal geen flikker. Als ik coke had kunnen krijgen had ik dat zelf gedaan. Best wel een eng idee. Ook heb ik niet het idee dat dit veel serotonine slurpt. Ik had niet echt het gevoel dat ik heel blij of gelukkig was. In het begin een klein beetje maar lang zoveel niet als bij XTC. Hoop dus dat de kater morgen meevalt en dan kan ik eindelijk weer mijn SSRI nemen. Ik begon al wat ontwenningsverschijnselen te krijgen vandaag. Ik kan nog wel merken dat ik nog wel in zekere zin onder invloed ben. Zit hier echt een heel verhaal te typen zoals jullie kunnen zien haha.
Het effect is ook echt anders hoor. Bij snuiven heb je minder nodig maar het is veel minder euphorisch in verhouding met de stimulatie. Oraal is empatischer en duurt langer. Naar mijn mening werkt t net als MDMA beter oraal.
Heb nu in totaal 1x 160 en 1x 180mg oraal genomen. En een lijntje van 160mg gedeeld met mijn maat. Dus dat was 80. Ik had meer energie en heb echt diepe gesprekken gehad met m’n vrienden. Dat was echt super leuk. Voor het eerst hebben we echt goed met elkaar gesproken en hebben we vrij serieuze onderwerpen behandeld die we nuchter niet op de tafel hadden gebracht. Was erg leuk maar 3mmc valt me toch tegen. Ik had veel meer verwacht. Ik had niet echt iets euforisch of heel veel Zelfvetrouwen zoals genoemd werd.
Ja precies. Ik kan ook echt niet slapen. Gaat hem vandaag niet meer worden zo denk ik. Ik zit alleen even te denken, zal ik nu mijn SSRI ook weer innemen of niet? Heb gister dus overgeslagen dus is wel handig als ik weer neem maar ben nog wel onder invloed van de 3mmc..Zoals je zelf al merkt is 3MMC een chemical die voor vele een 6/10 is.
De dip voor mij daarin tegen is ook van dergelijke cijfers.
Persoonlijk heb ik liever een kick-ass experience en dan erna wat meer moeten boeten en dan weer een flinke lange tijd niets nemen.
Max 1x in de 3 maanden.![]()
2CB is een leuke en redelijke gemakkelijk te krijgen via dealers.
Voor cocaïne kan je 3-MMC, Dimethocaine of iets van de FMA reeks maar gaat meer naar de speed gevoel.
Voor MDMA kan je altijd 5-APB, 5-MAPB of 6-MAPB.
Ze werken allemaal wel wat op je serotonine maar sommige minder dan de andere. Gewoon de 2-3 maanden regel aanhouden met de rc's ook.
Zelf heb ik geen ervaring met 3-MMC, maar mss @Ganggang💯 kan je hier meer over vertellen.M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Denk in een vloetje en dan doorslikken, lijkt me de beste optie om te doen.M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Jeetje wat ben ik als lange gebruiker van vanalles en nog wat, toch voorzichtig. Mijn eerste dosis 3mcc was 75mg. Vond ik al lekker en mijn vriendin wist niet wat haar overkwam. maar dat terzijde. Die methode lijkt mij prima inderdaad. Snuiven van 3mmc vind ik persoonlijk maar niks. Wel zou ik persoonlijk altijd beginnen met (te) lage dosissen om je gevoeligheid te testen. Als we het toch over verantwoord gebruik hebben. Wat al lastig is bij een relatief onbekend middel.M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.
100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.
Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.
Na een uur weer bijnemen lijkt mij wat overdreven. Zou eerst eens kijken wat je van die eerste dosis voelt.Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen.
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.
100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.
Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."