Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc hartkloppingen

3mmc hartkloppingen

114 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHBismijnietdebaas zei:
Hmm had ook clonazolam verslaving dus hart wat rustiger, en cbd als mn bloeddruk te hoog werd.
Klik om te vergroten...
Ooh dus je had er wel medicatie voor net zeggen dacht al 6 maanden n te hoge hartslag lijkt me ni goed man en hoe hoog was die al die 6 maand echt veel te hoog of heel iets want das nogal n verschil anders had je al wel wat gehad denkik
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHBismijnietdebaas zei:
87% is niet puur. En daar zou je sowieso flink voor betaald moeten hebben, 60% was gemiddeld in 2004. Anno 2021 is dat 20% ofzo..
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik ook niet letterlijk, maar het komt aardig bij puur in de buurt. Bij mijn weten is 89% ongeveer het maximaal haalbare bij snuifcoke, dus bij het testcentrum betitelden ze dit als behoorlijk puur. 🤷🏼‍♀️ Ik vermeld ook maar wat ze daar zeiden, ik heb verder weinig gedetailleerde kennis van coke. Prijs viel mee voor die zuiverheid, meen ik, maar het is nooit goedkoop natuurlijk.

Denk gewoon geluk gehad.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHBismijnietdebaas zei:
Doe maar eens 3-fa in oilburner. Is meer dopamine dan meth :) blijf je wel wakker hoor. Alleen geen noradrenaline dus je zit lekker chill met body high zonder dat je moet bewegen enz.
Klik om te vergroten...
Op alleen dopamine blijf je geen dagen wakker.... Daarnaast again niet bewezen.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
Op alleen dopamine blijf je geen dagen wakker.... Daarnaast again niet bewezen.
Klik om te vergroten...
We hadden het niet over lang wakker blijven maar een dopamine body load is relaxter dan een adrenaline load imo. Kzt gwoon stil en kan nergens op concentreren ben met vanalles bezig haha.
2-fma vind ik fijner maar die ceiling is klote. En mn vendor heeft weer 2-fa maar is maar 80%:( , nja ze zeggen t eerlijk iig.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Volgens mij was hier ook iemand op het forum die clean was en met hartkloppingen bleef lopen.
Klik om te vergroten...
Dat zal waarschijnlijk over mij gaan. De huisarts meende dat dit ook over zou gaan maar op aandringen is er een paar maanden later toch een 2e ECG gemaakt.

Hieruit blijkt dat ik AVNRT (een hartritmestoornis) heb. Kans is groot dat ik deze al had, maar ik heb er nooit wat van gemerkt totdat ik een lange periode intensief 3mmc heb misbruikt.

Hoe dan ook, over gaat het niet. Ik heb er nog steeds iedere dag last van, het is niet minder geworden maar je went er wel soort van aan.
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#6
Luna199263 zei:
Ik heb in een maand tijd ook te veel 3mmc gedaan in een korte tijd. Dan praat je over soms een gram per avond, meerdere keren per week.

Nu ben ik dus al een hele lang tijd van die troep af, alleen soms nog bijwerkingen.

overdag opeens mijn hart die sneller gaat slaan. Soms klopt hij heel hard ( Alsin dat je hem op je borst voelt drukken, niet de snelheid) en soms een overslag. Na werkingen zijn vooral met 3mmc nog vaak te zien bij sommige.

je hart maakt tijdens de 3mmc enorme over uren en waarschijnlijk heeft het even de tijd nodig om normaal te worden. Ook na een avondje speed kon ik de dag erna nog de snelheid van mijn hart voelen, terwijl er al 10 uur niet meer bijgenomen was.

zal je geen zorgen maken over permanente schade, alleen altijd wel even in de gaten houden.
Klik om te vergroten...
Inmiddels zijn we bijna een week verder en is er nog niets veranderd. Het is alsof mijn lichaam de hele dag in paniekmodus staat. Ik kan inmiddels wel rustig slapen maar zodra ik wakker wordt heb ik een hartslag als een gek en mijn gedachten schieten alle kanten op, extreeeeem zenuwachtig. Ik heb inmiddels toch lichte oxazepam gekregen maar niet echt het idee alsof het een verschil maakt. Ik moet toch nog maar weer afwachten..
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
HennieB zei:
Inmiddels zijn we bijna een week verder en is er nog niets veranderd. Het is alsof mijn lichaam de hele dag in paniekmodus staat. Ik kan inmiddels wel rustig slapen maar zodra ik wakker wordt heb ik een hartslag als een gek en mijn gedachten schieten alle kanten op, extreeeeem zenuwachtig. Ik heb inmiddels toch lichte oxazepam gekregen maar niet echt het idee alsof het een verschil maakt. Ik moet toch nog maar weer afwachten..
Klik om te vergroten...
Is op enig ander manier je leven veranderd de laatste tijd als in weken maanden?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
HennieB zei:
Inmiddels zijn we bijna een week verder en is er nog niets veranderd. Het is alsof mijn lichaam de hele dag in paniekmodus staat. Ik kan inmiddels wel rustig slapen maar zodra ik wakker wordt heb ik een hartslag als een gek en mijn gedachten schieten alle kanten op, extreeeeem zenuwachtig. Ik heb inmiddels toch lichte oxazepam gekregen maar niet echt het idee alsof het een verschil maakt. Ik moet toch nog maar weer afwachten..
Klik om te vergroten...
Wat merkte/was eerder, de angst/paniek of de hartslag?

Een snelle hartslag is namelijk wel een symptoom van een lichaam die in angstmodus staat....
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
HennieB zei:
Inmiddels zijn we bijna een week verder en is er nog niets veranderd. Het is alsof mijn lichaam de hele dag in paniekmodus staat. Ik kan inmiddels wel rustig slapen maar zodra ik wakker wordt heb ik een hartslag als een gek en mijn gedachten schieten alle kanten op, extreeeeem zenuwachtig. Ik heb inmiddels toch lichte oxazepam gekregen maar niet echt het idee alsof het een verschil maakt. Ik moet toch nog maar weer afwachten..
Klik om te vergroten...
Ik kan je verzekeren dat je een angst en paniekstoornis aan het ontwikkelen bent. Of al hebt. Doordat je veel aandacht geeft aan heel dit gebeuren is het sterk aanwezig, ga es nr de cardioloog zodat je gerust gesteld kan worden. Ik heb ook een angst en paniekstoornis en ik weet hoe het voelt, heb ook periodes dat ik dagelijks denk iets aan mn hart te krijgen. Ik raad je aan om voordat je aan benzo’s begint, dit eerst zelf aan te pakken zonder medicatie. Zoals mij, want anders geraak je verslaafd en eens je stopt komt het heftiger terug.
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Wat merkte/was eerder, de angst/paniek of de hartslag?

Een snelle hartslag is namelijk wel een symptoom van een lichaam die in angstmodus staat....
Klik om te vergroten...
De hartslag was er eerst een aantal dagen, geestelijk ging t eigenlijk wel prima. Maar sinds een paar dagen begint het dus ook geestelijk zijn tol te eisen. Word heel neerslachtig omdat het niet beter wordt. Ik heb al een keer eerder soortgelijke nerveuze gevoelens gehad na een periode van teveel drugs gebruik, naar mijn idee waren al mijn stofjes gewoon op en ging het daarom mis in het brein. Ik denk persoonlijk zelf niet dat het een paniekaanval is omdat ik echt wel kalm ben en niet bang ben dat er iets ergs aan de hand is, voel alleen die hartkloppingen constant en krijg er een heel naar gevoel van.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#11
HennieB zei:
De hartslag was er eerst een aantal dagen, geestelijk ging t eigenlijk wel prima. Maar sinds een paar dagen begint het dus ook geestelijk zijn tol te eisen. Word heel neerslachtig omdat het niet beter wordt. Ik heb al een keer eerder soortgelijke nerveuze gevoelens gehad na een periode van teveel drugs gebruik, naar mijn idee waren al mijn stofjes gewoon op en ging het daarom mis in het brein. Ik denk persoonlijk zelf niet dat het een paniekaanval is omdat ik echt wel kalm ben en niet bang ben dat er iets ergs aan de hand is, voel alleen die hartkloppingen constant en krijg er een heel naar gevoel van.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook.
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Is op enig ander manier je leven veranderd de laatste tijd als in weken maanden?
Klik om te vergroten...
Nee, het gaat juist allemaal heel goed, al langere tijd!
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hiyou zei:
Dat heb ik ook.
Klik om te vergroten...
Wat ervaar jij dan precies? En dat komt ook voort uit drugsgebruik? Hoe ga je er nu mee om?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
HennieB zei:
Nee, het gaat juist allemaal heel goed, al langere tijd!
Klik om te vergroten...
Ik vroeg het omdat ik wil uitsluiten of je misschien niet teveel aandacht geeft aan de angst zelf. Angst kan zomaar best beangstigend zijn als je het niet gewend bent en kan je bang worden voor angst zelf. Het is vaak de ergste angst die er is maar het meest ongegronde angst. Angst voor angst. Sluit dit uit en dat is veel moeilijker dan zomaar even bij jezelf nagaan. Heb het er met een specialist over en praat erover. Gedachtes over angst moet veranderen voor je ervan kan genezen. Blijvende schade is natuurlijk niet uit te sluiten met zulke hoeveelheden maar vergeet niet het herstellende vermogen van de mens en vooral de hersenen. Die zijn zeer plastisch dus probeer veel positief te denken en erover te praten vooral. Dan gaat je herstel sneller en kom je er alleen maar wijzer en sterker van af :wink:.. Het kan gewoon allemaal even duren maar zie dat als de les die je nodig hebt om het goed in te laten zien dat verstandig gebruik beter en leuker is.
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Ik vroeg het omdat ik wil uitsluiten of je misschien niet teveel aandacht geeft aan de angst zelf. Angst kan zomaar best beangstigend zijn als je het niet gewend bent en kan je bang worden voor angst zelf. Het is vaak de ergste angst die er is maar het meest ongegronde angst. Angst voor angst. Sluit dit uit en dat is veel moeilijker dan zomaar even bij jezelf nagaan. Heb het er met een specialist over en praat erover. Gedachtes over angst moet veranderen voor je ervan kan genezen. Blijvende schade is natuurlijk niet uit te sluiten met zulke hoeveelheden maar vergeet niet het herstellende vermogen van de mens en vooral de hersenen. Die zijn zeer plastisch dus probeer veel positief te denken en erover te praten vooral. Dan gaat je herstel sneller en kom je er alleen maar wijzer en sterker van af :wink:.. Het kan gewoon allemaal even duren maar zie dat als de les die je nodig hebt om het goed in te laten zien dat verstandig gebruik beter en leuker is.
Klik om te vergroten...
Heb je helemaal gelijk in hoor. Probeer er niet veel bij stil te staan maar als je de hele dag je hart uit je borstkas voelt bonken dan sta je er toch meer bij stil dan je denkt. Mijn huisarts neemt mij helaas niet erg serieus. Die vind dat het hoort bij de nasleep van drugs en wil mijn hart ook niet verder (laten) onderzoeken. Ook toen ik aangaf dat het wellicht meer de angst is, wuifde ze dat weg. Ik voel me dus niet erg gehoord. Ik heb praktisch gesmeekt om Oxazepam, die ik nu dus heb. En maandag opnieuw contact, maar ik weet niet goed meer wat ik van haar moet verwachten
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
HennieB zei:
Heb je helemaal gelijk in hoor. Probeer er niet veel bij stil te staan maar als je de hele dag je hart uit je borstkas voelt bonken dan sta je er toch meer bij stil dan je denkt. Mijn huisarts neemt mij helaas niet erg serieus. Die vind dat het hoort bij de nasleep van drugs en wil mijn hart ook niet verder (laten) onderzoeken. Ook toen ik aangaf dat het wellicht meer de angst is, wuifde ze dat weg. Ik voel me dus niet erg gehoord. Ik heb praktisch gesmeekt om Oxazepam, die ik nu dus heb. En maandag opnieuw contact, maar ik weet niet goed meer wat ik van haar moet verwachten
Klik om te vergroten...
Ja dokter lijken soms kwaaie maar vaak hebben ze gelijk hoor. Dat ze niet zomaar oxazepam meegeeft doet me eigenlijk alleen maar deugt. Een verslaving aan een tijdelijke dip of paniek periode wil je ook niet. Doe extra rustig de aankomende tijd met extra gezond eten, slaapritme en beweging, dan ben ik bijna overtuigt dat het met een weekie alweer stuk beter gaat. Ik heb ook weleens na weeën gehad van flink gebruik van 1 a 2 weken. Maar ik heb nooit meer dan een gr 3mmc gehad dus daar niet zoveel ervaring mee. Maar geef jezelf de rust en tijd. Komt gerust weer goed !
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Ja dokter lijken soms kwaaie maar vaak hebben ze gelijk hoor. Dat ze niet zomaar oxazepam meegeeft doet me eigenlijk alleen maar deugt. Een verslaving aan een tijdelijke dip of paniek periode wil je ook niet. Doe extra rustig de aankomende tijd met extra gezond eten, slaapritme en beweging, dan ben ik bijna overtuigt dat het met een weekie alweer stuk beter gaat. Ik heb ook weleens na weeën gehad van flink gebruik van 1 a 2 weken. Maar ik heb nooit meer dan een gr 3mmc gehad dus daar niet zoveel ervaring mee. Maar geef jezelf de rust en tijd. Komt gerust weer goed !
Klik om te vergroten...
Opzich vind ik het ook niet verkeerd dat ze niet voor elk wiswasje Oxazepam mee geeft maar als ik aangeef dat een hart check me gerust zou stellen of dat ik denk dat het misschien angst/paniek is en dat wordt niet serieus genomen, dat vind ik dan wel jammer. Mijn huisarts is ook niet echt bekend met (de effecten van) drugs merk ik, zeker niet met 3mmc. Wel heeft zij een kort lijntje met de verslavingsarts, wellicht kan ik met hem/haar spreken en ook aankaarten dat het wellicht tussen mijn oren zit. Weer nu even niet zo goed meer wat ik moet, de oxazepam heeft geen effect, heb ook geen kracht om iets te ondernemen..
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Bingen gebeurd net zo goed op, speed, coke en andere stims.... Crystal meth is wel andere koek, daar heb je ook zo een psychose te pakken en is 5 dagen wakker een eitje.
Klik om te vergroten...
Even heel eerlijk, 3mmc is wel de enige drug waar ik ZO lang op kan doorgaan en me gewoon “fit” blijf voelen. Met coke of pep ga ik dat echt niet redden, dan is het op een gegeven moment echt klaar. Maar met 3mmc lijkt er gewoon geen einde in zicht, zo lang je een beetje fatsoenlijk eet tussendoor.

ik heb dan weliswaar geen 4mmc of meth gebruikt.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Techneut zei:
Even heel eerlijk, 3mmc is wel de enige drug waar ik ZO lang op kan doorgaan en me gewoon “fit” blijf voelen. Met coke of pep ga ik dat echt niet redden, dan is het op een gegeven moment echt klaar. Maar met 3mmc lijkt er gewoon geen einde in zicht, zo lang je een beetje fatsoenlijk eet tussendoor.

ik heb dan weliswaar geen 4mmc of meth gebruikt.
Klik om te vergroten...
Dat is dus waar het verschil ligt, op meth kun je door of je nou eet of niet. Maar het komt uiteindelijk neer op de persoon deels, ik kan persoonlijk niet langer als een nachtje door op de 3-mmc want dan word ik gewoon moe en werkt het niet meer. Het Serotonine gedeelte houd snel op aangezien die voorraad en receptoren veel gevoeliger zijn, wat er dan overblijft is naar mijn mening vrij saai....
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Techneut zei:
. Maar met 3mmc lijkt er gewoon geen einde in zicht, zo lang je een beetje fatsoenlijk eet tussendoor.
Klik om te vergroten...
Truee, maar eerlijk,, dr effecten veranderen wel toch? Na 30 uur geeft een lijn een heel ander effect toch?
Etizolam nog in the game?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."