Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc hartkloppingen

3mmc hartkloppingen

114 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Bingen gebeurd net zo goed op, speed, coke en andere stims.... Crystal meth is wel andere koek, daar heb je ook zo een psychose te pakken en is 5 dagen wakker een eitje.
Klik om te vergroten...
Ik weet dat t ook op andere stims gebeurd. Maar toch minder denk ik. Ik hoor bij letterlijk elk verhaal dat de gebruiker na lijn 1 niet meer kan stoppen. En ook zo'n 4/5 dagen binged.

Ik bedoel ook echt vooral de drang om bij te nemen. Op pep is dat volgensmij echt veel minder sterk, aangezien ikzelf de drang best kon weerstaan en mensen om mij heen ook. Maar met 3mmc veranderen mensen echt in gekke Tweakers die gewoon instinct driven zijn.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Woezoe zei:
Ik weet dat t ook op andere stims gebeurd. Maar toch minder denk ik. Ik hoor bij letterlijk elk verhaal dat de gebruiker na lijn 1 niet meer kan stoppen. En ook zo'n 4/5 dagen binged.

Ik bedoel ook echt vooral de drang om bij te nemen. Op pep is dat volgensmij echt veel minder sterk, aangezien ikzelf de drang best kon weerstaan en mensen om mij heen ook. Maar met 3mmc veranderen mensen echt in gekke Tweakers die gewoon instinct driven zijn.
Klik om te vergroten...
Zeker weten! Gedurende drie maanden heb ik het ook op dagelijkse basis gebruikt bij mijn vorige werkgever vanwege de uiterst hoge werkdruk. Het viel me dan nog mee dat ik er nooit op werd aangesproken, ze wisten het niet uiteraard, maar toch.

Het heeft me minstens een half jaar gekost om weer helemaal de oude te zijn.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Woezoe zei:
Ik weet dat t ook op andere stims gebeurd. Maar toch minder denk ik. Ik hoor bij letterlijk elk verhaal dat de gebruiker na lijn 1 niet meer kan stoppen. En ook zo'n 4/5 dagen binged.

Ik bedoel ook echt vooral de drang om bij te nemen. Op pep is dat volgensmij echt veel minder sterk, aangezien ikzelf de drang best kon weerstaan en mensen om mij heen ook. Maar met 3mmc veranderen mensen echt in gekke Tweakers die gewoon instinct driven zijn.
Klik om te vergroten...
Dat zijn ook wel een beetje horror verhalen, ja het is echt wel een drug die super more more more is maar dat is coke ook. Uiteindelijk komt het ook deels aan op de gebruiker.

Ik ken meerdere mensen die het wel gewoon bij een lijn of 2 kunnen houden.

Ik ben niet zo van dat demoniseren van drugs. Je ziet nu alle foute verhalen maar er zijn ook genoeg mensen die er wel mee om kunnen gaan.

Ik snap je vergelijking maar dat binge komt door de gebruiker zelf, bij methamfetamine ben je na een lijn iniedergeval 10 uur + wakker en dan heb ik het nog niet eens over meth vapen/roken.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Het eerste beetje cocaïne ooit dat ik in m’n bezit had, testte op 87%. Geen versnijdingsmiddelen. Nu was dat waarschijnlijk gewoon toeval/goed geluk, maar het kan dus zeker gebeuren. :)
Klik om te vergroten...
Dan heb je ontzettend veel geluk gehad want de meest pure cocaïne die verkrijgbaar is en eigenlijk altijd versneden wordt voor handel is 89,3%. Vrijwel de oogst dus.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Is echt totaal niet te vergelijken hoor.... Over elke drugs is veel slechts te vinden, het is nu gewoon even 3-mmc die aan het licht komt.
Klik om te vergroten...
Even aan het licht komt?

niet alleen aan het licht komen, maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is.

er zijn nu al zwaardere klachten over 3-mmc dan cocaïne en 3-mmc is amper te bestuderen omtrent lang termijn problemen en je wilt het continue goed praten lijkt het wel.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Even aan het licht komt?

niet alleen aan het licht komen, maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is.

er zijn nu al zwaardere klachten over 3-mmc dan cocaïne en 3-mmc is amper te bestuderen omtrent lang termijn problemen en je wilt het continue goed praten lijkt het wel.
Klik om te vergroten...
Ik zeg gewoon wat ik vind, net als jij.

Als jij en andere dat zo voelen dan mag dat maar ligt het echt bij jezelf.

Uiteindelijk kiezen gebruikers er zelf voor om 3-mmc en rc's te nemen en het risico die daarbij komt. Ik ben gewoon niet zo zwart+wit en kan ook vanuit een nuance ernaar kijken. Als jij dat als goed praten ervaart dan is dat prima maar dat verandert voor mij niks.

En ik zal mij eens her verdiepen, stuur maar wat wetenschappelijke bronnen waarin staat dat 3-mmc zo schadelijk is voor het hart en al helemaal in vergelijking met cocaïne.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is.
Klik om te vergroten...
nou nou nou, dat valt toch ook wel mee met dat ophemelen?
Dat is toch van alle tijden dat dat gebeurd?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Even aan het licht komt?

niet alleen aan het licht komen, maar zwaar opgehemeld worden, ook hier op DF. Met al dat onverantwoordelijke gebinge van gebruikers en hier het hemels neerzetten alsof het een stoere trend is.

er zijn nu al zwaardere klachten over 3-mmc dan cocaïne en 3-mmc is amper te bestuderen omtrent lang termijn problemen en je wilt het continue goed praten lijkt het wel.
Klik om te vergroten...

De Apotheker zei:
Ik zeg gewoon wat ik vind, net als jij.

Als jij en andere dat zo voelen dan mag dat maar ligt het echt bij jezelf.

Uiteindelijk kiezen gebruikers er zelf voor om 3-mmc en rc's te nemen en het risico die daarbij komt. Ik ben gewoon niet zo zwart+wit en kan ook vanuit een nuance ernaar kijken. Als jij dat als goed praten ervaart dan is dat prima maar dat verandert voor mij niks.

En ik zal mij eens her verdiepen, stuur maar wat wetenschappelijke bronnen waarin staat dat 3-mmc zo schadelijk is voor het hart en al helemaal in vergelijking met cocaïne.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk een mooie discussie want de waarheid ligt in het midden denk ik. Ja het wordt vaak teveel opgehemeld maar ook te vaak gedemoniseerd. De mensen die het op een normale manier gebruiken daar hoor je niks van en dat is vaak wel de grootste groep. Nu las ik afgelopen dagen de krant en toen las ik dit:
Lsd-trip met vriend werd Anansa mogelijk fataal
Dat er duizenden mensen op een positieve manier LSD gebruiken, verlichting ervaring en verlost raken van hun depressie lees je vaak niet zo groot in de krant. Ja helaas zijn er een stel onnozelen die de laatste tijd erg stom met deze makkelijk verkrijgbare drug omgaan. Helaas verpesten die het voor diegene die er wel normaal mee weten om te gaan. Te veel weten niet wat ze nemen. Iemand zei dat eens over een wapen. De wapen maakt niet dood, maar de persoon. Dus blijft altijd de verantwoordelijkheid van de persoon zelf.

Daarbij moet dus altijd gezegd worden dat er met middelen als 3-MMC erg voorzichtig dient om te gaan en ook voor dit middel de 3 maanden regel zou moeten gelden. Zolang we weinig weten over een middel, dan zal je altijd voorzichtig moeten zijn. Gebruik het niet vaak, het is geen speelgoed!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Dan heb je ontzettend veel geluk gehad want de meest pure cocaïne die verkrijgbaar is en eigenlijk altijd versneden wordt voor handel is 89,3%. Vrijwel de oogst dus.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik geluk gehad inderdaad! Ik heb sindsdien om praktische redenen nooit meer coke laten testen (heb het ook niet zo vaak in huis, scheelt) maar de allerlaatste keer had ik weer het idee dat het echt goeie was. Een ‘idee’ is nog geen testuitslag natuurlijk, ben ook geen cokekenner verder. Zal niet altijd zo de jackpot zijn!
H
HennieBLid
01-01-2024, 00:00
#10
Luna199263 zei:
Ik heb in een maand tijd ook te veel 3mmc gedaan in een korte tijd. Dan praat je over soms een gram per avond, meerdere keren per week.

Nu ben ik dus al een hele lang tijd van die troep af, alleen soms nog bijwerkingen.

overdag opeens mijn hart die sneller gaat slaan. Soms klopt hij heel hard ( Alsin dat je hem op je borst voelt drukken, niet de snelheid) en soms een overslag. Na werkingen zijn vooral met 3mmc nog vaak te zien bij sommige.

je hart maakt tijdens de 3mmc enorme over uren en waarschijnlijk heeft het even de tijd nodig om normaal te worden. Ook na een avondje speed kon ik de dag erna nog de snelheid van mijn hart voelen, terwijl er al 10 uur niet meer bijgenomen was.

zal je geen zorgen maken over permanente schade, alleen altijd wel even in de gaten houden.
Klik om te vergroten...
Inmiddels zijn we bijna een week verder en is er nog niets veranderd. Het is alsof mijn lichaam de hele dag in paniekmodus staat. Ik kan inmiddels wel rustig slapen maar zodra ik wakker wordt heb ik een hartslag als een gek en mijn gedachten schieten alle kanten op, extreeeeem zenuwachtig. Ik heb inmiddels toch lichte oxazepam gekregen maar niet echt het idee alsof het een verschil maakt. Ik moet toch nog maar weer afwachten..
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHBismijnietdebaas zei:
Hmm had ook clonazolam verslaving dus hart wat rustiger, en cbd als mn bloeddruk te hoog werd.
Klik om te vergroten...
Ooh dus je had er wel medicatie voor net zeggen dacht al 6 maanden n te hoge hartslag lijkt me ni goed man en hoe hoog was die al die 6 maand echt veel te hoog of heel iets want das nogal n verschil anders had je al wel wat gehad denkik
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
GHBismijnietdebaas zei:
87% is niet puur. En daar zou je sowieso flink voor betaald moeten hebben, 60% was gemiddeld in 2004. Anno 2021 is dat 20% ofzo..
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik ook niet letterlijk, maar het komt aardig bij puur in de buurt. Bij mijn weten is 89% ongeveer het maximaal haalbare bij snuifcoke, dus bij het testcentrum betitelden ze dit als behoorlijk puur. 🤷🏼‍♀️ Ik vermeld ook maar wat ze daar zeiden, ik heb verder weinig gedetailleerde kennis van coke. Prijs viel mee voor die zuiverheid, meen ik, maar het is nooit goedkoop natuurlijk.

Denk gewoon geluk gehad.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHBismijnietdebaas zei:
Doe maar eens 3-fa in oilburner. Is meer dopamine dan meth :) blijf je wel wakker hoor. Alleen geen noradrenaline dus je zit lekker chill met body high zonder dat je moet bewegen enz.
Klik om te vergroten...
Op alleen dopamine blijf je geen dagen wakker.... Daarnaast again niet bewezen.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Op alleen dopamine blijf je geen dagen wakker.... Daarnaast again niet bewezen.
Klik om te vergroten...
We hadden het niet over lang wakker blijven maar een dopamine body load is relaxter dan een adrenaline load imo. Kzt gwoon stil en kan nergens op concentreren ben met vanalles bezig haha.
2-fma vind ik fijner maar die ceiling is klote. En mn vendor heeft weer 2-fa maar is maar 80%:( , nja ze zeggen t eerlijk iig.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Volgens mij was hier ook iemand op het forum die clean was en met hartkloppingen bleef lopen.
Klik om te vergroten...
Dat zal waarschijnlijk over mij gaan. De huisarts meende dat dit ook over zou gaan maar op aandringen is er een paar maanden later toch een 2e ECG gemaakt.

Hieruit blijkt dat ik AVNRT (een hartritmestoornis) heb. Kans is groot dat ik deze al had, maar ik heb er nooit wat van gemerkt totdat ik een lange periode intensief 3mmc heb misbruikt.

Hoe dan ook, over gaat het niet. Ik heb er nog steeds iedere dag last van, het is niet minder geworden maar je went er wel soort van aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."