#1
Disagree.Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.
Het ligt meer aan de persoon dan aan de manier van innemen.
Ja, snuiven veroorzaakt grotere cravings.
Maar, ik zie hier ook dikwijls mensen 1gr bommen, of zelfs pluggen op 24u.
