Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC KAP ERMEE!

3MMC KAP ERMEE!

63 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shitty394 zei:
Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen. Dus ben blij dat ik nu gewoon kan drinken en af en toe sos doe.
Klik om te vergroten...
hoe vaak is af en toe sos?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwatzakottel zei:
Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.
Klik om te vergroten...
Disagree.
Het ligt meer aan de persoon dan aan de manier van innemen.
Ja, snuiven veroorzaakt grotere cravings.
Maar, ik zie hier ook dikwijls mensen 1gr bommen, of zelfs pluggen op 24u.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shitty394 zei:
Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen. Dus ben blij dat ik nu gewoon kan drinken en af en toe sos doe.
Klik om te vergroten...
Pas dan ook nog maar op met coke want dat is minstens zo verslavend :wink:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Alakazam zei:
Dat zal vast ook wel te maken hebben met het feit dat het legaal is en mensen daar onterecht een gevoel van veiligheid mee associëren. Daarbij wordt het ook gewoon erg veel gebruikt.
Klik om te vergroten...
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)

Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)
Klik om te vergroten...
Nou.
A-pihp is er nog eentje hoor.
Mrloverdj zei:
Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
Klik om te vergroten...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)

Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
Klik om te vergroten...
Het is ook spotgoedkoop.
Ben ook vrij zeker dat veel mensen het via een dealer kopen ipv online.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Het is ook spotgoedkoop.
Ben ook vrij zeker dat veel mensen het via een dealer kopen ipv online.
Klik om te vergroten...
Ja? Dan zou de prijs bij een dealer toch wat hoger moeten liggen dan online.
En waarom zouden mensen dat doen.
Kan maar 2 dingen verzinnen. Geen dag kunnen wachten en alleen cash kunnen betalen. Maar of dat zoveel mensen zijn.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Nou.
A-pihp is er nog eentje hoor.
Klik om te vergroten...
Niet mee bekend, wat is het risico/effect daarvan?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Niet mee bekend, wat is het risico/effect daarvan?
Klik om te vergroten...
Dat je niet stopt met nemen.

Het effect moet je vragen aan ;

- @Snuffelaar
- @Zeelanddude
- @Juun

Ik heb het eenmaal gedaan. Vond er niks aan.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
De rush is al snuivend sterker dan cocaïne en als je het vaped krijg je relaxte euforie. Ben zelf wat afgestapt van a-pihp, vind het te mild. Mdphp en A-php zijn intenser maar dus ook gevaarlijker.

Een Pyro epidemie zou veel erger zijn dan de huidige 3-mmc situatie. We mogen daar blij om zijn.

0AE3CF41-86CB-4273-9ED0-38AF0A4C0632.png
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mrloverdj zei:
Ja? Dan zou de prijs bij een dealer toch wat hoger moeten liggen dan online.
En waarom zouden mensen dat doen.
Kan maar 2 dingen verzinnen. Geen dag kunnen wachten en alleen cash kunnen betalen. Maar of dat zoveel mensen zijn.
Klik om te vergroten...
Niet iedereen kan met een computer overweg of weet überhaupt wat research chemicals zijn. Veel mensen noemen 3-mmc nog altijd miauw miauw.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Dat je niet stopt met nemen.

Het effect moet je vragen aan ;

- @Snuffelaar
- @Zeelanddude
- @Juun

Ik heb het eenmaal gedaan. Vond er niks aan.
Klik om te vergroten...
mijn god... dat spul is te lekker....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Niet iedereen kan met een computer overweg of weet überhaupt wat research chemicals zijn. Veel mensen noemen 3-mmc nog altijd miauw miauw.
Klik om te vergroten...
Degene die 3mmc miauw miauw noemen weten perfect wat 3mmc is.


*Stelletje oplichters.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Degene die 3mmc miauw miauw noemen weten perfect wat 3mmc is.


*Stelletje oplichters.
Klik om te vergroten...
De mensen die ik ken die er miauw tegen zeggen kennen het verschil niet tussen mephedrone en metaphedrone.

Hoor ze ook vaak mefi zeggen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
De mensen die ik ken die er miauw tegen zeggen kennen het verschil niet tussen mephedrone en metaphedrone.

Hoor ze ook vaak mefi zeggen.
Klik om te vergroten...
Dat zijn dan ofwel onwetende gebruikers
(Zonder kennis maar gebruiken)

Of hypocriete dealers
(Die het zogezegd niet weten)

Mefi was miauw miauw.
3mmc is 3mmc. Punt.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shitty394 zei:
Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
Klik om te vergroten...

Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden.

Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs.

Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden?

Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar.

Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shitty394 zei:
Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
Klik om te vergroten...
dus omdat de gebruiker zijn gebruik niet in de hand kan houden, en buitensporig gaat gebruiken. Is de stof slecht?
volgens mij heeft altijd de gebruiker nog dit in de hand. Net als cocaïne of amfetaminen was dit vroeger en dagelijks nog steeds zo’n groot probleem. Alleen hoor je teveel berichten over een nieuw middel wat men blijkbaar misbruikt.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
dus omdat de gebruiker zijn gebruik niet in de hand kan houden, en buitensporig gaat gebruiken. Is de stof slecht?
volgens mij heeft altijd de gebruiker nog dit in de hand. Net als cocaïne of amfetaminen was dit vroeger en dagelijks nog steeds zo’n groot probleem. Alleen hoor je teveel berichten over een nieuw middel wat men blijkbaar misbruikt.
Klik om te vergroten...

You said it blyatifull man!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
You said it blyatifull man!
Klik om te vergroten...
Ja sorry, niet echt genuanceerd. Maar de gebruiker blijft uiteraard de dader, en niet de drugs. Drugs kruipt niet uit zichzelf je neus in 😅
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Ja sorry, niet echt genuanceerd. Maar de gebruiker blijft uiteraard de dader, en niet de drugs. Drugs kruipt niet uit zichzelf je neus in 😅
Klik om te vergroten...

Precies dit ja, een wapen schiet niet uit zichzelf.

De mens heeft dit soort zaken zelf in de hand, of neus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."