Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuffelaar zei: Vroeger echt zitten kettingroken op stims maar wordt daar nu misselijk van voor een of andere reden. Onder invloed rook ik nu amper of dagen gewoon niet. Klik om te vergroten... Precies dit, ook helemaal niet de behoefte eraan, ik denk er eigelijk gewoon niet aan."
"FreidJohannes zei: Goedemiddag Allemaal, Ben me wat aan het inlezen over doseringen van 3mmc. Ik heb het een paar keer gedaan en dan niet meer dan +- 125mg per keer slikken, en maximaal 2 innames met een tussentijd van +- 3 a 4 uur ertussen. Laatst iets meer gebruikt: circa 0.75 gram over een periode van 13 uur ook met steeds minimaal 2 uur ertussen. Mijn vraag is nu: Hoeveel gram per sessie is echt gevaarlijk en moet je oppassen voor een overdosis? Ik probeer dit antwoord op het internet te vinden, maar heb nog niet iets concreets kunnen vinden. Ik lees verhalen op het internet dat er bij sommige sessies gemakkelijk meerdere grammen doorheen kunnen gaan. Terwijl ik in eerste instantie dacht dat dit al aan de hoge kant is. Klik om te vergroten... Ik ben 20 jaar weeg 63kg en ben 1,74 en ik snuif in het weekend 5Gram 3mmc weg in me eentje. Ik snap ook niet dat ik nog leef haha."
"gekkemanlol zei: het hoogste wat ik heb gebruikt was 1.3 gram in 1 nachtje en dat vond ik al veel Klik om te vergroten... Jaa zo begon het bij mij ook😕"
"Hallo allemaal, ik ben een jongen van 19 jaar gebruik al 1,5 jaar lang 3mmc/4mmc, ik heb het altijd gesnoven maar sins kort doe ik ook bommetjes. het begon onschuldig op een feestje, en week later nog een keertje…. enzovoort, ik was niet meteen verslaafd, maar deed het wel regelmatig. Maar als het spul er niet was, was t toen nog geen probleem. Ben nu bijna 2 jaar verder en heb al tig keer geprobeerd te stoppe… ik gebruik het niet doordeweeks maar ik haal sins afgelopen 4maande wel altijd de vrijdag of de zaterdag nacht door… dan maak ik z’n 3 gram op over 1 avond en 2 dagen. Wetende dat je er uit ziet als een zombie en ik 200x in de spiegel kijk voordat ik beneden naar mijn ouders ga. En dan zit ik beneden, en dan “denk” je wat te horen en kijk effe naar de voordeur. Maar nee daar is niemand. Ik voel me altijd zeeer ongemakkelijk na zoon nacht door te hebben gehaald, ik kan ook moeilijk praten, sommige woorden komen er gewoon niet uit. Dusja dan de zondag maar doorsnuiven zoals gewoonlijk. Heb toch de hele nacbt al niet geslapen… en die dag erna vaak heb k dan 10u geslapen, voel ik me erg leeg en slap, en heb wéér spijt, omdat ik mezelf weer had beloofd dit weekend te “stoppe”. Die dag daarna ben ik ook nog erg moe. Ik gebruik het alleen als ik bier op heb, zodra ik aangeschoten begin te raken, MOET ik poes halen/hebben. Het is een keer een tijdje goed gegaan. Was ik er 3maanden vanaf maar ging op een dik feest de fout in. Voor de 3mmc deed ik wel eens sos, en dan had ik aan 4puntjes verdeeld over de avond genoeg. Als ik nu dan wel eens van iemand een paar punte sos neem, verlang ik alleen maar meer naar poes en lijkt het wel dat ik op die paar punten sos bad ga. Als ik poes wil maar ik weiger het omdat ik wil stoppe, moet ik op een avondje zuipen wel 6x poepe, (diarree), dat is nu ook al 2 jaar zo. Wat kan ik er nog meer over vertelle.. uhmm ojaa het porno verhaal kennen we ook allemaal wel denkik. Je begint met rukke en voor je t weet is t 2,5u later. Of je gaat zulke rare dingen doen, die je zelf nooit zou doen, ik maak altijd fotos en film heel veel bij een avondje 3mmc. Mijn vraag is, is dit al een verslaving? Of is he een beginnende verslaving? En tips de 3mmc uit je hoofd te zetten??"
"Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!"
"Jaa bij mij is het echt 3mmc zodra ik begin kan ik niet meer stoppen. Dus ben blij dat ik nu gewoon kan drinken en af en toe sos doe."
"Lig je dan al vanaf zaterdagochtend wakker😦 Shitzooi, maar gelukkig vrij vandaag dus zo mooi slapen😛"
"Eve's drop zei: Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden. Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs. Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden? Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar. Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉 Klik om te vergroten... 🤡🤡"
"Neo-Shulginist zei: 3MMC veroorzaakt nogal heftige cravings. Je bent echt niet de enige die er moeite mee heeft om het te laten liggen. Er zijn best wel veel mensen die het vaker gebruiken dan ze zelf van plan zijn. Ik heb zelf in ieder geval tientallen mensen gesproken die er best wel 'hooked' aan zijn. Dus schaam je niet. Erken wat 3MMC met je doet: het is een tijdelijke roes waarvan je nooit genoeg krijgt maar wel altijd spijt. Je wil meer maar tegelijkertijd wil je ook niet meer. Gelukkig veroorzaakt 3-MMC geen lichamelijke afhankelijkheid. Je kunt dus per direct stoppen. Het ding met stimulanten is wel dat het eerst vervelender wordt en pas daarna beter, als je stopt. Je kunt in het begin last krijgen van angst of paniekaanvallen, depressieve gevoelens, een lusteloos gevoel, verveling, slaapproblemen, verminderde zin in seks of zelf impotentie. Al die ervaringen worden wel minder als je het stoppen even volhoudt. Je kunt jezelf dan ook complimenteren met dat je jezelf blij kunt maken zonder kunstmatige ingrepen met drugs. Op die manier bouw je een goed gevoel over jezelf op. En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC. Het enige wat je hoeft te doen is gewoon leven. Als je zin hebt, adem dan een paar keer diep in en uit, en bedenk andere gezondere dingen die je kunt gaan doen. Klik om te vergroten... Mooi verwoord👌🏻"