Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel plassen 3mmc

Veel plassen 3mmc

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Mooie eerste post, jongen.. 🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Hoop dat je in je broek zeikt, wakka brakka boy. 🤘🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Zware geestelijke achterstand
Giro 555
Geef om dit kind
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
Klik om te vergroten...
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
Klik om te vergroten...
Niet de oorzaak, maar ik denk dat dit alsnog solide advies is.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet ook megaveel plassen altijd maar alles komt er gewoon uit:)
T
TriesjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een vraag , mijn vriend en ik hebben 3mmc uitgeprobeerd en de ervaring was top !
Alleen hadden we allebei constant druk op onze blaas .
Vooral bij mijn vriend was dit zo erg dat hij om de 5 min naar het toilet ging waar hij met veel moeite wat plas eruit kreeg , wat ook pijn deed maar toch was kon hij het niet tegenhouden om niet te gaan zeg maar .
Nu heeft hij nog 2 dagen last gehad daarna van pijn bij plassen .
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit kan en of het te voorkomen is voor de volgende keer
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja kan doordat spieren zich aanspannen. Sommige mensen hebben dit ook met mdma.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drinkt hij wel genoeg? De afvalstoffen kunnen voor pijn bij het plassen zorgen en als je niet genoeg drinkt of uitplast kun je een ontsteking krijgen.

Veel plassen is niet vreemd bij stimulanten. Gaat vanzelf weer over.
T
TriesjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .

Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..
K
Kevin92Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ook wel soms momenten dat ik hele tijd moet plassen. Beetje pijnlijk in de blaas en door hele plasbuis gevoelig.

Losstaand van dat heb ik vaker het rare dat ik spontaan klaarkom. Dat er na 't plassen ineens wat dik sperma komt uit gelopen. Dit is niet altijd maar vooral 1e of 2e keer snuiven en dan vooral als ik gelijk grote dosis neem. Als ik langer snuif dan kan het zo na 10 uur ofzo ineens weer gebeuren.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Triesje zei:
Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .

Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..
Klik om te vergroten...
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.
Klik om te vergroten...
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas
Klik om te vergroten...
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.


** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.


** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )
Klik om te vergroten...
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten
Klik om te vergroten...
Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.

Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.

Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.
Klik om te vergroten...
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?
Klik om te vergroten...
Heb alle dealers van 4M verwijderd.
Was/ Is de enige drug die ik misbruikt heb. Dus dat scheelt al dat ik moeite zou moeten doen.

Daarbovenop, mentaal had ik het te zwaar. Ik kan nu pep,coke, of gelijk wat nemen en straks slapen.
Neem ik 4M binge ik dagenlang, maar vooral als ik nacht 2 doorhaal pieker ik constant over hoe ongezond het is.
Dus ik beleef er geen plezier meer aan.

Zeg nooit nooit natuurlijk. Als iemand mij op een meet, op een feestje, of eens random een lijn aanbiedt zeg ik geen nee.
Maar ik ga er niet zelf meer naar op zoek.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit zelf ook altijd Om de 10min moete pissen dit heb ik eig alleen als ik water drink

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."