#1
Mooie eerste post, jongen.. 🤣broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Mooie eerste post, jongen.. 🤣broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Hoop dat je in je broek zeikt, wakka brakka boy. 🤘🏻broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Zware geestelijke achterstandbroer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
Niet de oorzaak, maar ik denk dat dit alsnog solide advies is.Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .
Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaasMensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minutenJe spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.
** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )
Heb ik ook.Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.
Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.
Heb alle dealers van 4M verwijderd.Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."