Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je uitgebreide antwoord Hier heb ik idd wel wat aan. Wat ik begrijp van dosering is dat een beetje zelf zoeken naar wat het best werkt? Als ik zo zie dan wordt het verkocht in capsules van 500mg, Maar dat is waarschijnlijk te veel voor de effecten die je wilt bereiken/GHB effecten te krijgen. En als ik het goed begrijp wordt het als een soort slaapmiddel verkocht? Of is dat nu een beetje om het beestje een reden te geven om te verkopen omdat "Ja dit is een soort GHB drugs" niet een hele logische verkoopmodel is? Maar is als je te veel neemt evengoed de kans op out gaan zoals bij GHB en is die outgaan ook erg?"
"Ik vind het vooral een interessant middel omdat het makkelijk te verkrijgen is tegenover bijv GHB of GBL, dat is toch een stuk lastiger te bestellen op internet. GBL dan misschien nog wel maar dan moet je eerst weten hoe en heb je alsnog de kans politie aan je deur te krijgen dan ben ik bang. Dus dan is dit legale spul makkelijker. Maakt me verder weinig uit of iets nu legaal of illegaal is haha. Maar hoe neem je het poeder dan? Meng je dat door drinken? Ik ben niet echt van plan het vaak te gaan gebruiken. Volgens mij moet je het ook echt meerdere dagen achter elkaar gebruiken voordat het verslavend is. Het is meer mijn bedoeling het misschien eens in de 2 weken of minder te gebruiken. Iemand enig idee hoe het overigens zit met bijv bijpakken? Werkt dat ongeveer hetzelfde als GHB of moet je dat bij dit spul juist niet doen?"
"Jen zei: Waarom zou je daar aan beginnen? Neem gewoon ghb of xtc beter dan dat... Klik om te vergroten... Zoals ik zei is GHB of GBL niet altijd zo makkelijk te krijgen. Dat bestel je niet in een webshop dat je het de volgende dag in de bus hebt. En ik gok vooral niet zonder een bezoekje van de politie achteraf.Bij Phinibut is dat wel zo, makkelijk thuis vanaf de bank je drugs bestellen. Kan het makkelijker? Zeker omdat ik het best wel eng vind om bijv een dealer (online) te vinden en dan een afspraak te maken ofzo. En dan nog de kosten, hoewel het allemaal niet super duur zou zijn betaal je volgens mij nog best veel voor bijv een halve liter GHB of GBL. Ik ben ook best van plan het vaker te gebruiken en wil dan niet dat het binnen no time op is. Maar het geld om veel te kopen heb ik zo ook niet. Iig niet als het goedkoper kan. En kwa XTC kun je ook niet elke week gebruiken. Dus dat zijn meer dingen die ik af zou wisselen. Om bijv verslaving en tollerantie tegen te gaan. Ook een beetje afhankelijk van hoe de effecten van elke drugs zijn en welke effecten op welk tijdstip wenselijk zijn. Er is bijv ook een feestje waar ik best de effecten van drugs wil. Maar absoluut niet met drugs op kan staan omdat ik er tevens werk. Phinibut zou eventueel een uitkomt kunnen zijn."
"Neo-Shulginist zei: Eigenlijk laat je op deze manier de overheid bepalen wat jij met je lichaam doet. Je wil eigenlijk GHB, maar dat mag niet, dus dan ga je maar sketchy spul gebruiken waarover we een stuk minder weten zodat je het in ieder geval wel kan kopen? Sorry dat ik streng ben hoor, maar dit vind ik niet echt een goede reden om een drug te gaan gebruiken. Misschien nog even goed erover nadenken of je wel echt dit wil proberen. Klik om te vergroten... Tja, de overheid maakt het moeilijk om drugs te kopen. En werken op die manier dus idd gevaarlijkere situaties in de hand. Ik wil de Effecten van GHB. GHB moet ik moeilijk doen via dealers. Moet je maar net de juiste vinden. En kan net zo goed gigantische zooi zijn wat je koopt als het slecht is gemaakt. Moet je het laten testen natuurlijk maar als je mislukte troep koopt dan weg geld etc. GBL is sowieso ook niet heel erg goed voor je. Maar hetzelfde als hierboven, gedoe met dealers enzo. Of je moet het zelf bestellen, plekken zat lijkt het op internet, maar ik vertrouw dat ook niet echt. En daarnaast, voor je het weet heb je politie aan je deur. Phinibut heeft dat allemaal niet. Maar wel de Effecten. En ik kan me niet voorstellen dat het daadwerkelijk echt grote troep is die ze verkopen waar je binnen de kortste keren van dood ligt te gaan ofzo. Het is niet dat GHB niet mag van de overheid, want dat zal me een zorg zijn."
"Jmths zei: De vraag is of je een langzame of snelle dood wilt. Ik weet niet of je ooit GHB afkick hebt mee gemaakt maar als je met Phenibut gaat stunten zit je al snel een maand in de pijntrein. Phenibut is geen geschikt GHB alternatief, je komt eerlijk gezegd vrij naïef over. Je praat over het structureel functioneel toepassen in verband met werk, dat het pas verslavend is als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt, etc. Geen middel gaat je zo zo hard afstraffen als dat Phenibut zal doen, gezien je huidige afhankelijkheid naar GHB/GBL is dit een ramp die staat te wachten. Phenibut is niet het wondermiddeltje dat je hoopt dat het zal wezen en ik voorzie pijn in je toekomst. Veel plezier zolang het duurt. Klik om te vergroten... Ik heb nooit een afkick van GHB meegemaakt. Ik gebruik dat spul verder niet heel vaak. En dat ben ik met Phinibut ook niet van plan. Ik praat overigens over soms het te gebruiken als alternatief op de momenten dat ik nu GHB gebruik/wil gebruiken. Wat neer zou komen op 2/3 keer in de maand misschien. Wat overigens nog kan dat ik phinibut en GHB/GBL afwissel van elkaar zodat er een kleinere kans is op verslaving nog? Buiten dat die kans me er met 2/3 keer in de maand gebruik sowieso al niet echt lijk te zijn? Phinibut is bijv met werk idd een goed alternatief op verboden drugs lijkt me. Ik ben op geen enkele manier afhankelijk van GHB. Ik zou, als ik dat zou willen, nooit meer GHB hoeven te nemen. En ja, als ik dat zou willen, want ja, ik wil dat wel. Het is leuk spul met leuke effecten dus waarom zou ik het niet meer willen? Maar het is geen verslaving alsin dat ik het elke dag wel zou willen, of elke week."
"Inmiddels Phenibut binnen en maar eens naar binnen gewerkt om het te testen. Was zo benieuwd naar de Effecten. Heb naar trip reports gelezen te hebben een startdusis van 3g geprobeert. En later nog iets bijgepakt dus zal een gram of 3.5 zijn totaal Idd merk ik wel wat euforie, en vooral veel zin in seks.En zin om te praten en vooral ook dat durven. Effect lijkt van GHB idd. Wel het gewenste effect waar ik naar zocht iig. Werkt ook zeer lang, wat echt fijn is. Nooit meer GHB bijpakken ofzo is wel heel fijn. Ook na 1 dosering niet de kans hebben om out te gaan is natuurlijk wel heel fijne gedachte. Toch zijn er wat bijwerkingen waar ik toch gekke gedachte bij heb. -Heb last van wat hoofdpijn, lichtjes. Wel irritant. -Volgens mij heb ik altijd wel een beetje spiertrekkingen, maar nu wel erger dan normaal. Vooral in mijn handen. Als ik mijn telefoon bedien en even niet typ ofzo tik ik toch telkens op mijn scherm. En ook terwijl ik dit tik tik ik regelmatig extra op mijn toetsenbord. Niet zo hard dat ik echt iets intik, maar toch op de toetsen terecht kom. -af en toe hoor ik een plofje in mijn oor. Beetje raar is het wel, niet echt verklaarbaar."
"Ik gebruik het ook niet om te werken. Alleen gebruiken op een feest waar ik tevens werk, buiten werktijd dus, is dan een optie tegenover bijv GHB en andere drugs. Ookal doet het hetzelfde."
"De na effecten duurde echt nog wel langer dan 24 uur. Het spul werkt echt heel lang. Je voelt je dus wel echt lang onder invloed. Wat misschien wat lastig is als je t voor vandaag neemt en morgen een afspraak hebt, dan zit je dus zwaar onder invloed te kletsen. Op den duur heb ik nu wel wat spierklachten gekregen, vooral m'n nek doet best lastig. Kraakt ook een beetje meer dan als ik normaal m'n nek van lings naar rechts draai ofzo. Vraag me wel af of anderen dit misschien herkennen van Phenibut?"
"Nouja spasmes waren echt tijdens t gebruik, niet erna. De stijve spieren idd wel erna. Hoofdpijn tijdens. Maar dit kunnen haast geen ontwenningsverschijnselen zijn lijkt me. Na 1 keer gebruik. En dubbel zien had ik gister ook last van. Dat ik tekst niet meer kon lezen ook. Was van korte duur wel. Oke, dan is het dus niet heel gek dat het zo lang duurt. Maar dat je idd voor 12 uur plat kunt liggen is wel lastig, waarschijnlijk ook echt echt plat zoals een GHB coma of valt dat mee?"
"Ik zat zojuist op internet te lezen over alternatieven voor GHB, aangezien ik het zomaar niet krijg gevonden bij dealers en GBL bestellen op internet vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is. Dus maar eens zien of er alternatieven zijn die hetzelfde werken, en makkelijk te verkrijgen zijn. Toen kwam ik dus uit bij Phenibut, wat ik begrijp ongeveer dezelfde effecten heeft als GHB? Nu ging ik op internet kijken en dat ziet er al snel uit als een stuk goedkoper? *modknip: geen prijzen noemen* voor 30 capsules? Dat lijkt best in prijs te schelen? Nu vroeg ik me dus al snel af waarom niet iedereen aan het legaal verkrijgbare Phinibut zit in plaats van hun drankjes vol te gooien met chemische troep? Zijn de effecten van Phenibut dusdanig laag dat het niet genoeg is voor de meeste? Zitten er aan GHB toch wat meer extra effecten aan die wenselijk zijn voor de meeste gebruikers? Of is Phenibut gewoon niet bekent en GHB wel dus gebruikt iedereen dat?"