#1
Mooie eerste post, jongen.. 🤣broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Mooie eerste post, jongen.. 🤣broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Hoop dat je in je broek zeikt, wakka brakka boy. 🤘🏻broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Zware geestelijke achterstandbroer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
Niet de oorzaak, maar ik denk dat dit alsnog solide advies is.Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."