Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVeel plassen 3mmc

Veel plassen 3mmc

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Mooie eerste post, jongen.. 🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Hoop dat je in je broek zeikt, wakka brakka boy. 🤘🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
sven0620 zei:
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss
Klik om te vergroten...
Zware geestelijke achterstand
Giro 555
Geef om dit kind
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
Klik om te vergroten...
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.
Klik om te vergroten...
Niet de oorzaak, maar ik denk dat dit alsnog solide advies is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."