Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Triesje zei: Ik heb een vraag , mijn vriend en ik hebben 3mmc uitgeprobeerd en de ervaring was top ! Alleen hadden we allebei constant druk op onze blaas . Vooral bij mijn vriend was dit zo erg dat hij om de 5 min naar het toilet ging waar hij met veel moeite wat plas eruit kreeg , wat ook pijn deed maar toch was kon hij het niet tegenhouden om niet te gaan zeg maar . Nu heeft hij nog 2 dagen last gehad daarna van pijn bij plassen . Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit kan en of het te voorkomen is voor de volgende keer Klik om te vergroten... broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss"