Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

Is het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

78 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
Space SjimpLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
Teveel clonazolam,ga je ook hallucineren:upsidedown::upsidedown:
Klik om te vergroten...
En snachts heggen snoeien:tongueout:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Proxima zei:
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Klik om te vergroten...
Hoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.

En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Hoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.

En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
Klik om te vergroten...
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
Klik om te vergroten...
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.

Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.


En ik ben niet gek 😘
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.

Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.


En ik ben niet gek 😘
Klik om te vergroten...
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
Klik om te vergroten...
Vond er niks aan.
Voelde als teveel alcohol, sliep een 2u na inname en heb 2 dagen een kater gehad
( de eerste en enige kater van drugs )
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Proxima zei:
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Klik om te vergroten...
Wat is jouw gewicht?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
disso's zijn fijn, maar pijn aan mijn blaas en donker stinkend pis ook al heb je twee liter water opgedronken; das minder.. misschien heb ik wel blaaskanker
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zegt u het maar, de vraag staat hierboven als titel van dit Topic vernoemd:
Ikzelf heb enkele goede tripjes beleefd met 2fdck. Maar ook heeeele vervelende!
Jazeker!
Verder is er geen enkel andere disso, waarvan ik kan zeggen: deze heeft een redelijk herhalingsgevaar.
Sterker nog, sommige ( de meeste) ervaringen waren ronduit vreselijk.
Ik heb het hier met name over de disso's die uit de hoek van de research chemicals komen. ( zoals 3 meo pcp, 5 meo dalt)

Met truffels oid heb ik geen ervaring...wat is het verschil?
Of is er geen verschil?

Wie kan hier meer over vertellen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met truffels oid heb ik geen ervaring...wat is het verschil?
Of is er geen verschil?


Wat bedoel je? Psilocybine valt onder de psychedelica, natuurlijk is er een verschil... Totaal andere categorie middelen, niet vergelijkbaar met dissociatieven, behalve dat beide tripeffecten (kunnen) geven.

Ikzelf heb zowel onprettige als prettige ervaringen met dissociatieven, dus er valt voor mij geen eenduidig antwoord te geven op je vraag.

Ik ben niet perse een heel erg specifieke dissofan en doe het dus ook niet zo vaak. Af en toe vind ik het wel leuk en het kan bijzonder fascinerend zijn. 3-MeO-PCP en -PCE wel leuke ervaringen mee, ketamine leuke en minder leuke (ik hou wat minder van de verdovende effecten van disso’s, en juist wel van het dromerige en trippy kantje).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
5-MeO-DALT is trouwens geen disso maar een tryptamine.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje gemengd, heb zelf alleen ketamine gebruikt, vind het toch een beetje een ongemakkelijke trip ofzo. Vind het gewoon niet zo aangenaam voelen als bij een jointje bijvoorbeeld.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De laatste jaren toen ik nog blowde was het effect helemaal niet prettig meer. Nee.
Paranoïde werd ik van de hazesoorten. Bah.
Zo'n smerige smaak ook. Tering! Als slaapmiddel nam ik deze toen nog...
Ik zal deze drug dus niet meer nemen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh dat is wel jammer om te horen, herken dat ook wel die paranoia maar dat heb ik alleen als ik een joint rook terwijl ik me al niet heel geweldig voel, doe ik daarom ook niet meer op dat soort momenten xD. Verder vind ik het zelf heel relaxed.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelics is een breder begrip voor middelen die je in een andere staat van bewustzijn brengen.

Dissociatie betekent scheiding: het geestelijke bewustzijn wordt van het lichaam gescheiden.

Die heb ik even voor je gegoogled :)
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap zelf 2fdck niet zo goed. Ik heb het een tijdje terug geprobeerd maar het enige effect was de visuele verstoring die je ook hebt bij alcohol, maar dan zonder het vergiftigende gevoel van dronken zijn. Mentaal deed het niet zoveel, behalve dat ik voelde dat ik me nergens op kon concentreren.
Verder heb ik eigenlijk alleen ervaring met psychedelica en het is wat mij betreft helemaal niet te vergelijken.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#18
JA.
Favorieten zijn by far 3-MeO-PCE en ketamine. 2-FDCK is de enige disso die ik kut vind. O-PCE, 3-HO-PCP en 3-MeO-PCP zijn ook fijn.
Ik ben dan wel liefhebber van de hogere doseringen. Liefst in mijn eentje of met speciaal gezelschap, muziekje aan, op de grond liggen omringd door dekentjes, ogen dicht en jezelf afschieten, de kosmos in. Zorgeloosheid, liefde, tijdloosheid, vrij denken zonder belemmeringen. Met een manische afterglow.
Hoe kun je er nou niet van houden? :hearteyes:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
Klik om te vergroten...

Is ook geen heel boeiende stof, volgens mij. Ik heb het ooit genomen oraal (of nasaal, weet het niet eens meer) en had amper effect. Dit komt vaak voor las ik toen. Ik weet niet zeker of je het ook kunt roken, ik meen van wel en dacht destijds ook gelezen te hebben dat het dan vrij heftig kan worden en iets weg zou hebben van 5-MeO-DMT, maar ben niet zeker. Het poeder zelf zag er wel grappig uit: bruin en met glitters. xD
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mss was dit psychedelicum nog niet uitgewerkt....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."