#1
En snachts heggen snoeienTeveel clonazolam,ga je ook hallucineren![]()
En snachts heggen snoeienTeveel clonazolam,ga je ook hallucineren![]()
Hoe dan?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook welHoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.
En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissosIk had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.
Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.
En ik ben niet gek 😘
Vond er niks aan.ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
Wat is jouw gewicht?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."