#1
Ik ga geen zwaar stimulerende dissociatieven combineren met speed. Daarnaast is dat hartstikke gevaarlijk wegens mania. Denk je dat je de hele wereld kan redden.Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Ik ga geen zwaar stimulerende dissociatieven combineren met speed. Daarnaast is dat hartstikke gevaarlijk wegens mania. Denk je dat je de hele wereld kan redden.Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
Staat ook als waarschuwing erbij… Geen stims!! Niet aan te raden inderdaad.volgens mij is dat een hele slechte combinaite..
kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?kheb wel eens een heeeeel klein beetje 3-meo-pcp in het staartje van een stim gedaan.. en dat voelde niet echt goed.
wat voor roa? Wat voelde daar niet goed aan dan? lichamelijk of mentaal?
En snachts heggen snoeienTeveel clonazolam,ga je ook hallucineren![]()
Hoe dan?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook welHoe dan?
Ik heb meer dan 200mg van dit spul gesnoven op 30min en niks behalve wat zigzag lopen. Niks meer, en al zeker geen K-hole.
En ik heb geen disso tolerantie. Was de eerste disso ooit zelfs.
Ik had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.gek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissosIk had enkel een dronken gevoel en liep zigzag.
Heb de overige 800mg aan iemand anders gegevn van dit forum en deze persoon voelde het wel na 50mg.
Oprecht. Ik had nog nooit een disso gebruikt. En behalve die ene keer ook nooit meer aangeraakt, alles meteen weggegeven.
En ik ben niet gek 😘
Vond er niks aan.ik geloof da je nie gek ben🤪, en ik loop ook wel beetje zichzag en dronken gevoel, ik doseer eigelijk niet hoger dan dat, vind dat best eng met dissos
Wat is jouw gewicht?K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.
Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.
Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.
Of: geen heggen snoeien, maar koppen snellen.En snachts heggen snoeien![]()
85kgWat is jouw gewicht?
Zolang je niet te hoog doseert en op een chille plek zit/ligt niet lijkt me. Je wordt er alleen wel gehandicapt van, slecht uit je woorden komen en een hangend oog zijn geen uitzondering.disso's icm benzo's = hemels (als het goed valt, en niet te hoog gedoseerd)
Is dit trouwens een gevaarlijke combinatie??
ligt aan de dealer dan denk ik dat spul word heel veel versneden tegenwoordig ook hegek, als ik een 30-50 naar binnen jaag voel ik zeker ook wel
denk het niet tog? het komt zo van de siteligt aan de dealer dan denk ik dat spul word heel veel versneden tegenwoordig ook he
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."