Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

Is het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

78 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
Klik om te vergroten...

Is ook geen heel boeiende stof, volgens mij. Ik heb het ooit genomen oraal (of nasaal, weet het niet eens meer) en had amper effect. Dit komt vaak voor las ik toen. Ik weet niet zeker of je het ook kunt roken, ik meen van wel en dacht destijds ook gelezen te hebben dat het dan vrij heftig kan worden en iets weg zou hebben van 5-MeO-DMT, maar ben niet zeker. Het poeder zelf zag er wel grappig uit: bruin en met glitters. xD
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mss was dit psychedelicum nog niet uitgewerkt....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pace Ley zei:
Ik snap zelf 2fdck niet zo goed. Ik heb het een tijdje terug geprobeerd maar het enige effect........
Verder heb ik eigenlijk alleen ervaring met psychedelica en het is wat mij betreft helemaal niet te vergelijken.
Klik om te vergroten...

Kun je wat over het verschil vertellen?

3 meo pcp, nooit meer...
Daar word ik helemaal fucked up van. Helemaal niet fijn...
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
een klein snuifie ‘ is het tegewoorsig heerlijk om mee te gamen’ en anders een wat grotere gaan we lekker ingewikkeld in bed liggen met een serie die ik totaal niet kan kijken met me dubbele ogen’ maar het gaat om het idee
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vuurwesp zei:
ligt aan de dealer dan denk ik dat spul word heel veel versneden tegenwoordig ook he
Klik om te vergroten...
denk het niet tog? het komt zo van de site
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
denk het niet tog? het komt zo van de site
Klik om te vergroten...
ow ik dacht dat je het over echte ket had. ik heb die van een site ook wel eens besteld maar dat vond ik ook echt helemaal niks en heel ander gevoel weer en had er een halve gram van doorheen gejaagd met echt niet het gewenste effect.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
De echte keta zou vloeibaar moeten zijn, en iv gespoten moeten worden.
In het ziekenhuis zijn de regels voordat iemand aan het ket infuus te gaan koppelen, dat de betrokken persoon op de hartbewaking moet worden gelegd ...niet voor niets lijkt me zo.
Nee.
2fdck is af en toe wel interessant om te doen, maar ook van deze rc kan je weleens heel goed bad gaan.
Jazeker!
Van alle rc's is totnogtoe deze het beste rc, die ik onderzocht en beproefd heb.
wie een betere fijnere kent graag reactie!
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vuurwesp zei:
ow ik dacht dat je het over echte ket had. ik heb die van een site ook wel eens besteld maar dat vond ik ook echt helemaal niks en heel ander gevoel weer en had er een halve gram van doorheen gejaagd met echt niet het gewenste effect.
Klik om te vergroten...
2f keta noemde ze dat daar
De Zandman zei:
De echte keta zou vloeibaar moeten zijn, en iv gespoten moeten worden.
In het ziekenhuis zijn de regels voordat iemand aan het ket infuus te gaan koppelen, dat de betrokken persoon op de hartbewaking moet worden gelegd ...niet voor niets lijkt me zo.
Nee.
2fdck is af en toe wel interessant om te doen, maar ook van deze rc kan je weleens heel goed bad gaan.
Jazeker!
Van alle rc's is totnogtoe deze het beste rc, die ik onderzocht en beproefd heb.
wie een betere fijnere kent graag reactie!
Klik om te vergroten...
echte in puurste vorm is vloeibaar maar moet je droog koken tot het kristallen zijn
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze ket krijg je alleen in een zkh waar ook hartbewaking mogelijk is...ik geloof niet dat deze echte ket zomaar te krijgen is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vooral aan de blaas en urinewegen....
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Keta is geweldig en ik ga nooit fout op Keta.
Gebruik het ook als microdosis en dan is het antidepressie middel.
Goede ideeën met een hele positieve instellen.
Dus het is geweldig het ligt er natuurlijk weer aan hoe je het gebruikt net als alle drugs.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Keta is geweldig en ik ga nooit fout op Keta.
Gebruik het ook als microdosis en dan is het antidepressie middel.
Goede ideeën met een hele positieve instellen.
Dus het is geweldig het ligt er natuurlijk weer aan hoe je het gebruikt net als alle drugs.
Klik om te vergroten...
Het is natuurlijk niet een gewone anti depressiva. Vaak keta nemen zorgt voor enorme schade aan je lichaam.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sommige drugs tasten je hersens aan en dat merk je wel aan sommige figuren die reageren op je post 😅 maar ja het is ook een drugsforum hahahaha
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Volgens mij ben jij goed de weg kwijt....
Klik om te vergroten...
Mijn bericht was ook voor jou.
Alleen maar domme posten.
En je wilt zooo graag de lolbroek zijn hier maar je komt alleen maar dom over #hersenschade
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jumping Jack zei:
Sommige drugs tasten je hersens aan en dat merk je wel aan sommige figuren die reageren op je post 😅 maar ja het is ook een drugsforum hahahaha
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben jij goed de weg kwijt.....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Mijn bericht was ook voor jou.
Alleen maar domme posten.
En je wilt zooo graag de lolbroek zijn hier maar je komt alleen maar dom over #hersenschade
Klik om te vergroten...
Ik weet dat hij voor mij was. Lekker passief agressief.

Jij wilt dus beweren dat je geen lichamelijke schade krijgt van keta ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Mijn bericht was ook voor jou.
Alleen maar domme posten.
En je wilt zooo graag de lolbroek zijn hier maar je komt alleen maar dom over #hersenschade
Klik om te vergroten...
www.drugsinfo.nl

Ketamine en blaasproblemen, nierproblemen en buikpijn

Gebruikers van ketamine kunnen last krijgen van hun blaas, nieren of buik. Zij voelen dan pijn bij het plassen of moeten heel vaak naar de wc.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Jij wilt dus beweren dat je geen lichamelijke schade krijgt van keta ?
Klik om te vergroten...
Ook dit...even interesant doen?
Je leest toch dat ik schrijf als je er normaal mee omgaat.

En dan over misbruik van keta gaan beginnen blabla dat bedoel ik dus. Gaat elke keer nergens over. Begrijpend lezen..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jumping Jack zei:
Ook dit...even interesant doen?
Je leest toch dat ik schrijf als je er normaal mee omgaat.

En dan over misbruik van keta gaan beginnen blabla dat bedoel ik dus. Gaat elke keer nergens over. Begrijpend lezen..
Klik om te vergroten...
Doe toch niet zo stoer. Niemand zegt dat jij je moet verantwoorden en niemand zegt dat jij teveel neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."