Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maartje2000 zei: Hallo iedereen, Ik maak dit topic aan omdat ik dit ergens kwijt wil op een plek waar mensen mij zullen begrijpen. Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met verdovende middelen op mijn vijftiende. Daarvoor had ik wel eens een blikje Shandy (dat drankje 7-up met Alcohol geloof ik) tijdens kerst maar niks bijzonders. Op mijn vijftiende dronk ik mijn eerst echte biertje. Destijds mocht men overigens al drinken vanaf zestien. Zoals velen van ons vond ik het maar niks. Ik deed ongeveer twee uur over een 300 mL flesje bier. Bleh. Vervolgens niet echt meer aan gedacht en mijn schoolleven ging verder. Ik heb toen mijn vwo-diploma gehaald en ik heb een tussenjaar genomen waarin ik Fulltime ben gaan werken in een bioscoop. Ik zou echt iedereen aanraden om voor je potentiële studie een jaartje Fulltime te gaan werken. (Dit alles is nog tijdens mijn middelbareschoolperiode). Vanaf mijn achttiende was ik regelmatig aan het drinken (1x per week). Tijdens stappen etc. Op mijn 19e was ik op een huisfeestje, heel gezellig en ik ben tot een uur of 5 doorgegaan. Toen waren alle mensen die niet goed bevriend waren met de huisbaas naar huis, en alleen de "main squad" bleef over. Ik kwam toen voor het eerst in aanraking met drugs. Ik kreeg mdma vanuit een flacon, geen idee hoeveel. Ik was alijd best tegen drugs, maar dit voelde spectaculair. Ik had me nog nooit zo goed gevoeld, en uiteraard kwam dit door de onnatuurlijke hoeveelheid dopamine, serotonine etc die vrijkwamen. Ik heb nog twee dagen lopen zweven (ik heb nog nooit last gehad van een "dinsdagdip", geen idee waarom niet) en ik vond het een geweldige ervaring. Ik heb toen jarenlang niks meer genomen omdat ik er geen behoefte aan had en, indien ik het zou nemen, het zoveel malen beter zou zijn. Fast forward naar 23 of 24 jaar. Ik zat in een kutrelatie en mijn partner zat maandenlang in het buitenland. Ik had het absoluut niet naar mijn zin tijdens onze videogesprekken en ik besloot, compleet uit het niks om te gaan experimenteren. Ik nam toen voor het eerst Oxycodon, in lichte dosis. Wat was dat fijn. Sindsdien ben ik erg geïnteresseerd geraakt in drugs, en ik ben er van overtuigd dat drugs een positieve invloed kunnen hebben op het leven. Ik neem maximaal 2-3x per jaar iets, en ik maak er ook echt meteen een hele dag van. Ik vind het één van de meest unieke ervaringen die je als menszijnde kunt hebben. Mensen weten dat ik er soms mee experimenteer, en vragen mij er soms naar. Ik vertel ze dat ik het zeker aanraad, maar dat je echt vanaf het eerste gebruik al een limiet moet opstellen. Het is ontzettend makkelijk om jezelf te verliezen in de valse realiteit die drugs je bieden. Ja het is heerlijk voor die paar uurtjes, maar op een gegeven moment ben je weer op je neutral level. Vandaar dat ik het ook heel erg afraad om te gaan kloten met drugs als je jezelf niet goed voelt. Dit is in tegenstrijd met wat ik deed, maar ik heb ontzettend goede zelfbeheersing. Voor je het weet begin je drugs te nemen om je normaal te voelen, en niet om een leuke avond te hebben. Ik moest dit ergens kwijt, waarschijnlijk voor velen van jullie overbodige informatie maarja. Ik hoop dat we allemaal met mate kunnen genieten. P.s. het getal in mijn username is niet mijn geboortejaar Klik om te vergroten... Ik heb veel overeenkomstige gedachten. Ik ben super geïnteresseerd in psychedelica omdat het je realiteit anders maakt. Je voeld je er niet zozeer goed doet maar dingen worden anders (mooier) en het kan heel spiritueel en filosofisch zijn. Echter, ik zie dus echt niks in re-uptake van neurotransmitters - remmers zoals coke, mdma, speed enz. Ja ik geloof dondersgoed dat je er beter door kan voelen. Maar ik voel me ook hartstikke gelukkig als ik met mijn kameraden een pilsje doe. Psychedelica voeld voor mij dat het echt een toevoeging geeft."
"Gympie zei: ik heb 2c-b fly gestemd.. kheb er geen hoofdpijn, misselijkheid of spierkrampen van zoals hierboven ergens staat. 't versterkt emoties iets en heb het altijd als leuk ervaren. het duurt lekker lang.. dus je hele pretpark dag. leuke visuals en vervormingen etc. 17 mg. goeie dosis. je kan je nog "gewoon" gedragen 2c-e zou ik op lage dosis persoonlijk ook doen. valt bij mij erg goed. is idd wat 'donkerder' maar niet duister..apart sfeertje.. 2c-c voelt wel leuk en fijn maar duurt altijd te kort tracers nooit gezien, visuals wat saai. heb nooit meer dan 60 mg op dus mss probeer ik dat nog eens. Klik om te vergroten... dankjewel voor je reactie! super behulpzaam! Dit is waarom de drugscommunity op forums zo fking nice is haha. Ik kan wss wel 2C-B fixen maar ik ga overleggen met degene waarmee ik ga en dan wordt het 2C-B of FLY"
"Neo-Shulginist zei: Dan moet je ook een godsgruwelijke hekel hebben aan de marketing van rc-vendors lijkt me. Klik om te vergroten... hoe bedoel je online kan het toch niet gemarket worden als drug maar als een stof voor onderzoeksdoeleinden? Ik bedoel die domme kleurtjes die ze dan gebruiken bij willekeurige stofjes tja of dat nou moet"
"Buu zei: Tot wat voor dosering heb je 2C-D gedaan? Ik heb ooit eens twee uur in een tegenvallende 40mg 4-HO-MiPT trip 50mg 2C-D geplugged en dat was verre van saai. Zo'n twee minuten na het innemen begon het vuurwerk. De come-up voelde aan als een flash hoe IV/gerookte opioden of uppers beschreven worden. Het was een waar spektakel aan visuals. Tryptamines onder de 50mg zijn gewoon saai voor mij. Hoogstens een ++. Met de 2C-D erbij schoot de intensiteit naar een ++++, qua visuals dan. Headspace was non existing. Side effects waren niet aanwezig. Je moet gewoon hoog doseren met dit middeltje. Als je wel voor 2C-E wilt kiezen kan je overwegen om een neusspray van 1mg/spray te maken. Onset is extreem snel en zo kan je omhoog titreren tot je gewenste intensiteit. Klik om te vergroten... 40 mg 4-HO-MiPT viel je tegen? Ik heb een keer 20mg gedaan in de sneeuw omdat ik wilde kijken hoe het was om te trippen in de sneeuw. Dit was extreem saai dus had ik een week later de dosis ge-upt naar 35mg terwijl ik ging schaatsen hahahha. Dat was niet mijn meest intense maar wel meest euforische trip die ik ooit gehad heb. Iedereen die geniet tijdens schaatsen.... daardoor werd ik super blij en had ik echt zo'n ''I love everybody'' gevoel. Wil nog steeds een keer echt 60mg 4-HO-MiPT doen ofz"
"Buu zei: Overigens dat middelen als duister beschreven worden heb ik nooit begrepen. Of iets duister is ligt puur aan je mindset, set en setting. DPT is geweldig, euforisch en heftig tegelijk. Dat iedereen z'n moeder elkaar napapegaait op Reddit over dat het "het duistere/boze broertje van DMT is" is onzin. Puur papegaai praat, of iets wat je jezelf aanpraat. Zelfde geldt voor 2C-E. Dosering, set en setting zijn key. 2C-B - wat doorgaans als relatief mild/beginner psychedelica wordt beschouwd - kan ook erg duister en overweldigend worden, als je maar hoog genoeg doseert. Ik heb op 60mg 2C-B heftigere trips gehad dan al m'n lysergamide avonturen. 50mg 4-AcO-DMT, 5g paddo's, noem maar op. Kwam allemaal lange na niet in de buurt bij zo'n dosering 2C-B. Visuals wise, en headspace wise niet. Klik om te vergroten... jooo grappig dat je dat zegt over DPT. Ik heb recent 500mg DPT besteld en ik kan niet wachten om dat te doen. Dat is echt zo'n hele clandestiene psychs ook door die reputatie van die kerk die dat gebruikt enzo. Wist dus niet dat het niet duister hoeft te zijn. Aangezien je zegt dat dat totaal niet het geval is, kan jij wel begrijpen dat mensen dit als meer duister zien? Hiermee bedoel ik dus niet dat je bad gaat btw. Gvd nu heb ik nog meer zin om DPT te proberen."
"Neo-Shulginist zei: Marketing gebeurt op allerlei (abstracte) manieren. De meest duidelijke is Search Engine Optimalisation (SEO), waarmee vendors hun positie in Google bepalen, wat enorme invloed heeft op de hoeveelheid bezoekers en de conversie naar absolute verkoopgetallen. Maar het gebeurt ook op abstractere manieren doordat bijvoorbeeld vendors steeds nieuwe 'vervangers' van stoffen op de markt brengen. Daarbij wordt ook bij de naamgeving van een stof rekening gehouden. Denk aan een middel zoals DMXE, wat duidelijk bedoeld is om mee te liften op het voormalig succes van MXE. Of vormen van passieve marketing waarbij de hele rc-wereld draait op 'verzamel het nu nog maar want straks is het verboden'. Ik ben dan ook zeer sceptisch over het begrip 'vrije wil'. Ten eerste omdat we een enorme aandachts- en marketingindustrie hebben die juist constant bezig is om onze (consumptie)keuzes te beïnvloeden, maar voornamelijk omdat vanuit de cognitieve neuropsychologie vrij duidelijk blijkt dat vrije wil een illusie is waarbij mensen keuzes die ze al eerder onbewust hebben gemaakt gaan rationaliseren. Je bedenkt dus op automatische piloot wat je gaat doen en pas daarna verzin je er redenen bij hoe je dat gedrag kunt verklaren. We zijn onszelf daar alleen niet zo bewust van, dat het zo werkt. We hebben de illusie dat we wel in control zijn. Klik om te vergroten... uuh dat was een hele diepgaande en niet onjuiste analyse van vrije wil. maar ik snap je marketing punt. Ik zelf val daar niet zo voor. Ik studeer moleculaire biologie dus heb wel wat verstand van moleculen (van drugs) en receptoren enz. Ik doe ook sws op DCK na geen non-psychedelische drugs trouwens. dus idd al die 3mmc marketing nu daar ben ik sowieso niet geintereseerd in, ik begin niet aan die rotzooi"
"Blauweaap zei: Beter! Maar als mensen eenmaal aan de zooi zitten hebben ze het zelf niet door. Maar dit is niet iedereen though maar wel de grotere groep. Klik om te vergroten... kerel please ik heb het over 2cb wat ik dan van te voren in zou nemen. serieus gast bemoei je met je eigen zaken en waarom zou je je zorgen maken over een scenario wat niet gaat gebeuren en wat geen invloed heeft op jouw leven. tering man lol ik denk niet dat er veel mensen zo associaal zouden zijn om voor een kind een lijntje te snuiven, zelfs als je een junkie bent"
"Gympie zei: kheb vorig dpt jaar gekocht op basis van een heel mooi tripreport.. toen kwamen er een paar vreselijke enge reports voorbij hier op het forum.. niet meer aangedurft. heeft laag doseren ook effect? op 2mg 2c-e heb ik al bijv. al werking. Klik om te vergroten... hahah waarom zou je je op basis van tripreports laten weerhouden om een vrij bekende drug wel of niet te doen. Je kan je laten inspireren maar zelfs al was het in 100% van de gevallen duister (wat het dus niet is), had ik het alsnog gedaan. Ik houd altijd in mijn achterhoofd dat het onmogelijk is om van veel tryptamines and lysergics fysiek dood te gaan."
"Gympie zei: en iedereen is anders. Klik om te vergroten... dat is zeker waar. Op basis van de informatie dat ik tot nu toe tot mij heb genomen is DPT echt zo'n uitschieter van de potentie van r.c's. Ik heb 1x 4-HO-MiPT gedaan omdat ik wilde kijken hoe een tryptamine is. Ik zou bijvoorbeeld geen andere tryptamine r.c's doen of non-pro LSD drugs zoals AL-LAD. Maar DPT is dus een ander verhaal. Ik heb al een moment gevonden wanneer ik het ga doen. Momenteel zit ik een beetje vast in mijn leven. Ik wil graag naar een bepaald deel van Nederland om in de vakantie te werken. Zodat ik voor een tijd de normale ruimte waarin mijn leven zich afspeelt verlaat: nieuwe ervaringen opdoen enzo zelf ontwikkeling. Ik heb de baan en verblijfplaats al geregeld maar heb nog een auto nodig. Als ik het allemaal heb geregeld dan ga ik daar DPT doen als een spiritueel begin van een nieuwe fase van mijn leven haha."
"Het is nu al bijna driekwart jaar sinds de eerste lockdown, en sinds openbare feesten. Mijn vrienden houden zich steeds strenger aan de regels (ik ga dit niet politiceren) dus huisfeesten worden het ook niet meer. Het is momenteel een soort dystopie waarin we leven. Al mijn colleges (behalve in lab) is online. Elke dag hetzelfde verhaal wordt laat wakker, kijk college terug, doe wat andere nonsens en ga weer naar bed. Het is aantrekkelijk om wat psychedellische middelen aan te schaffen, letterlijk om mijn tijd beter te besteden dan youtube te kijken ofzo. Bijvoorbeeld op een zaterdag zit ik liever te trippen in mijn eentje dan binnen zitten en op de computer ofzo. Natuurlijk is dit een beetje raar. Dat snap ik uiteraard. Ik ben ook helemaal geen ''junkie'' (metafoor voor non-plezier gebruikers, ik heb niks tegen drugs) ofzo. Ik doe eigenlijk nooit drugs en heb alleen maar interesse in psychedellica. Dingen als coke ofzo spreekt mij helemaal niet aan omdat ik het buitenmenselijke zoek in drugs, wat met psychedellica kan. Ik vraag me af of meer mensen dit doen, of ik echt de enige ben? Ik leef samen met mijn moeder overigens."