Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

Is het gebruiken van dissociatieven nou echt zo fijn?

78 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Een nasty stofje, dus.
Klik om te vergroten...
Zeker! Mee eens. Maar dat kan je over heel veel elementen zeggen, die voorkomen in medicijnen en drugs. Chloor is daar ook een voorbeeld van (naast ketamine, komt dit ook voor in enorm veel medicatie).

Zoals je zegt zitten die atomen goed vast, en wordt vrijwel altijd gewoon uitgescheiden in een metaboliet van de drug die hebt genomen.


De Zandman zei:
Ooit las ik bij een andere vendor, die heel veel info gaf over de verschillende rc's, dat je eigenlijk geen producten zou moeten nemen waar fluor in zit...
Klik om te vergroten...
Ik las bij een vendor iets over 99,8% zuiverheid 😜.


De Zandman zei:
En dat dit fluor geen nadelige invloed meer heeft in de samenleving als zodanig.
Klik om te vergroten...
Hmm de metabolieten, met fluor komen waarschijnlijk in de oceaan terecht waar ze marineleven kunnen aantasten? Lijkt me wel aannemelijk tenminste, maar goed daar kom je niet om heen... Tenzij je in de tuin van de buurman pist ipv door het toilet 😂

Ik snap je gedachte!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Jazeker. Heerlijke drugs. Psychedelica en disso's zijn compleet anders trouwens, zou het zelfs ergens elkaars tegenpolen kunnen noemen. Inplaats van meer associaties minder associaties bij disso's.

Maar ketamine vind ik saai. 2F-DCK is al helemaal niks voor mij. O-PCE daarin tegen is een van de meest euphorische drugs die ik ken. Lijkt gek genoeg ergens op GHB maar dan met disso effect en zeer trippy. Heel warm gevoel, in tegenstelling tot de wat killere keta achtige. Ik hou van stimulerende disso's. 3-MeO-PCx, O-PCE maar ook bijvoorbeeld MX(i)Pr en DMXE. Al zitten die er tussenin.

DCK is een van de weinige keta achtige die ik wel weer leuk vind. Stuk warmer en duurt echt wel 4-6 uur op goede dosis. Ook is die heeeeeel goed te combineren met stimulanten in tegenstelling tot andere disso's. Speed en DCK is bijna iets te leuk.

Ik ken trouwens vele RC's die ik vele malen leuker vind dan "normale" straat drugs. Goed zoeken dus, vooral erowid en psychonautwiki in de gaten houden. Iedereen is anders. Disso's zijn een acquired taste. Psychedelica zijn soms een van de naarste dingen die iemand ooit heeft gedaan, en de volgende keer 10x zo leuk als MDMA. Hangt echt van de keer en je mindset af. Niet opgeven na 1 keer dus bij tryptamines en lysergics.

Hoe minder drugs je leuk vind, hoe beter :wink:.
Klik om te vergroten...
Inderdaad , hou zelf een disso pauze had eergister 82mg O-PCE genomen deed minder dan een week met 1 gram O-PCE :astonished:

Vind disso's ook erg relaxed vooral 3-ho-pcp O-PCE , 3-MeO-PCP , ketamine.
DCK ga ik eens proberen dank voor de tip!:grin:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
disso's zijn fijn, maar pijn aan mijn blaas en donker stinkend pis ook al heb je twee liter water opgedronken; das minder.. misschien heb ik wel blaaskanker
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#4
disso's icm benzo's = hemels (als het goed valt, en niet te hoog gedoseerd)

Is dit trouwens een gevaarlijke combinatie??
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zegt u het maar, de vraag staat hierboven als titel van dit Topic vernoemd:
Ikzelf heb enkele goede tripjes beleefd met 2fdck. Maar ook heeeele vervelende!
Jazeker!
Verder is er geen enkel andere disso, waarvan ik kan zeggen: deze heeft een redelijk herhalingsgevaar.
Sterker nog, sommige ( de meeste) ervaringen waren ronduit vreselijk.
Ik heb het hier met name over de disso's die uit de hoek van de research chemicals komen. ( zoals 3 meo pcp, 5 meo dalt)

Met truffels oid heb ik geen ervaring...wat is het verschil?
Of is er geen verschil?

Wie kan hier meer over vertellen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met truffels oid heb ik geen ervaring...wat is het verschil?
Of is er geen verschil?


Wat bedoel je? Psilocybine valt onder de psychedelica, natuurlijk is er een verschil... Totaal andere categorie middelen, niet vergelijkbaar met dissociatieven, behalve dat beide tripeffecten (kunnen) geven.

Ikzelf heb zowel onprettige als prettige ervaringen met dissociatieven, dus er valt voor mij geen eenduidig antwoord te geven op je vraag.

Ik ben niet perse een heel erg specifieke dissofan en doe het dus ook niet zo vaak. Af en toe vind ik het wel leuk en het kan bijzonder fascinerend zijn. 3-MeO-PCP en -PCE wel leuke ervaringen mee, ketamine leuke en minder leuke (ik hou wat minder van de verdovende effecten van disso’s, en juist wel van het dromerige en trippy kantje).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
5-MeO-DALT is trouwens geen disso maar een tryptamine.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje gemengd, heb zelf alleen ketamine gebruikt, vind het toch een beetje een ongemakkelijke trip ofzo. Vind het gewoon niet zo aangenaam voelen als bij een jointje bijvoorbeeld.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De laatste jaren toen ik nog blowde was het effect helemaal niet prettig meer. Nee.
Paranoïde werd ik van de hazesoorten. Bah.
Zo'n smerige smaak ook. Tering! Als slaapmiddel nam ik deze toen nog...
Ik zal deze drug dus niet meer nemen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh dat is wel jammer om te horen, herken dat ook wel die paranoia maar dat heb ik alleen als ik een joint rook terwijl ik me al niet heel geweldig voel, doe ik daarom ook niet meer op dat soort momenten xD. Verder vind ik het zelf heel relaxed.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap zelf 2fdck niet zo goed. Ik heb het een tijdje terug geprobeerd maar het enige effect was de visuele verstoring die je ook hebt bij alcohol, maar dan zonder het vergiftigende gevoel van dronken zijn. Mentaal deed het niet zoveel, behalve dat ik voelde dat ik me nergens op kon concentreren.
Verder heb ik eigenlijk alleen ervaring met psychedelica en het is wat mij betreft helemaal niet te vergelijken.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#13
JA.
Favorieten zijn by far 3-MeO-PCE en ketamine. 2-FDCK is de enige disso die ik kut vind. O-PCE, 3-HO-PCP en 3-MeO-PCP zijn ook fijn.
Ik ben dan wel liefhebber van de hogere doseringen. Liefst in mijn eentje of met speciaal gezelschap, muziekje aan, op de grond liggen omringd door dekentjes, ogen dicht en jezelf afschieten, de kosmos in. Zorgeloosheid, liefde, tijdloosheid, vrij denken zonder belemmeringen. Met een manische afterglow.
Hoe kun je er nou niet van houden? :hearteyes:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Zo zie je maar
Ik heb er weinig ervaring mee...
Tryptamine, dus .
Dat moet ik eens verder onderzoeken zonder het te nemen.
Klik om te vergroten...

Is ook geen heel boeiende stof, volgens mij. Ik heb het ooit genomen oraal (of nasaal, weet het niet eens meer) en had amper effect. Dit komt vaak voor las ik toen. Ik weet niet zeker of je het ook kunt roken, ik meen van wel en dacht destijds ook gelezen te hebben dat het dan vrij heftig kan worden en iets weg zou hebben van 5-MeO-DMT, maar ben niet zeker. Het poeder zelf zag er wel grappig uit: bruin en met glitters. xD
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mss was dit psychedelicum nog niet uitgewerkt....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pace Ley zei:
Ik snap zelf 2fdck niet zo goed. Ik heb het een tijdje terug geprobeerd maar het enige effect........
Verder heb ik eigenlijk alleen ervaring met psychedelica en het is wat mij betreft helemaal niet te vergelijken.
Klik om te vergroten...

Kun je wat over het verschil vertellen?

3 meo pcp, nooit meer...
Daar word ik helemaal fucked up van. Helemaal niet fijn...
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
een klein snuifie ‘ is het tegewoorsig heerlijk om mee te gamen’ en anders een wat grotere gaan we lekker ingewikkeld in bed liggen met een serie die ik totaal niet kan kijken met me dubbele ogen’ maar het gaat om het idee
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
DCK is een van de weinige keta achtige die ik wel weer leuk vind. Stuk warmer en duurt echt wel 4-6 uur op goede dosis. Ook is die heeeeeel goed te combineren met stimulanten in tegenstelling tot andere disso's. Speed en DCK is bijna iets te leuk.
Klik om te vergroten...
Wel eens speed met O-PCE gecombineerd? Hoe was dat?
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Inderdaad , hou zelf een disso pauze had eergister 82mg O-PCE genomen deed minder dan een week met 1 gram O-PCE :astonished:

Vind disso's ook erg relaxed vooral 3-ho-pcp O-PCE , 3-MeO-PCP , ketamine.
DCK ga ik eens proberen dank voor de tip!:grin:
Klik om te vergroten...
Dude dat is fucking idioot man.. O-PCE is een zeer potente stof en werkzaam vanaf 5mg (maar dat wist je waarschijnlijk al) Je had zwaar manisch + psychotisch kunnen worden of jezelf iets aan kunnen doen.. Absoluut geen speelgoed om grammen van weg te rammen. :/
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
K-hole op 2-FDCK vond ik fantastisch.

Heerlijk weg naar tripland waar de muziek de wereld om me heen creëerde.

Het voelde ook warm en welkom aan. Dosis was 155mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."