#1
Zeker! Mee eens. Maar dat kan je over heel veel elementen zeggen, die voorkomen in medicijnen en drugs. Chloor is daar ook een voorbeeld van (naast ketamine, komt dit ook voor in enorm veel medicatie).Een nasty stofje, dus.
Zoals je zegt zitten die atomen goed vast, en wordt vrijwel altijd gewoon uitgescheiden in een metaboliet van de drug die hebt genomen.
Ik las bij een vendor iets over 99,8% zuiverheid 😜.Ooit las ik bij een andere vendor, die heel veel info gaf over de verschillende rc's, dat je eigenlijk geen producten zou moeten nemen waar fluor in zit...
Hmm de metabolieten, met fluor komen waarschijnlijk in de oceaan terecht waar ze marineleven kunnen aantasten? Lijkt me wel aannemelijk tenminste, maar goed daar kom je niet om heen... Tenzij je in de tuin van de buurman pist ipv door het toilet 😂En dat dit fluor geen nadelige invloed meer heeft in de samenleving als zodanig.
Ik snap je gedachte!