"CloudSurfer zei:
Er staan hier tig andere topics waar je deze informatie had kunnen vinden. Nou zie ik dat je nieuw bent, dus wil ik je niet gelijk hardhandig erop wijzen, dusss even on-topic.
---
Bromazolam is een relatief krachtige benzodiazepine die, afhankelijk van de dosis, een sterk rustgevend, anxiolytisch en sederend effect kan hebben. In vergelijking met andere benzodiazepines, zoals alprazolam (Xanax), is bromazolam redelijk potent.
Het is echter niet volledig onderzocht en wordt niet algemeen gebruikt in de medische praktijk, dus betrouwbare gegevens over zijn werkelijke sterkte en veiligheid zijn beperkt
Hoe sterk bromazolam is, kunnen, weten en mogen we je hier niet vertellen. Wel weet ik dat als je zo'n groene pellet van 3mg slikt zonder tolerantie, dat je echt wel 'n aantal uurtjes slaapt en of de komende dag heel duf en vaag bent.
De effecten en doseringen variëren sterk per persoon, maar over het algemeen heeft bromazolam een erg lange halfwaardetijd, wat betekent dat het effect lang kan aanhouden.
Daarom is er ook een verhoogd risico op opeenstapeling van de stof in je systeem, vooral als je regelmatig doseringen neemt.
Dit kan leiden tot een verhoogd risico op tolerantie, afhankelijkheid en zelfs overdosis
Omdat bromazolam een benzodiazepine is, geeft het niet echt een "high" zoals recreatieve middelen dat doen.
De effecten zijn eerder kalmerend, angstverlagend en soms licht euforisch.
Hierbij wil ik nog een disclaimer doen naar al het benzodiazepinen gebruik
We weten allemaal dat het ontzettend slecht is voor ons, maar we hebben toch interesse erin.
Maar in alle opzichten en situaties is het geen oplossing, en wanneer je geen geld en benzo's meer hebt, komen pas de '"cravings"'.
En ja, die zijn er.
Te veel innemen kan leiden tot geheugenverlies, slaperigheid en verminderde coördinatie.
Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben, ik heb het scheikundige aspect 'n beetje achter wegen gelaten. Als je nog vragen hebt mag je me altijd taggen, of je stuurt even een pb.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitgebreide bericht!
Als ik dat zo lees en het klopt, had ik dus dood kunnen zijn.
Heb een aantal mentale problemem (tot nu toe alleen diagnose ‘depressie ernstig, eenmalige episode, en toen ik jong was een lichte vorm van ADHD’.
Maar ik zit dus in zo’n positief > negatief > positief cycle.
Nu zat ik dus weer in die negatieve cycle, alleen deze keer echt heel diep dus ik dacht ‘fuck it’ en heb na 5 jaar weer molly gedaan, en ook gelijk 4 pillen van rond de 200mg
Ik had hiervoor al wel een lading bromazolam maar ging er goed mee om, ook in het begin en na de molly, gewoon 1 per dag max.
Zal ff timestamps uittypen:
19 oktober:
22:45 1 molly
1:00 1 molly
3:00 1 molly
5:15 1 molly
8:40 1 broma 3mg
11:00 1 broma 3mg.
Na deze dag gewoon weer max 1 broma per dag,
Alleen vanaf 23 oktober ging het downhill, heb die dag binnen 5 uur tijd 3x broma gehad.
25 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
26 oktober in 13-14 uur tijd 4x broma gehad.
27 oktober om 3:45 in één keer 3x broma gehad, om 5:15 nog 1, om 11:50 nog 1, om 14:30 n halve.
31 oktober in 8 uur tijd 4x broma gehad.
2 november in 14-15 uur tijd 5x broma gehad.
4 november in 12 uur tijd 9x broma gehad (bij 1 timestamp staat een ‘?’ Dus misschien 10 gehad.
5 november in 5 uur tijd 3x broma gehad (staan 2 timestamps bij met ‘?’ Dus misschien 5 gehad.
*heb bij iedere report ook wiet gerookt trouwens, geen idee of het boeit.
Het is sowieso fijn voor mijn angst/stress, dus ik wil er niet mee stoppen, maar ik denk dat ik gewoon een stukje high/euforie mis? Zoals je hoort bij opioïden, maar die zijn duur helaas."