Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
✌
Effe een vraag , wat hebben jullie of voelen jullie bij disso's ?
Ik heb vroeger wel ketamine eens gebruikt.
Maar nu heb ik sinds een tijdje o-pce.
Ketamine interesseert me niet omdat ik nix heb.
Maar met de o-pce houd ik de komende 4/5 dagen nog een mooie gloed van geluk over (En op dit moment na 18mg nasaal en een joint een enorme plakbek 🧐)

En wat is jullie ervaring met andere rc's disso's tegen over o-pce?
Het is me dus iet echt om de ervaring te doen die ik nu beleef.
Zou er een rc zijn die me nog meer kan bekoren als de o-pce ivm de dagen erna nog zo happy en vrolijk te zijn ?

Graag jullie mening.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat voel je uberhaubt van o-pce? Dat is een rc toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
Wat voel je uberhaubt van o-pce? Dat is een rc toch?
Klik om te vergroten...
Men hoofd is heel leeg , alles draait maar toch is het op zen plek.
Ik heb adhd en heb enorm last van mind loops.
Dus ik heb vandaag wat o-pce gebruikt, nu al een hele opgave op zich is om te typen icm een joint.
Maar het gebruik van de o-pce helpt me de mind loops tot 4 a 5 dagen na men pce avond , uit te stellen zodat ik stabieler lijk te zijn mentaal.

Met ketamine heb ik deze ervaring dus totaal niet.

Als dat wat klopt..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Men hoofd is heel leeg , alles draait maar toch is het op zen plek.
Ik heb adhd en heb enorm last van mind loops.
Dus ik heb vandaag wat o-pce gebruikt, nu al een hele opgave op zich is om te typen icm een joint.
Maar het gebruik van de o-pce helpt me de mind loops tot 4 a 5 dagen na men pce avond , uit te stellen zodat ik stabieler lijk te zijn mentaal.

Met ketamine heb ik deze ervaring dus totaal niet.

Als dat wat klopt..
Klik om te vergroten...
Ik neem vaak ketamine.

Is het te vergelijken met ketamine? En hoelang werkt het? Is een rc toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Ik neem vaak ketamine.

Is het te vergelijken met ketamine? En hoelang werkt het? Is een rc toch?
Klik om te vergroten...
Ik denk voor een stuk fisiek wel , maar mentaal is het veel intenser voor me.
Ik denk dat men laatste lijntje van 10 een uur geleden was , en space hem wel hard nu

Ik vind het een heel rare onset hebben.

Edit. Ja dit is een rc. Robot ik
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Ik denk voor een stuk fisiek wel , maar mentaal is het veel intenser voor me.
Ik denk dat men laatste lijntje van 10 een uur geleden was , en space hem wel hard nu

Ik vind het een heel rare onset hebben.

Edit. Ja dit is een rc. Robot ik
Klik om te vergroten...
10 uur geleden? lekker man, ben nu ook wel geintresseerd.
Het is niet dat je tript van dat spul?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
@inner_search
Geen last van je schele ogen en 2 linkse handen? :wink: :tearsofjoy:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
10 uur geleden? lekker man, ben nu ook wel geintresseerd.
Het is niet dat je tript van dat spul?
Klik om te vergroten...
Neen ik heb om 10 uur men laatste gehad.

Neen , gwn echt vaaaaaag.
@transformated
Hier was idd opperste concentratie voor nodig !
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Neen ik heb om 10 uur men laatste gehad.

Neen , gwn echt vaaaaaag.
@transformated
Hier was idd opperste concentratie voor nodig !
Klik om te vergroten...
lekker pik, geniet ervan
Vaak helpt 1 oog dicht houden als je scheel of dubbel kijkt
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Neen ik heb om 10 uur men laatste gehad.

Neen , gwn echt vaaaaaag.
@transformated
Hier was idd opperste concentratie voor nodig !
Klik om te vergroten...
Zwaar spul dan nog zo te zien!
Geniet er nog van!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heavy spul idd.
Mijn vraag duid meer op therapeutische gebruik voor de afterglow de dagen erna.

All hail autocorrect en 1 oog dicht.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was best verslaafd aan ketamine. Is dat spul net zo verslavend als keta?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
O-PCE is mijn favoriete dissociatief, echt een fijne!

Ook de sterkste die ik ooit heb gehad. 1-3mg oraal heeft al echt een duidelijk effect. 10mg vind ik het chilst nassaal, doorboven word het wel heel trippy en ga je echt anders denken. Afterglow is fijn, net als met de 3-MeO’s. Keta heeft ook wel een afterglow, maar wel wat minder.

Heb geen last van die loops dus daar kan ik niks over zeggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
18 is idd er beetje veel,
Overgestimuleerd.
Duurt wel even voor ik slaap.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
agh geniet je nog? Moet je morgen (zaterdag, vandaag dus) verplichtingen doen?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeelanddude zei:
agh geniet je nog? Moet je morgen (zaterdag, vandaag dus) verplichtingen doen?
Klik om te vergroten...
Ik ben blijkbaar na men voorlaatste bericht zo in men gedachten verdronken dat ik in slaap gevallen ben tot nu.
Word netjes op de zetel wakker.

Ik hoor wel de wekker van men vrouw afgaan , maar ik weet dat dag niet echt is.

Ik ben nog redelijk waus eigenlijk, maar voel dat men kop weer een pak meer aankan.
Alsof ik alles eruit gedroomd heb en op de zetel laten liggen heb.


Paar trekjes van men joint en kruip er nog even bij boven.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Paar trekjes van men joint en kruip er nog even bij boven.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd hoe je hier over een x aantal uur nog over denkt. Denk dat die joint de 3meo-pcp verlengt πŸ™ƒπŸ˜…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
het verbaasd me echt hoe verschillend het bij mensen kan werken..
maar het lijkt toch dat het mensen met keta tolerantie minder fijn werkt.. klam, kil, zweten, leeg.. en de mensen zonder keta tol. het tegenovergestelde.
ben benieuwd hoe deze vergelijking zich ontwikkeld als er meer mensen zich hier melden met hun ervaringen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."