#1
β
Effe een vraag , wat hebben jullie of voelen jullie bij disso's ?
Ik heb vroeger wel ketamine eens gebruikt.
Maar nu heb ik sinds een tijdje o-pce.
Ketamine interesseert me niet omdat ik nix heb.
Maar met de o-pce houd ik de komende 4/5 dagen nog een mooie gloed van geluk over (En op dit moment na 18mg nasaal en een joint een enorme plakbek π§)
En wat is jullie ervaring met andere rc's disso's tegen over o-pce?
Het is me dus iet echt om de ervaring te doen die ik nu beleef.
Zou er een rc zijn die me nog meer kan bekoren als de o-pce ivm de dagen erna nog zo happy en vrolijk te zijn ?
Graag jullie mening.
Effe een vraag , wat hebben jullie of voelen jullie bij disso's ?
Ik heb vroeger wel ketamine eens gebruikt.
Maar nu heb ik sinds een tijdje o-pce.
Ketamine interesseert me niet omdat ik nix heb.
Maar met de o-pce houd ik de komende 4/5 dagen nog een mooie gloed van geluk over (En op dit moment na 18mg nasaal en een joint een enorme plakbek π§)
En wat is jullie ervaring met andere rc's disso's tegen over o-pce?
Het is me dus iet echt om de ervaring te doen die ik nu beleef.
Zou er een rc zijn die me nog meer kan bekoren als de o-pce ivm de dagen erna nog zo happy en vrolijk te zijn ?
Graag jullie mening.