#1
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.
Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.
Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.
Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.
Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
