Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Dat laatste lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZING zei:
Dat laatste lol
Klik om te vergroten...
Niks meer aan toe te voegen. 😂👊🏻
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...

Ik zou de auto daarna maar lekker laten staan. Gaan rijden met die mist is geen optie en zeker niet verantwoord.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Klik om te vergroten...
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Klik om te vergroten...
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
oh, kzie deze thread voor het eerst.
kval onder de fans van rc disso's.. moest ze we een paar keer proberen om ze te snappen, snap je ? :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Klik om te vergroten...
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Klik om te vergroten...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, zeker moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Genoeg andere die het wel leuk vinden. Prima.
Ganggang💯 zei:
Nee hoor, zeker niet moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.
Klik om te vergroten...
Dan moet je goed leren lezen. Ik heb gezegd dat ik 1 keer te snel heb bijgenomen en dat ik het de dagen daarop nog een keer geprobeerd heb. (Op een normale manier zonder bijpakken.) Ik heb het een paar kansen gegeven maar ik vind het niet leuk.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
robot lopen doe ik altijd op dissos xD
Klik om te vergroten...
Haha, ik ook :tearsofjoy:
Dat is zo grappig, precies alsof je op de maan wandelt eigenlijk.
l
livinginfainLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Zwaar spul dan nog zo te zien!
Geniet er nog van!
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
transformated zei:
Hoge dosissen ga je holen wat lastig is op dat spul, gewoon KO op je bed, robot wandelen, geen correcte motoriek zoals niet juist kunnen spreken, zweverig gevoel zeg maar een bubbel onder water in de space in mijn woorden.
Klik om te vergroten...
Beetje zoals keta dus?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMAZING zei:
robot lopen doe ik altijd op dissos xD
Klik om te vergroten...

1590136191628.png
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Klik om te vergroten...
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."