Bump.
Echt niemand een antwoord ? 🤣
Thx
@8️⃣6️⃣ @Jmths en
@Stonologie en andere die ik vergeten ben voor de persoonlijke ervaringen.
Voor de andere , heb jullie schermutseling maar voor de helft gelezen..
O-pce is voor mij dus wel nummer 2 geworden.
Ik vind 3-meO-PCP net een tikkeltje leuker vanwege de kortere , nou ja korte alles... 🤣
Iets snellere onset , iets snellere piek en naar mijn gevoel "stabieler" van o-pce word ik een woeste golf , van 3-meO-PCP ben ik een prosurfer die op zen gemakje de golf trotseert.
Enkel de afterglow van o-pce blijf ik wel het fijnste vinden.
Maar om echt compleet eerlijk te zijn.
Moest je me 1 van de 2 toedienen , zou ik niet kunnen zeggen welke analoog welke is.
Wrs door men gebrek aan ervaring op disso vlak.
Nogmaals , ik vind disso's enkel leuk icm met thc om de manie en stimulatie aan te wakkeren.
Ik zou dus geen disso elke dag recreatief kunnen misbruiken , enkel al om het feit dat ik enkel de combo fijn vind , en niet de rc opzich.
En aan de persoon (
@transformated )die het nooit zou vape , beetje braaf eh.
Je hebt nog een ervaring te goed van mij dat je door je longen moet halen
![:wink:]()
Of wou je die niet meer ? 🤣