Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
na twee weken niet.. morgen(ochtend) denk ik weer wel.. die 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen o-pce combinatie eens proberen.
en dan wss 's middags iets anders in de staart.. trip of stimdma achtig.
biertje, whisky.. sigaartje.. met een vriend.
zoveel zin in dat ik nu denk al maar naar bed ga 😉
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
na twee weken niet.. morgen(ochtend) denk ik weer wel.. die 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen o-pce combinatie eens proberen.
en dan wss 's middags iets anders in de staart.. trip of stimdma achtig.
biertje, whisky.. sigaartje.. met een vriend.
zoveel zin in dat ik nu denk al maar naar bed ga 😉
Klik om te vergroten...
Laat weten hoe die combi bevalt! Al ervaring met MXE?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Hoe doe jij dit? Van folie, een joint of zo’n meth pijpje.
Klik om te vergroten...
Vaak van folie maar een pyrex pijpje werkt ook wel met substanties met wat meer volume. 3-MeO-PCP vanuit een methpijpje zuig ik bijvoorbeeld vaak het crystal naar binnen wat niet ideaal is. Met meer potente stofjes kun je ook simpelweg oplossen in een e-liquid en dan vapen met een e-vape.

Je hebt ook wel fatsoelijke vapes voor dit doeleinde rond de €80 dacht ik, maar daar weten andere mensen waarschijnlijk meer vanaf dan ik.

Als je een beetje geoefend bent lukt het meeste aardig goed met zilverfolie.
Natozlato zei:
Hoe lang duurt o-pce dan?
Klik om te vergroten...
Duurt toch wel 75min voordat de effecten van O-PCE volledig zijn opgekomen, vergissen mensen zich vaak in.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
Vaak van folie maar een pyrex pijpje werkt ook wel met substanties met wat meer volume. 3-MeO-PCP vanuit een methpijpje zuig ik bijvoorbeeld vaak het crystal naar binnen wat niet ideaal is. Met meer potente stofjes kun je ook simpelweg oplossen in een e-liquid en dan vapen met een e-vape.

Je hebt ook wel fatsoelijke vapes voor dit doeleinde rond de €80 dacht ik, maar daar weten andere mensen waarschijnlijk meer vanaf dan ik.

Als je een beetje geoefend bent lukt het meeste aardig goed met zilverfolie.
Klik om te vergroten...
Moet ik van die coils hebben die mensen zelfmaken? RDA ofzo? Of kan je gewoon met zo’n verstelbare smok van 60-80 euro ook gewoon doen?

Heb veel ervaring met het maken van E-Liquid, want dit verkocht ik. Maar naar mijn weten werkt een vape van 20 euro vaak ook met normale coils. Ben nu wel benieuwd wat je dan voor mod gedoeld, van rond de 80
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Misschien moet ik toch maar wat bestellen en mee naar de waxsalon met m'n vriendin.

Beschik over aardig wat haar op m'n reet.
Klik om te vergroten...
Blijft bij jou ook altijd poep aan je haar plakken?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe was de diphenidine btw? @Stonologie
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Blijft bij jou ook altijd poep aan je haar plakken?
Klik om te vergroten...
Ja, echt heel hinderlijk. Gelukkig zijn er wetwipes.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Laat weten hoe die combi bevalt! Al ervaring met MXE?
Klik om te vergroten...

zal ik doen..geen ervaring met mxe nee.. dus ik kan de theorie sws niet staven.
wel laatst o-pce met 3-ho-pcp op.. mss daar nog 3-meo- pcp bij doen?.. 3 is the magic number :wink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Ja, echt heel hinderlijk. Gelukkig zijn er wetwipes.
Klik om te vergroten...
Bah zeg. Is het daar zo'n weelderige wildernis?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ja, echt heel hinderlijk. Gelukkig zijn er wetwipes.
Klik om te vergroten...
1590178761073.png
Natozlato zei:
Bah zeg. Is het daar zo'n weelderige wildernis?
Klik om te vergroten...

volgens mij een soort mannen "geheim"
#thejungleisreal #dingleberrycentral lol 😅
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Bah zeg. Is het daar zo'n weelderige wildernis?
Klik om te vergroten...
Ik maak het wel goed schoon hoor. Maar af en toe als je wat plakkerige ontlasting hebt dan vereist het wat extra aandacht.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
Bekijk bijlage 6692


volgens mij een soort mannen "geheim"
#thejungleisreal #dingleberrycentral lol 😅
Klik om te vergroten...
Als ik af en toe ook kijk wat voor formaat keutel ik produceer. Dat dat door mijn anus past denk ik wel eens.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Als ik af en toe ook kijk wat voor formaat keutel ik produceer. Dat dat door mijn anus past denk ik wel eens.
Klik om te vergroten...

...

🤭😅
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bump.
Echt niemand een antwoord ? 🤣

Thx @8️⃣6️⃣ @Jmths en @Stonologie en andere die ik vergeten ben voor de persoonlijke ervaringen.

Voor de andere , heb jullie schermutseling maar voor de helft gelezen..


O-pce is voor mij dus wel nummer 2 geworden.
Ik vind 3-meO-PCP net een tikkeltje leuker vanwege de kortere , nou ja korte alles... 🤣

Iets snellere onset , iets snellere piek en naar mijn gevoel "stabieler" van o-pce word ik een woeste golf , van 3-meO-PCP ben ik een prosurfer die op zen gemakje de golf trotseert.
Enkel de afterglow van o-pce blijf ik wel het fijnste vinden.

Maar om echt compleet eerlijk te zijn.
Moest je me 1 van de 2 toedienen , zou ik niet kunnen zeggen welke analoog welke is.
Wrs door men gebrek aan ervaring op disso vlak.

Nogmaals , ik vind disso's enkel leuk icm met thc om de manie en stimulatie aan te wakkeren.

Ik zou dus geen disso elke dag recreatief kunnen misbruiken , enkel al om het feit dat ik enkel de combo fijn vind , en niet de rc opzich.

En aan de persoon (@transformated )die het nooit zou vape , beetje braaf eh.
Je hebt nog een ervaring te goed van mij dat je door je longen moet halen :wink:
Of wou je die niet meer ? 🤣
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Als ik af en toe ook kijk wat voor formaat keutel ik produceer. Dat dat door mijn anus past denk ik wel eens.
Klik om te vergroten...
tenor (10).gif
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond 3-MeO-PCP wel nice. Ik hield wel van de warme bodyload en het energieke gevoel. Ook hield ik nog behoorlijk veel motorische controle, wat ik wel fijn vond.

Lees hier mijn bevindingen van het verschil tussen 3-MeO-PCP, DCK en 2-FDCK.

DCK: Ik snap het nut niet van dit spul

De afgelopen week heb ik me gestort op een reeks verschillende soorten dissociatieve middelen ('disso's'). Gisteravond stond deschloroketamine (DCK) op het menu. Spoiler: ik snap het nut van dat spul niet helemaal. Eerder kon je lezen dat ik: -3-MeO-PCP verrassend lekker vond -2-FDCK saaier...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Vorige week was ik allerlei verschillende disso's aan het uitproberen. O-PCE moet ik nog een keertje doen. Binnenkort staat ook nog ephenidine op het menu. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Die zou lekker trippy moeten zijn.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
En aan de persoon (@transformated )die het nooit zou vape , beetje braaf eh.
Je hebt nog een ervaring te goed van mij dat je door je longen moet halen :wink:
Of wou je die niet meer ? 🤣
Klik om te vergroten...
Oooh, kust me klote😂
PB me dan maar lul. Had corona er niets mee te maken 😝
Ik doe nog altijd mee.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
het verbaasd me echt hoe verschillend het bij mensen kan werken..
maar het lijkt toch dat het mensen met keta tolerantie minder fijn werkt.. klam, kil, zweten, leeg.. en de mensen zonder keta tol. het tegenovergestelde.
ben benieuwd hoe deze vergelijking zich ontwikkeld als er meer mensen zich hier melden met hun ervaringen..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
✌
Effe een vraag , wat hebben jullie of voelen jullie bij disso's ?
Ik heb vroeger wel ketamine eens gebruikt.
Maar nu heb ik sinds een tijdje o-pce.
Ketamine interesseert me niet omdat ik nix heb.
Maar met de o-pce houd ik de komende 4/5 dagen nog een mooie gloed van geluk over (En op dit moment na 18mg nasaal en een joint een enorme plakbek 🧐)

En wat is jullie ervaring met andere rc's disso's tegen over o-pce?
Het is me dus iet echt om de ervaring te doen die ik nu beleef.
Zou er een rc zijn die me nog meer kan bekoren als de o-pce ivm de dagen erna nog zo happy en vrolijk te zijn ?

Graag jullie mening.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat voel je uberhaubt van o-pce? Dat is een rc toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."