Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
Niemand is altijd vrolijk, tenzij je dissociatieven misbruikt, MXE bij voorkeur.

Op een sociaal platform gerelateerd aan drugs zijn benzodiazepines relevant afgaand op landelijke statistieken.

Beter gebruiken je geen grammen Clonazolam per dag nee, maar klinkt alsnog wel stevig, succes er mee. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Neen op dat vlak kan ik me nu echt inhouden en geen strip dia spontaan weg werken , af en toe in het weekend een rc benzo erbij gebeurt wel eens maar heb ik dan achteraf geen last van.
Krijg nu wel een klopje bij men jointje , even een tukkie doen :wink:

@Mindless maakt nie uit , heb het antwoord al gekregen dat ik zocht :wink: help je vader maar :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Het is zijn keuze... Ik kan hem niet dwingen ermee te stoppen, maar heb hem duidelijk gewaarschuwd.
Klik om te vergroten...
Klinkt prima toch. Veel mensen weten niet wat ze overkomt en hulpverleners hebben hier vaak geen realistisch beeld van. Ik leg het er soms wat dik bovenop omdat het nog wel eens onderschat wordt en benzodiazepines niet bepaald de meest besproken drug zijn ondanks dat deze de meeste 'afhankelijken' kent.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Daarbij moet je natuurlijk rekening houden dat lucide dromen interessant kan wezen maar veel energie kan kosten. Mensen zullen onbewust en bewust instinctief net iets sneller naar Ketamine leunen omdat het toch net een licht roeziger effect geeft waardoor een Ketamine ervaring net iets minder beladen aan kan voelen. Maar ik spreek hier over zeer subtiele verschillen die zich concreet verwoord moeilijk laten toelichten.
[/QUOTE
Hmmm, vind O-PCE aanzienlijk leuker dan Ketamine. Alleen MXP vond ik veel minder dan keta, de 3-MeO’s vind ik ook fijner.

Vond O-PCE wel best down, terwijl ik overal lees dat het best manisch kan zijn. Dit zou per batch verschillen.
Klik om te vergroten...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook o-pce besteld. Ben benieuwd na de verhalen van @transformated.
@Spyro, jij bent een keta-liefhebber, wat was er anders aan dit spulletje?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ik heb ook o-pce besteld. Ben benieuwd na de verhalen van @transformated.
@Spyro, jij bent een keta-liefhebber, wat was er anders aan dit spulletje?
Klik om te vergroten...
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh en ik had de dagen daarna flink wat hoofdpijn en mijn ogen konden niet goed scherp stellen. Was zelf ook nog flink afwezig in mijn hoofd de dagen erna. Alsof er een grote mist wolk zat.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
Klik om te vergroten...

☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze beiden gehad. 3-meo werkt sneller en ik vind het euforischer en manischer. Ik heb er veel meer een spirituele ervaring op en denk in sneltreinvaart waarbij ik bij de O-PCE een complete debiel wordt. Ik vind de 3-meo ook wat meer helder, minder mist in m'n hoofd.

Nu valt het me op dat al die disso's bij iedereen toch net wat anders uitwerkt. Zo ben ik groot fan van de 2F-DCK terwijl ik lees dat velen het minder dan keta vinden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Dat laatste lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Dat laatste lol
Klik om te vergroten...
Niks meer aan toe te voegen. 😂👊🏻
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...

Ik zou de auto daarna maar lekker laten staan. Gaan rijden met die mist is geen optie en zeker niet verantwoord.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Klik om te vergroten...
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Klik om te vergroten...
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
oh, kzie deze thread voor het eerst.
kval onder de fans van rc disso's.. moest ze we een paar keer proberen om ze te snappen, snap je ? :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
Niemand is altijd vrolijk, tenzij je dissociatieven misbruikt, MXE bij voorkeur.
Klik om te vergroten...
Nou ja, altijd is overdreven. Maar hij is niet het type die gauw down is.

Jmths zei:
Beter gebruiken je geen grammen Clonazolam per dag nee, maar klinkt alsnog wel stevig, succes er mee. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Het is zijn keuze... Ik kan hem niet dwingen ermee te stoppen, maar heb hem duidelijk gewaarschuwd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."