#1
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Brrrr nee dat durf ik niet. Vind de bikinilijn al eng genoeg! Ik ben meer van andere lijnenHerkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳

Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?

Aanrader hoor. Gladde billuuuuhMisschien moet ik toch maar wat bestellen en mee naar de waxsalon met m'n vriendin.
Beschik over aardig wat haar op m'n reet.
Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
Ik lees heel vaak dat als je 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen O-PCE neemt, dat het dan heel erg op MXE (nog leuker zelfs) lijkt. Ga dit snel proberen.Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?
@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Hoe doe jij dit? Van folie, een joint of zo’n meth pijpje.O-PCM / DCK heeft ook veel weg van O-PCE maar is van zichzelf al meer gelijkend aan Ketamine qua gebruiksvriendelijkheid.
Ik kan mij voorstellen dat vapen van RCs niet voor iedereen weg gelegd is.
Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?
Het is een zeer heftige drug waar je je goed mee moet inlezen en moet beginnen met een paar mg.
Ik vind keta echt niks in verhouding, saai, down, en veel te kort. Nogsteeds wel lekker maar niet echt bijzondere ervaringen op gehad. Comedown van O-PCE ook nooit ervaren. Heel erg anti depressief en als het uitwerkt ben ik juist echt helderder en blijer. Bij keta blijf ik een tijd vaag tijdens en na het uitwerken, dat is gelukkig bii O-PCE niet zo. Ook voelt keta kill aan, weinig euphorie.
Grappig dat jullie dit niks vinden. Willen jullie ruilen? Ik jullie Opce, jullie mijn ket?!
Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.
Ik haal btw juist mijn bijzondere ervaringen op Keta. Ik kan er juist heel veel mee!
Het nadeel is voor mij nu ook wel dat ik zo’n grote hoeveelheid moet nemen en daar vervolgens maar heel even zoet mee ben... Kwa prijs is dat niet leuk maar lichamelijk is dat het voor mij vaak ook niet meer waard. Vind het wel enorm jammer want blijf er toch een zwak voor hebben maar ik vind de gezondheidsrisico’s echt té klote bij Keta.Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.
Het probleem met ket voor mij is dat als ik het heb ik het veel gebruik door de korte duur, maar maar zelde een echt leuke ervaring heb. Heeeel soms is het opeens even euforisch, maar meestal vooral raar en kil. Dan vind ik het fijn om naar series te kijken maar dan houdt het ook op.
Bij O-PCE voel ik me minder vaag en meer helder, iets wat ik geweldig vind als stimulanten liefhebber. Er is altijd euphorie en warmte alsof ik een mini beetje kratom erbij heb.
Het is spotgoedkoop en je bent de hele dag zoet (ik doseer in de ochtend/middag).
Er zijn ook batches sederende O-PCE las ik ergens, dit zou dan gaan om een andere isomer. Of dit waar is geen idee, maar zou wel verschillen kunnen verklaren.
Iedereen reageert sws anders op middelen. Ik hallucineer hard op een paar poffen wiet en vind het mentaal heftiger dan LSD etc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."