Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
robot lopen doe ik altijd op dissos xD
Klik om te vergroten...

1590136191628.png
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Klik om te vergroten...
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳
Klik om te vergroten...
Brrrr nee dat durf ik niet. Vind de bikinilijn al eng genoeg! Ik ben meer van andere lijnen :rock:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Klik om te vergroten...

1590140915443.png
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien moet ik toch maar wat bestellen en mee naar de waxsalon met m'n vriendin.

Beschik over aardig wat haar op m'n reet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Misschien moet ik toch maar wat bestellen en mee naar de waxsalon met m'n vriendin.

Beschik over aardig wat haar op m'n reet.
Klik om te vergroten...
Aanrader hoor. Gladde billuuuuh
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
Klik om te vergroten...
Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?

Het is een zeer heftige drug waar je je goed mee moet inlezen en moet beginnen met een paar mg.

Ik vind keta echt niks in verhouding, saai, down, en veel te kort. Nogsteeds wel lekker maar niet echt bijzondere ervaringen op gehad. Comedown van O-PCE ook nooit ervaren. Heel erg anti depressief en als het uitwerkt ben ik juist echt helderder en blijer. Bij keta blijf ik een tijd vaag tijdens en na het uitwerken, dat is gelukkig bii O-PCE niet zo. Ook voelt keta kill aan, weinig euphorie.

Grappig dat jullie dit niks vinden. Willen jullie ruilen? Ik jullie Opce, jullie mijn ket?!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Klik om te vergroten...
Ik lees heel vaak dat als je 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen O-PCE neemt, dat het dan heel erg op MXE (nog leuker zelfs) lijkt. Ga dit snel proberen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
O-PCM / DCK heeft ook veel weg van O-PCE maar is van zichzelf al meer gelijkend aan Ketamine qua gebruiksvriendelijkheid.

Ik kan mij voorstellen dat vapen van RCs niet voor iedereen weg gelegd is.
Klik om te vergroten...
Hoe doe jij dit? Van folie, een joint of zo’n meth pijpje.

Het lukte mij laatst niet om diphenidine te vapen op folie, helaas..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Al die dingen die je beschrijft heb ik nog nooit ervaren op en na O-PCE. Nam je meer dan 10mg?

Het is een zeer heftige drug waar je je goed mee moet inlezen en moet beginnen met een paar mg.

Ik vind keta echt niks in verhouding, saai, down, en veel te kort. Nogsteeds wel lekker maar niet echt bijzondere ervaringen op gehad. Comedown van O-PCE ook nooit ervaren. Heel erg anti depressief en als het uitwerkt ben ik juist echt helderder en blijer. Bij keta blijf ik een tijd vaag tijdens en na het uitwerken, dat is gelukkig bii O-PCE niet zo. Ook voelt keta kill aan, weinig euphorie.

Grappig dat jullie dit niks vinden. Willen jullie ruilen? Ik jullie Opce, jullie mijn ket?!
Klik om te vergroten...
Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.

Ik haal btw juist mijn bijzondere ervaringen op Keta. Ik kan er heel veel mee. Zou het toch zeker wel mijn favo drugs noemen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik ruil graag! Ik vind mijn Keta helemaal niet saai. Gek hoe het kan verschillen. Nou moet ik zeggen dat ik Keta ook echt maar bij 1 iemand haal. Type S Keta is sowieso ruk.

Ik haal btw juist mijn bijzondere ervaringen op Keta. Ik kan er juist heel veel mee!
Klik om te vergroten...
Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.

Het probleem met ket voor mij is dat als ik het heb ik het veel gebruik door de korte duur, maar maar zelde een echt leuke ervaring heb. Heeeel soms is het opeens even euforisch, maar meestal vooral raar en kil. Dan vind ik het fijn om naar series te kijken maar dan houdt het ook op.

Bij O-PCE voel ik me minder vaag en meer helder, iets wat ik geweldig vind als stimulanten liefhebber. Er is altijd euphorie en warmte alsof ik een mini beetje kratom erbij heb.

Het is spotgoedkoop en je bent de hele dag zoet (ik doseer in de ochtend/middag).

Er zijn ook batches sederende O-PCE las ik ergens, dit zou dan gaan om een andere isomer. Of dit waar is geen idee, maar zou wel verschillen kunnen verklaren.

Iedereen reageert sws anders op middelen. Ik hallucineer hard op een paar poffen wiet en vind het mentaal heftiger dan LSD etc.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Ah snap ik, grappig ik kan R ket juist minder waarderen dan S.

Het probleem met ket voor mij is dat als ik het heb ik het veel gebruik door de korte duur, maar maar zelde een echt leuke ervaring heb. Heeeel soms is het opeens even euforisch, maar meestal vooral raar en kil. Dan vind ik het fijn om naar series te kijken maar dan houdt het ook op.

Bij O-PCE voel ik me minder vaag en meer helder, iets wat ik geweldig vind als stimulanten liefhebber. Er is altijd euphorie en warmte alsof ik een mini beetje kratom erbij heb.

Het is spotgoedkoop en je bent de hele dag zoet (ik doseer in de ochtend/middag).

Er zijn ook batches sederende O-PCE las ik ergens, dit zou dan gaan om een andere isomer. Of dit waar is geen idee, maar zou wel verschillen kunnen verklaren.

Iedereen reageert sws anders op middelen. Ik hallucineer hard op een paar poffen wiet en vind het mentaal heftiger dan LSD etc.
Klik om te vergroten...
Het nadeel is voor mij nu ook wel dat ik zo’n grote hoeveelheid moet nemen en daar vervolgens maar heel even zoet mee ben... Kwa prijs is dat niet leuk maar lichamelijk is dat het voor mij vaak ook niet meer waard. Vind het wel enorm jammer want blijf er toch een zwak voor hebben maar ik vind de gezondheidsrisico’s echt té klote bij Keta.

Ik hou ervan om echt vaag te zijn en dat effect haalde ik gewoon niet met de O-PCE. Ik werd er te druk van in mijn hoofd en wilde teveel dingen doen maar de motoriek liet dat dan weer niet toe.

Ik wilde een stofzuigerzak leeghalen bijvoorbeeld en heb met de meest simpele dingen een uur staan worstelen wat me enorm frustreerde. 😂 Ik ben namelijk nuchter altijd mega rustig mentaal en ik vind die drukte maar niets. Ik heb dat af en toe ook met spacecake bijvoorbeeld, of ik word heel loom en denk nergens aan of er komt van alles in me op waar ik mezelf gek mee maak.

Nee, geef mij maar een hersenloos avondje Ket. Dat vind ik echt genieten. 😁 Vond de nasleep van O-PCE te lang. Wilde op een gegeven moment wel weer nuchter zijn. Dit heb ik bijvoorbeeld ook met LSD, wat me er vaak van weerhoudt om het te gebruiken.

Maar toch tof hoe voor iedereen iets anders werkt. 😊 Ga binnenkort nog eens andere disso’s bestellen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe lang duurt o-pce dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."