Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat gestimuleerde vind ik niks met een disso.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.
Klik om te vergroten...
Dat is voor mij iets te kort door de bocht. Zij wegen hun dosissen af en nemen 15 mg per keer.

Maar ieder z'n ding uiteraard.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Klik om te vergroten...

Wil net zeggen, mijn Ket tolerantie is ook nou weer niet zo hoog. En de hoeveelheid O-PCE, viel reuze mee zelfs. (Knap hoe iemand de hoeveel kan weten als die er niet eens bij aanwezig is maar oke, het is vrijdag dus het zal wel)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Dat is voor mij iets te kort door de bocht. Zij weten hun dosissen af en nemen 15 mg per keer.
Klik om te vergroten...
Lol. Hele dagen eraan zitten is naar mijn idee geen verantwoord gebruik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Lol. Hele dagen eraan zitten is naar mijn idee geen verantwoord gebruik.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ga je het ook een keer proberen @Ganggang💯 ?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.
Klik om te vergroten...

wellicht is het voor jou objectief lastig om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde maar leuk hoeft te vinden en dezelfde meningen hoeven te dragen. Begin dit gedrag en standje een beetje moe te vinden dat er altije tegenin gegaan moet worden met de “maar ik denk ik dit ik dat want jij zus zo”
Gast, stop met dingen altijd in te vullen voor anderen en leg je er bij neer.
Ik heb nu gezegd wat ik wou zeggen, fijne dag verder.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
ga je het ook een keer proberen @Ganggang💯 ?
Klik om te vergroten...
Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.

Maar dat stimulerende spreekt me opzich wel aan. Ik houd voornamelijk van stimulanten, dat is mede ook mijn grootste valkuil.

Ik zal het niet zo snel zelf bestellen denk ik

Is het geschikt voor op een feest of eventueel een after?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
Klik om te vergroten...
Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.

Maar dat stimulerende spreekt me opzich wel aan. Ik houd voornamelijk van stimulanten, dat is mede ook mijn grootste valkuil.

Ik zal het niet zo snel zelf bestellen denk ik

Is het geschikt voor op een feest of eventueel een after?
Klik om te vergroten...
aight..

ligt eraan wat voor feest.. ik ga er soms spontaan al van dansen.
zou qua publiek een tolerante setting moeten zijn.. ergens waar al getript wordt wellicht
en dan in lage dosis.. want net effe te hoog en je kan de wc vinden wel vergeten lol.
maar t duurt lekker lang in de staart en dat is zeker een fijne staat om in te zijn op een feestje lijkt me.. buiten, heerlijk.
warm, gelukzalig.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
wellicht is het voor jou objectief lastig om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde maar leuk hoeft te vinden en dezelfde meningen hoeven te dragen. Begin dit gedrag en standje een beetje moe te vinden dat er altije tegenin gegaan moet worden met de “maar ik denk ik dit ik dat want jij zus zo”
Gast, stop met dingen altijd in te vullen voor anderen en leg je er bij neer.
Ik heb nu gezegd wat ik wou zeggen, fijne dag verder.
Klik om te vergroten...
Hoho, je doet nu vrij veel aannames. Ik probeer altijd objectief naar iets te kijken. En als mensen dat uitspraken doen die daar niet helemaal mee stroken probeer ik ze daar op te wijzen. Het is dus niet aanvallend bedoeld, daar kiest men zelf voor.

Ik heb net nog even de posts van @Spyro terug gelezen en daar zie ik dat ze 3x heeft bijgenomen in een vrij korte tijd en daarna ook nog etizolam heeft genomen om te slapen. Dat zorgt natuurlijk voor een heftigere kater. Dat gecombineerd met een disso tolerantie wijst mij er op dat je niet perse een objectief beeld kan vormen over een stof.

Tuurlijk kunnen de effecten je niet bevallen, maar er speelt ook meer dan dat.

That's all I wanted to say about it.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.
Klik om te vergroten...
Ik ook. Heb ook echt zitten zweten met de uitwerking. Vooral handen en voeten terwijl ik daar echt nooit zweet. Het is maar een raar spulletje imo.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken.
Klik om te vergroten...
O-PCE is relatief populair om te vapen vanwege zijn relatief trage opkomst en lange duratie, als je het vaped wordt het zogezegd iets meer gebruiksvriendelijk meer gelijkend aan Ketamine.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Hoho, je doet nu vrij veel aannames. Ik probeer altijd objectief naar iets te kijken. En als mensen dat uitspraken doen die daar niet helemaal mee stroken probeer ik ze daar op te wijzen. Het is dus niet aanvallend bedoeld, daar kiest men zelf voor.

Ik heb net nog even de posts van @Spyro terug gelezen en daar zie ik dat ze 3x heeft bijgenomen in een vrij korte tijd en daarna ook nog etizolam heeft genomen om te slapen. Dat zorgt natuurlijk voor een heftigere kater. Dat gecombineerd met een disso tolerantie wijst mij er op dat je niet perse een objectief beeld kan vormen over een stof.

Tuurlijk kunnen de effecten je niet bevallen, maar er speelt ook meer dan dat.

That's all I wanted to say about it.
Klik om te vergroten...
Hoe ik me daarna heb gevoeld daar gaat het niet eens om. NOGMAALS, voor de laatste keer!!! Ik vind het gestimuleerde met een disso niet fijn. That’s it. Kap nou eens. Ik heb die dagen erna prima gedoseerd maar het effect bevalt me niet!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jmths zei:
O-PCE is relatief populair om te vapen vanwege zijn relatief trage opkomst en lange duratie, als je het vaped wordt het zogezegd iets gebruikvriendelijker meer gelijkend aan Ketamine.
Klik om te vergroten...
Kijk, dat is nou een goede tip. Thanks. 😁
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Hoe lang duurt o-pce dan?
Klik om te vergroten...
4B4A6C5D-BA45-4990-9B10-6E5138BA9B68.jpeg
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Ik lees heel vaak dat als je 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen O-PCE neemt, dat het dan heel erg op MXE (nog leuker zelfs) lijkt. Ga dit snel proberen.
Klik om te vergroten...
Combineren van disso's is best interessant ja, ik heb daar wel goeie ervaringen mee :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Hoe lang duurt o-pce dan?
Klik om te vergroten...
Dat ligt helemaal aan de dosering, vanaf een bepaalde hoeveelheid (die weer bij iedereen anders is) wordt de werking een stuk langer tot zelfs dagenlang.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
na twee weken niet.. morgen(ochtend) denk ik weer wel.. die 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen o-pce combinatie eens proberen.
en dan wss 's middags iets anders in de staart.. trip of stimdma achtig.
biertje, whisky.. sigaartje.. met een vriend.
zoveel zin in dat ik nu denk al maar naar bed ga 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."