#1
@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.
Dat is voor mij iets te kort door de bocht. Zij wegen hun dosissen af en nemen 15 mg per keer.@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Lol. Hele dagen eraan zitten is naar mijn idee geen verantwoord gebruik.Dat is voor mij iets te kort door de bocht. Zij weten hun dosissen af en nemen 15 mg per keer.
Helemaal mee eens.Lol. Hele dagen eraan zitten is naar mijn idee geen verantwoord gebruik.
Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.
Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.ga je het ook een keer proberen @Ganggang💯 ?
Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
aight..Hmm, wie weet, als je het ooit op m'n pad komt. Wel veel keta gedaan vroeger maar dat vond ik op het einde niet echt leuk meer door de tolerantie die ik had opgebouwd. Ik nam toen wat grotere dosissen en het negatieve ging overheersen.
Maar dat stimulerende spreekt me opzich wel aan. Ik houd voornamelijk van stimulanten, dat is mede ook mijn grootste valkuil.
Ik zal het niet zo snel zelf bestellen denk ik
Is het geschikt voor op een feest of eventueel een after?
Hoho, je doet nu vrij veel aannames. Ik probeer altijd objectief naar iets te kijken. En als mensen dat uitspraken doen die daar niet helemaal mee stroken probeer ik ze daar op te wijzen. Het is dus niet aanvallend bedoeld, daar kiest men zelf voor.wellicht is het voor jou objectief lastig om te begrijpen dat niet iedereen het zelfde maar leuk hoeft te vinden en dezelfde meningen hoeven te dragen. Begin dit gedrag en standje een beetje moe te vinden dat er altije tegenin gegaan moet worden met de “maar ik denk ik dit ik dat want jij zus zo”
Gast, stop met dingen altijd in te vullen voor anderen en leg je er bij neer.
Ik heb nu gezegd wat ik wou zeggen, fijne dag verder.
Ik ook. Heb ook echt zitten zweten met de uitwerking. Vooral handen en voeten terwijl ik daar echt nooit zweet. Het is maar een raar spulletje imo.Ik voelde me leeg. Heel raar. Was wel een beetje vaag, maar vond er totaal niks aan. En het duurde maar lang joh. Plus had het ijskoud en klamme koude handen. Misschien een andere rc disso, maar o pce vond ik niks.
O-PCE is relatief populair om te vapen vanwege zijn relatief trage opkomst en lange duratie, als je het vaped wordt het zogezegd iets meer gebruiksvriendelijk meer gelijkend aan Ketamine.Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken.
Hoe ik me daarna heb gevoeld daar gaat het niet eens om. NOGMAALS, voor de laatste keer!!! Ik vind het gestimuleerde met een disso niet fijn. That’s it. Kap nou eens. Ik heb die dagen erna prima gedoseerd maar het effect bevalt me niet!Hoho, je doet nu vrij veel aannames. Ik probeer altijd objectief naar iets te kijken. En als mensen dat uitspraken doen die daar niet helemaal mee stroken probeer ik ze daar op te wijzen. Het is dus niet aanvallend bedoeld, daar kiest men zelf voor.
Ik heb net nog even de posts van @Spyro terug gelezen en daar zie ik dat ze 3x heeft bijgenomen in een vrij korte tijd en daarna ook nog etizolam heeft genomen om te slapen. Dat zorgt natuurlijk voor een heftigere kater. Dat gecombineerd met een disso tolerantie wijst mij er op dat je niet perse een objectief beeld kan vormen over een stof.
Tuurlijk kunnen de effecten je niet bevallen, maar er speelt ook meer dan dat.
That's all I wanted to say about it.
Kijk, dat is nou een goede tip. Thanks. 😁O-PCE is relatief populair om te vapen vanwege zijn relatief trage opkomst en lange duratie, als je het vaped wordt het zogezegd iets gebruikvriendelijker meer gelijkend aan Ketamine.
Combineren van disso's is best interessant ja, ik heb daar wel goeie ervaringen meeIk lees heel vaak dat als je 1 deel 3-meo-pcp en 2 delen O-PCE neemt, dat het dan heel erg op MXE (nog leuker zelfs) lijkt. Ga dit snel proberen.
Dat ligt helemaal aan de dosering, vanaf een bepaalde hoeveelheid (die weer bij iedereen anders is) wordt de werking een stuk langer tot zelfs dagenlang.Hoe lang duurt o-pce dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."