Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

125 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vladimir1978 zei:
Mijn ervaringen en benzo poeders op het DW zijn niet zo goed. Alles wat ik heb gehad was versneden, en niet zo'n beetje ook.
Maar 90% die het daar haalt steekt gewoon zn vinger in het zakje maar goed ook voor ze dus.
Klik om te vergroten...
Ik zie echt precies nul reden om benzo poeders via het darkweb te halen. Kans op oplichting, veel meer kans op versnijden, meer tussenpersonen. Haal het gewoon bij een vendor zolang het legaal is, betere kwaliteit dan daar ga je niet krijgen. Want het is niet zo alsof een DW vendor zijn eigen lab heeft om benzos te synthentizeren.

Beetje hetzelfde verhaal als mensen die 3-MMC bij een dealer halen, dat zal ik ook nooit begrijpen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Ja, het werkt kort en je kunt het dus ‘s avonds nemen, maar wel oppassen, want het is echt sterk. Zeker uitkijken voor black-out’s, je gewoon echt aan de minimale dosis houden die je nodig acht voor het doel.
Klik om te vergroten...
Oke thx , morgen maar weer wat in slaan dan
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf 2 gram liggen (inmiddels verdeeld over blotters). Hier doe ik ongeveer een paar jaar mee.

Als dit op is bestel ik gewoon nieuwe via het darknet :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
Klik om te vergroten...
Ik bestel poeder, en leg het vervolgens zelf op blotter papier met de juiste dosering (1mg per blotter).
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...
Gewoon genoeg voor een jaartje of twee. Tegen die tijd maar stoppen ofzo haha.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
Klik om te vergroten...
Poeder is een stuk goedkoper ja. Kost even wat moeite om het te gebruiken want je moet het oplossen in PG en daarna met een neusspray of spuitje doseren. Maar ik heb liever 10 gram etizolam poeder liggen dan 10k pellets. Ik heb zelf een guide geschreven over hoe je een neusspray kan maken met benzos.

Zelf blotters maken lijkt mij maar kut werk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉
Klik om te vergroten...

Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:

Neo-Shulginist zei:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier is de officiële bekendmaking.

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/publicaties/2021/06/16/concept-nota-van-toelichting/concept-nota-van-toelichting.pdf
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:
Klik om te vergroten...
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken: 3-MMC wordt tegelijkertijd verboden met etizolam, flualprazolam, DOC,
4-CMC, 4F-MDMB-BINACA, 5F-AMB-PINACA, 5F-MDMB-PICA, AB-FUBINACA, alfa-PHP, crotonylfentanyl, N-
ethylhexedron, valerylfentanyl, en isotonitazeen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:
Klik om te vergroten...
Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

Etizlam valkuil

Hallo allemaal, Toch maar even van mij afschrijven en het verloop en oorsprong op papier zetten dat ik na bijna 20 jaar drugs gebruik, nu pas voor het eerst echt van iets moet afkicken. Ik wist mij hele leven al dat ik een soort drugs hobby zou hebben en verzamelde vanaf mijn 17 a 18de al...
drugsforum.nl drugsforum.nl
heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is de meerwaarde van het overdag nemen van benzo's?
Heeft dat een recreatieve euforische werking?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#15
etizolam word ook verboden??? das wel erg jammer... bromazolam moeten ze ook maar ff met rust laten.. sjonge, straks mot ik weer scoren op straat voor een beetje rust in mijn hoofd muwhahhahahahaha

met dope verdoof ik de spin mijn hoofd
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Idd, etizolam gaat ook op lijst 2 van de Opium wet...
Onbegrijpelijk dat men slechts enkele benzo's verbieden gaat. Gelukkig maar!
Het had veel erger kunnen zijn!
Uit deze gang van zaken blijkt maar weer eens, dat de overheid over totaal geen enkele kennis vwb rc's beschikt!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Wat is de meerwaarde van het overdag nemen van benzo's?
Heeft dat een recreatieve euforische werking?
Klik om te vergroten...

Angstremmend en prikkeldempend. Voor de mensen met veel angstgevoelens is het ‘recreatieve’ effect van benzo’s vaak ook aanweziger, omdat voor hen de overgang van onrust/nervositeit naar een kalmere staat van zijn een relatief grotere verandering is.

En op den duur ontstaat tolerantie en gaan mensen het nemen om de ontwenningsverschijnselen op te heffen natuurlijk, die dus o.a. weer bestaan uit (versterkte versies van) de onrust en overprikkeldheid waar iemand juist vanaf wilde en waarmee het hele riedeltje in eerste instantie net begon.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazeker. Bij stoppen kwam alle ellende 3 x zo sterk terug...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Angstremmend en prikkeldempend. Voor de mensen met veel angstgevoelens is het ‘recreatieve’ effect van benzo’s vaak ook aanweziger, omdat voor hen de overgang van onrust/nervositeit naar een kalmere staat van zijn een relatief grotere verandering is.

En op den duur ontstaat tolerantie en gaan mensen het nemen om de ontwenningsverschijnselen op te heffen natuurlijk, die dus o.a. weer bestaan uit (versterkte versies van) de onrust en overprikkeldheid waar iemand juist vanaf wilde en waarmee het hele riedeltje in eerste instantie net begon.
Klik om te vergroten...
Hé! Waar ken ik dit van? :thinking:

Oja van Mezelf!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

Etizlam valkuil

Hallo allemaal, Toch maar even van mij afschrijven en het verloop en oorsprong op papier zetten dat ik na bijna 20 jaar drugs gebruik, nu pas voor het eerst echt van iets moet afkicken. Ik wist mij hele leven al dat ik een soort drugs hobby zou hebben en verzamelde vanaf mijn 17 a 18de al...
drugsforum.nl drugsforum.nl
heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een in zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!
Klik om te vergroten...
Niet doen! (Mijn bescheiden mening hoor 😅)

Je kunt al jaren zonder en je hebt er tot nu toe een prima ervaring mee gehad, straks geraak je in een black-out en verdampt al het mooie in je leven als sneeuw voor de zon.

Je zou niet de eerste zijn die onder invloed bijkomt in de cel met een hele waslijst aan veroordelingen!

Better safe then sorry (and not even the slightest idea WTF happened!)


De voordelen wegen echt niet op tegen de nadelen, er zijn zo ontzettend veel voorbeelden dat het op de lange termijn bij iedereen mis gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."