Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

125 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Thomas Shelby zei:
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
Klik om te vergroten...
Volgensmij is flual net als clona ook blackout gevoelig weet wel dat flual veel korter werkt
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Beetje jammer als dat moet want clonazolam veroorzaakt een stuk meer bijwerkingen naar wat ik heb begrepen.
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb zelf geen ervaring met echte benzo black-out maar clonazolam staat er wel om bekend. Toch iets minder een ‘go to’ benzo dan etizolam en meer het zwaardere spul. Voor zover je überhaupt van ‘go to’ zou mogen/moeten spreken in het geval van benzo’s, maar oké. :wink:

Ik ken toch wel wat mensen (en dat zijn geen drugskenners of -fanaten) die etizolam blijken te gebruiken. Ik ben ook wel benieuwd wat die mensen dan nu allemaal gaan doen, of ze het erbij laten of overgaan naar potentere stuff.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thomas Shelby zei:
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
Klik om te vergroten...

Ja, het werkt kort en je kunt het dus ‘s avonds nemen, maar wel oppassen, want het is echt sterk. Zeker uitkijken voor black-out’s, je gewoon echt aan de minimale dosis houden die je nodig acht voor het doel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ja, ik heb zelf geen ervaring met echte benzo black-out
Klik om te vergroten...
Ik kan me zulke ervaringen ook niet herinneren :grin:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Etizolam en Flualprazolam zijn verboden sinds 1 oktober.

E96DBD84-1828-4FA6-8C76-BFB61FDFF1E4.jpeg
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vladimir1978 zei:
Ik heb een vendor gesproken en een vendor heeft het levensgroot op zijn frontpage staan.
Per 1 Oktober gaan Etizolam en FluAlprazolam eruit!

Nergens anders bevestiging kunnen vinden met tientallen zoekopdrachten(Google en forums)

Aangezien het mijn favorieten zijn ga ik geen risico lopen.
10 Gram Etiz inslaan en 5 Gram FluAlp. Verder maak ik daar mijn eigen PG solutions mee.

Weet iemand of het zinvol is om een gram vacuüm te sealen en vervolgens in te vriezen om de houdbaarheid over de 2 jaar te krijgen?
Hoe zijn jullie van plan dit aan te pakken? Of is het bullshit dat deze 2 per 1 Oktober verboden worden.
Klik om te vergroten...
Benzodiazpines, of wat voor extreem potent middel dan ook altijd dubbel, al dan dan niet driedubbel verpakken zodat je zeker weet dat er geen poeder los kan komen in je opslag stash.

Verder gewoon in een gripzakje droog bewaren op kamertemperatuur. Vacuum sealen kan, maar is niet perse nodig. Vrijwel alle drugs gaan het langer uithouden dan jezelf op deze aarde zeer waarschijnlijk.

Afgelopen weekend nog 10 jaar oude 4-FA gebruikt wat even potent was als voorheen. Poeder gewoon als poeder laten en niet in PG opslaan, behalve het deel wat je daadwerkelijk van plan bent te consumeren. Ik zelf maak batches van 50-100mg per oplossing, de rest blijft gewoon in poeder. Over potency verlies hoef je je niet druk te maken.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker 1g eti besteld, wat flualp and diclaz blotters.
Heb toch besloten om geen 3mmc te kopen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vladimir1978 zei:
Mijn ervaringen en benzo poeders op het DW zijn niet zo goed. Alles wat ik heb gehad was versneden, en niet zo'n beetje ook.
Maar 90% die het daar haalt steekt gewoon zn vinger in het zakje maar goed ook voor ze dus.
Klik om te vergroten...
Ik zie echt precies nul reden om benzo poeders via het darkweb te halen. Kans op oplichting, veel meer kans op versnijden, meer tussenpersonen. Haal het gewoon bij een vendor zolang het legaal is, betere kwaliteit dan daar ga je niet krijgen. Want het is niet zo alsof een DW vendor zijn eigen lab heeft om benzos te synthentizeren.

Beetje hetzelfde verhaal als mensen die 3-MMC bij een dealer halen, dat zal ik ook nooit begrijpen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ja, het werkt kort en je kunt het dus ‘s avonds nemen, maar wel oppassen, want het is echt sterk. Zeker uitkijken voor black-out’s, je gewoon echt aan de minimale dosis houden die je nodig acht voor het doel.
Klik om te vergroten...
Oke thx , morgen maar weer wat in slaan dan
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf 2 gram liggen (inmiddels verdeeld over blotters). Hier doe ik ongeveer een paar jaar mee.

Als dit op is bestel ik gewoon nieuwe via het darknet :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Genoeg zodat ik nooit van m'n leven zonder kom te zitten. Flual red ik het wel met 2g, eti heb ik nu zo'n 7 liggen maar haal nog een klein beetje bij denk ik.

3-MMC, Etizolam en Flualprazolam durf ik met zekerheid te zeggen dat je dat over vijf jaar niet meer gaat vinden op het darkweb. Te obscuur om een heel ondergronds lab voor op te zetten. Of je krijgt dingen als 3-CMC of Pyrazolam opgestuurd.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
Klik om te vergroten...
Ik bestel poeder, en leg het vervolgens zelf op blotter papier met de juiste dosering (1mg per blotter).
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vladimir1978 zei:
Wat verstaan jullie onder inslaan? Voor het leven of komende 10 jaar. Ik zit wel goed de komende 10 jaar, dat is ook het aantal grammen dat ik heb ingeslagen per snoepgoed.
Klik om te vergroten...
Gewoon genoeg voor een jaartje of twee. Tegen die tijd maar stoppen ofzo haha.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ik neem aan dat jullie poeder gebruiken…? Ik neem zelf benzo’s graag in pellets, maar zie mezelf nog geen 5.000 of 10.000 pellets per soort bestellen lol. 😂 Poeder zal veel goedkoper zijn, maar da’s zo onhandig met benzo’s lijkt me?
Klik om te vergroten...
Poeder is een stuk goedkoper ja. Kost even wat moeite om het te gebruiken want je moet het oplossen in PG en daarna met een neusspray of spuitje doseren. Maar ik heb liever 10 gram etizolam poeder liggen dan 10k pellets. Ik heb zelf een guide geschreven over hoe je een neusspray kan maken met benzos.

Zelf blotters maken lijkt mij maar kut werk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Maar de titel vraag is nog steeds niet beantwoord. Of ik heb het gemist.

Word Flual en Etizolam nou echt verboden vanaf 1 oktober? 😜😉
Klik om te vergroten...

Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:

Neo-Shulginist zei:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier is de officiële bekendmaking.

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/publicaties/2021/06/16/concept-nota-van-toelichting/concept-nota-van-toelichting.pdf
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:
Klik om te vergroten...
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken: 3-MMC wordt tegelijkertijd verboden met etizolam, flualprazolam, DOC,
4-CMC, 4F-MDMB-BINACA, 5F-AMB-PINACA, 5F-MDMB-PICA, AB-FUBINACA, alfa-PHP, crotonylfentanyl, N-
ethylhexedron, valerylfentanyl, en isotonitazeen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Ja, helaas wel.

Zie de link naar de officiële bekendmaking die Neo postte:
Klik om te vergroten...
Danke!
Wanneer is dat officieel bekend gemaakt?

Ik twijfel om een voorraadje aan te schaffen. Tis leuk spul maar je ziet ook erg veel misbruik.
Zeker na het lezen van het verhaal in de post van @Mezelf .

Etizlam valkuil

Hallo allemaal, Toch maar even van mij afschrijven en het verloop en oorsprong op papier zetten dat ik na bijna 20 jaar drugs gebruik, nu pas voor het eerst echt van iets moet afkicken. Ik wist mij hele leven al dat ik een soort drugs hobby zou hebben en verzamelde vanaf mijn 17 a 18de al...
drugsforum.nl drugsforum.nl
heb ik wat twijfel gekregen.

Erg makkelijk en handig/, fijn, goedkoop. Heb er nu geen moeite mee al vind ik het makkelijk maar als ik bv een zak met zeg 100 of 200 van in de kast hebben liggen kan het gevaarlijk worden.
Het sluipt er echt in lezen ik bij velen.

Ik denk er nog over na!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."