Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

1 Oktober Etiz en FluAlp verboden?

125 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus als poeder bewaren en vacuüm zuigen. Blijft alleen de vraag of het zin heeft ze in te vriezen.
Door een dikke vacuüm seal komt echt geen vocht. En in mijn vriezer is het koel en donker.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga het illegale circuit niet in i.i.g...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vladimir1978 zei:
Nergens anders bevestiging kunnen vinden met tientallen zoekopdrachten(Google en forums)
Klik om te vergroten...
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier is de officiële bekendmaking.

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/publicaties/2021/06/16/concept-nota-van-toelichting/concept-nota-van-toelichting.pdf
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier is de officiële bekendmaking.

https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/publicaties/2021/06/16/concept-nota-van-toelichting/concept-nota-van-toelichting.pdf
Klik om te vergroten...

🥺

Ik vind vooral het verbieden van die twee benzo’s zo random. Vind persoonlijk etizolam en flualprazolam de fijnste benzo’s eigenlijk. (Dus misschien dan toch niet zo random… maar toch, het is niet alsof die andere benzo’s onschuldiger zijn.) Goed, het is niet anders. Allemaal massaal inslaan en daarna aan de clonazolam ofzo. :wink: Thanks voor het delen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Niks persoonlijks naar u nu, maar het is wel een grappig gegeven.

Eti wordt verboden.
Hmm, misschien toch eens beslissen om te stoppen dan maar?
Nee, ik ga een bulkvoorraad inslaan



:tearsofjoy: :tearsofjoy:


* Bedoel dit UITERAARD algemeen he :blush:
Klik om te vergroten...

Opzich begrijpelijk. Niet iedereen die deze middelen gebruikt heeft er issues mee. Ik heb niet perse een probleem met benzo’s (al ben ik me er wel gezond van bewust dat dit voor mij de gevaarlijkste categorie drugs is) maar ik vind sporadisch gebruik van etizolam en flualprazolam, in lage functionele dosering, zeer fijn. Ik voel geen behoefte om te ‘stoppen’, dus des te irritanter dat de overheid zo deze keuze voor je maakt, maar hey, dan maar een klein voorraadje aanleggen…

Etizolam werd overigens al een tijdje niet meer naar België verzonden (in elk geval door bepaalde vendors niet), maar voor flualprazolam en ook bijvoorbeeld clonazolam geldt dat niet. Ik vind het maar weird allemaal.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Opzich begrijpelijk. Niet iedereen die deze middelen gebruikt heeft er issues mee. Ik heb niet perse een probleem met benzo’s (al ben ik me er wel gezond van bewust dat dit voor mij de gevaarlijkste categorie drugs is) maar ik vind sporadisch gebruik van etizolam en flualprazolam, in lage functionele dosering, zeer fijn. Ik voel geen behoefte om te ‘stoppen’, dus des te irritanter dat de overheid zo deze keuze voor je maakt, maar hey, dan maar een klein voorraadje aanleggen…

Etizolam werd overigens al een tijdje niet meer naar België verzonden (in elk geval door bepaalde vendors niet), maar voor flualprazolam en ook bijvoorbeeld clonazolam geldt dat niet. Ik vind het maar weird allemaal.
Klik om te vergroten...
Maar ik heb eerder in deze thread ( denk ik ) al uitgelegd waarom Etizolam verboden wordt. Of toch deels een reden van de oorzaak.
Het product is al ruim een jaar onder controle bij de WHO.
(Omdat een groot aantal mensen onder invloed rijden ermee)
Plus dat alle export uit India verboden is daarom.
Ik denk niet dat dit een beslissing genomen is enkel door Nederland, maar in samenspraak met WHO.

Edit: Als ik wat meer Google vind ik ook dat "zoplicone" aan waardig alternatief is voor Etizolam.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Maar ik heb eerder in deze thread ( denk ik ) al uitgelegd waarom Etizolam verboden wordt. Of toch deels een reden van de oorzaak.
Het product is al ruim een jaar onder controle bij de WHO.
(Omdat een groot aantal mensen onder invloed rijden ermee)
Plus dat alle export uit India verboden is daarom.
Ik denk niet dat dit een beslissing genomen is enkel door Nederland, maar in samenspraak met WHO.

Edit: Als ik wat meer Google vind ik ook dat "zoplicone" aan waardig alternatief is voor Etizolam.
Klik om te vergroten...
Zoplicon en zolpidem zijn Z slaapmiddelen die zeker effectief zijn als slaappil maar zeker niet als kalmeringspil dus je kan ze niet echt met etizolam vergelijken als je die Z pillen neemt moet je direct slapen anders kan je gaan hallicuneren
En zolpidem staat ook bekend als de ergste in het geval van blackout nog erger dan clonazolam bijv het is alleen een stuk minder potent
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Zoplicon en zolpidem zijn Z slaapmiddelen die zeker effectief zijn als slaappil maar zeker niet als kalmeringspil dus je kan ze niet echt met etizolam vergelijken als je die Z pillen neemt moet je direct slapen anders kan je gaan hallicuneren
En zolpidem staat ook bekend als de ergste in het geval van blackout nog erger dan clonazolam bijv het is alleen een stuk minder potent
Klik om te vergroten...
Ik zei ook dat Google mij dat leerde he. Nergenq dat dit eigen ervaring is. Maar om toch even te reageren.
Het stuk dat je zegt over Zolpidem is bij misbruik. Niet bij gebruik.
Ik gebruik het al ruim 5j, en heb tbh nog nooit dergelijk zaken meegemaakt.
Ja, als je wakker wil blijven op Zolpidem.
Ja, als je meer dan 10mg neemt.

Bij gewoon gebruik vallen die heus mee hoor. Lormetazepam is daarin een stuk heviger.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ik zei ook dat Google mij dat leerde he. Nergenq dat dit eigen ervaring is. Maar om toch even te reageren.
Het stuk dat je zegt over Zolpidem is bij misbruik. Niet bij gebruik.
Ik gebruik het al ruim 5j, en heb tbh nog nooit dergelijk zaken meegemaakt.
Ja, als je wakker wil blijven op Zolpidem.
Ja, als je meer dan 10mg neemt.

Bij gewoon gebruik vallen die heus mee hoor. Lormetazepam is daarin een stuk heviger.
Klik om te vergroten...
Klopt inderdaad over het algemeen alleen bij misbruik maar het komt ook bij normale dosisen voor als je wakker blijft
Maar er zijn mensen die schijnbaar gevoelig zijn voor het blackout gedeelte en hun bed uit gaan en de pillen blijven innemen zonder dat ze dit doorhebben en de raarste dingen doen tijdens de blackout maar bij zolpidem lees je echt de raarste dingen maja die verhalen blijven er altijd wel net als bij benzo's
Toch vind ik het nog steeds een goed slaapmiddel en heb ik het ook heel lang geslikt veel beter dan benzo's vond ik het om te slapen korte halfwaarde tijd geen slappe spieren extra hypnotiserend echt alleen maar pluspunten
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Maar ik heb eerder in deze thread ( denk ik ) al uitgelegd waarom Etizolam verboden wordt. Of toch deels een reden van de oorzaak.
Het product is al ruim een jaar onder controle bij de WHO.
(Omdat een groot aantal mensen onder invloed rijden ermee)
Plus dat alle export uit India verboden is daarom.
Ik denk niet dat dit een beslissing genomen is enkel door Nederland, maar in samenspraak met WHO.

Edit: Als ik wat meer Google vind ik ook dat "zoplicone" aan waardig alternatief is voor Etizolam.
Klik om te vergroten...

Ik heb me daar verder niet in verdiept, ik geloof zeker dat er bepaalde redenen voor zijn, dan nog komt het op mij redelijk onlogisch over om van alle benzo’s die er te bestellen zijn dan net die benzo te verbieden die nog ‘relatief’ mild is (eti dan, flual vind ik een paardenmiddel). Laatste tijd druk dus wat minder tijd om in de rabbit hole van ‘alles opzoeken over drugs’ te duiken. :wink: Ik zal dit topic er nog eens op nalezen dan. Het is sowieso jammer, maar ja, zoals ik al zei, het is wat het is.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jaja dat word ff flink wat etizolam inslaan. Is die flualprazolam ofzo, ook net zo chill zoals etizolam?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thomas Shelby zei:
Jaja dat word ff flink wat etizolam inslaan. Is die flualprazolam ofzo, ook net zo chill zoals etizolam?
Klik om te vergroten...

Dat is enigszins persoonlijk, maar ik vind flualprazolam een soort etizolam op steroïden. Wel fijn, maar gewoon echt veel potenter. Sederender ook. Ik heb pilletjes van 1 mg maar ik breek ze meestal doormidden omdat 500 ug voldoende is. Bij etizolam neem ik wel gewoon 1 mg.

Ik vind het altijd lastig om het verschil tussen benzo’s te beschrijven maar ik vind flualprazolam dan weer recreatiever (voor zover je dat überhaupt zo kunt noemen bij benzo’s, gebruik ze zelf in principe functioneel) dan bijvoorbeeld clonazolam, die laatste geeft voor mij gewoon ‘plain’ sedatie, zonder warm randje.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Allemaal massaal inslaan en daarna aan de clonazolam ofzo. :wink:
Klik om te vergroten...
Beetje jammer als dat moet want clonazolam veroorzaakt een stuk meer bijwerkingen naar wat ik heb begrepen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Dat is enigszins persoonlijk, maar ik vind flualprazolam een soort etizolam op steroïden. Wel fijn, maar gewoon echt veel potenter. Sederender ook. Ik heb pilletjes van 1 mg maar ik breek ze meestal doormidden omdat 500 ug voldoende is. Bij etizolam neem ik wel gewoon 1 mg.

Ik vind het altijd lastig om het verschil tussen benzo’s te beschrijven maar ik vind flualprazolam dan weer recreatiever (voor zover je dat überhaupt zo kunt noemen bij benzo’s, gebruik ze zelf in principe functioneel) dan bijvoorbeeld clonazolam, die laatste geeft voor mij gewoon ‘plain’ sedatie, zonder warm randje.
Klik om te vergroten...
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thomas Shelby zei:
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
Klik om te vergroten...
Volgensmij is flual net als clona ook blackout gevoelig weet wel dat flual veel korter werkt
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Beetje jammer als dat moet want clonazolam veroorzaakt een stuk meer bijwerkingen naar wat ik heb begrepen.
Klik om te vergroten...

Ja, ik heb zelf geen ervaring met echte benzo black-out maar clonazolam staat er wel om bekend. Toch iets minder een ‘go to’ benzo dan etizolam en meer het zwaardere spul. Voor zover je überhaupt van ‘go to’ zou mogen/moeten spreken in het geval van benzo’s, maar oké. :wink:

Ik ken toch wel wat mensen (en dat zijn geen drugskenners of -fanaten) die etizolam blijken te gebruiken. Ik ben ook wel benieuwd wat die mensen dan nu allemaal gaan doen, of ze het erbij laten of overgaan naar potentere stuff.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thomas Shelby zei:
Kan je flual gewoon savonds nemen zoals etizolam? Lekker chillen.. dan ga ik denk ik beide inslaan. Ik heb vandaag al 100 etizolam opgehaald bij PostNL punt. Morgen heeft zo een vendor 20 procent korting op eti,flua, 3’mmc etc.. maar heb niks met 3mmc, ik kan via me dealer aan 4mmc komen.

Dus flual is etizolam is anabolen? Krijg je er snel black-outs mee zoals clonazolam? Denk dat ik flual dan ook maar ga inslaan tegelijk met etizolam.
Klik om te vergroten...

Ja, het werkt kort en je kunt het dus ‘s avonds nemen, maar wel oppassen, want het is echt sterk. Zeker uitkijken voor black-out’s, je gewoon echt aan de minimale dosis houden die je nodig acht voor het doel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Ja, ik heb zelf geen ervaring met echte benzo black-out
Klik om te vergroten...
Ik kan me zulke ervaringen ook niet herinneren :grin:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Etizolam en Flualprazolam zijn verboden sinds 1 oktober.

E96DBD84-1828-4FA6-8C76-BFB61FDFF1E4.jpeg
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vladimir1978 zei:
Ik heb een vendor gesproken en een vendor heeft het levensgroot op zijn frontpage staan.
Per 1 Oktober gaan Etizolam en FluAlprazolam eruit!

Nergens anders bevestiging kunnen vinden met tientallen zoekopdrachten(Google en forums)

Aangezien het mijn favorieten zijn ga ik geen risico lopen.
10 Gram Etiz inslaan en 5 Gram FluAlp. Verder maak ik daar mijn eigen PG solutions mee.

Weet iemand of het zinvol is om een gram vacuüm te sealen en vervolgens in te vriezen om de houdbaarheid over de 2 jaar te krijgen?
Hoe zijn jullie van plan dit aan te pakken? Of is het bullshit dat deze 2 per 1 Oktober verboden worden.
Klik om te vergroten...
Benzodiazpines, of wat voor extreem potent middel dan ook altijd dubbel, al dan dan niet driedubbel verpakken zodat je zeker weet dat er geen poeder los kan komen in je opslag stash.

Verder gewoon in een gripzakje droog bewaren op kamertemperatuur. Vacuum sealen kan, maar is niet perse nodig. Vrijwel alle drugs gaan het langer uithouden dan jezelf op deze aarde zeer waarschijnlijk.

Afgelopen weekend nog 10 jaar oude 4-FA gebruikt wat even potent was als voorheen. Poeder gewoon als poeder laten en niet in PG opslaan, behalve het deel wat je daadwerkelijk van plan bent te consumeren. Ik zelf maak batches van 50-100mg per oplossing, de rest blijft gewoon in poeder. Over potency verlies hoef je je niet druk te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."