Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is 3mmc zonder de Boost
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou er niet aan beginnen omdat het een gechloreerde cathinone is, daar staat de eerste "c" er namelijk voor. zulke RC's de met een c beginnen zijn neurotoxisch als de pest en zeer onvriendelijk voor het lichaam. Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lil Junk zei:
Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
Klik om te vergroten...
Is dat niet door de hoge dosering?
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Is dat niet door de hoge dosering?
Klik om te vergroten...
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Potviz zei:
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
Klik om te vergroten...
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Is dat niet door de hoge dosering?
Klik om te vergroten...
3-cec is een zwak stimulant en ik heb het geleidelijk door de dag de zak opgemaakt. alleen de gechloreede deel van de stimulant maakt het ook zeer bijtend, mijn neus was kapot en mijn keel brande als de tyfus. Ik zou van gechloreerde afblijven want het is echt troep vind ik.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
Klik om te vergroten...
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#8
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
M
M750Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Addrera zei:
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb vaak 3mmc gebruikt en laats een keer van smartshop 3cmc. Ik vind het wel erg op elkaar lijken, maar van 3cmc heb je meer nodig, het effect is milder en duurt minder lang. Had wel minder last van craving.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
https://drugsforum.nl/threads/hulp-bij-keuze-menu-incl-pol.71547/
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlteredState5862 zei:
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Klik om te vergroten...
Lol nee.
Tuurlijk als je dikkere lijnen neemt dan 3mmc is de rush harder.

Maar dat kan ik ook hoor.
Als je dan weer dikkere lijnen 3mmc legt dan die van 3cmc is de rush harder.


3cmc is gewoon op normale dosis niet potent, en op hoge dosis niet gezond.


* Alle drugs zijn in sé ongezond jaja.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr. Digger zei:
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Klik om te vergroten...
Casrus zei:
3-cmc schijnt zeer neurotoxisch te zijn.
Klik om te vergroten...
Als je nou even twee comments naar boven scrolt @Mr. Digger dat je geen dip hebt wil niet zeggen dat het geen aanslag op je lichaam is.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Klik om te vergroten...
Ik ken da totaal ni. Ik leef nog onder een steen en ken enkel de "klassiekers" 😂 waarmee zou je het kunnen vergelijken? En is het zo uitzonderlijk dat ik het mss ies moet proberen ofni? Alvast dankjeeee
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Lol nee.
Tuurlijk als je dikkere lijnen neemt dan 3mmc is de rush harder.

Maar dat kan ik ook hoor.
Als je dan weer dikkere lijnen 3mmc legt dan die van 3cmc is de rush harder.


3cmc is gewoon op normale dosis niet potent, en op hoge dosis niet gezond.


* Alle drugs zijn in sé ongezond jaja.
Klik om te vergroten...

Ik vind nie juist terug wie over lijm snuive is begonnen, maar als je dat aan het overwegen bent ben je beter af met brike gas. Je weetwel die bussen. Alles van die diy high methodes zijn nog schadelijker voor je lichaam vrijwel direct, dan af en toe wa pep of dagelijks je toepje smoren. Als je dus kan probeer zulke dingen niet uit, is het niet waard, spreek uit ervaring. En jah als je koppig bent zoals ik ook was dan ben je beter af met die brikegas, is ook smaakloos ofzo hebje niks last van behalve veel te veel ge scheef
Stay safe🌹
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr. Digger zei:
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Klik om te vergroten...
Int begin heb je er geen last van maar alsje het uit de hand laat lopen en het gebeurd een paar keer ga je serieus u hersen en nog veel meer organen ernstig beschadigen. Speed is ook zotslecht vooru lichaam maar daarbij is het risico aan ernstige braindamage kleiner dan huis tuin keuken dope. Kdenk er gewoon genoeg over na, want ik heb het vroeger gedaan omdak zo hopeloos was, alles was op en kheb der tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van. Ik ben oprecht bang geweest voor mijn lichaamelijke en mentale gezondheid, wa veel wilt zeggen bij mij. Hoop dat je de juiste beslissing voor je maakt 🕉
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr. Digger zei:
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Klik om te vergroten...
Als je eerder stopt met nemen en ik denk vooral MINDER speed of andere amfetamines per x neemt, ben je echt geen dagen wakker. 1 nacht wel maar meerdere nachten? Blijf je bijnemen dan? Stapelen verlengt je wakker blijven.
Het alom bekend dat speed en de 2-3-4-FMA’-tjes je kei lang wakker houden.
3cmc werkt gewoon veel korter dus logisch. Zelfde was zo met 3mmc. Ik persoonlijk vond 3cmc toxischer aanvoelen dan speed of bv 2fma. Zal vooral zijn omdat 3cmc invloed heeft op je serotonine en speed niet.

Ik verkies nog steeds (goede) speed boven alle rc stims die ik heb geprobeerd. Dan houd ik rekening met de werking van de drug. Plannen neet dat! Speed is dus OF overdag al beginnen en voor avond etenstijd stoppen OF accepteren dat je een nachtje plafond dienst hebt.
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
AlteredState5862 zei:
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Klik om te vergroten...

Juistttt :sunglasses: Zal zo weer eens 1 of 2gr bestellen.

Zit er verschil in vendor? Hoef geen vendor namen te horen obvi, maar vraag me af of mensen het hier van verschillende vendors hebben geprobeerd met verschillende resultaten...?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
AlteredState5862 zei:
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Klik om te vergroten...
Als je je neus flink kapot wilt krijgen moet je dat vooral doen.
D
DutchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is afhankelijk van een aantal zaken, gewicht stemming en ben je van plan om bij te nemen.
Ik persoonlijk neem 30 mg keta en 60 mg 3 cmc per keer en eventueel neem ik na 2 uur bij.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
AmsBoy91 zei:
Juistttt :sunglasses: Zal zo weer eens 1 of 2gr bestellen.

Zit er verschil in vendor? Hoef geen vendor namen te horen obvi, maar vraag me af of mensen het hier van verschillende vendors hebben geprobeerd met verschillende resultaten...?
Klik om te vergroten...
De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."