#1
Het is 3mmc zonder de Boost
Is dat niet door de hoge dosering?Ik werd geel nadat ik een grammetje 3-cec snoof.
In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaarIs dat niet door de hoge dosering?
300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.In mijn opinie is 3CMC prima te doen. Neem gwn lekker veilig oraal in, ongeveer 300mg voor een lekkere boost. 3MMC is wel alsnog king maar 3CMC is op zich best vergelijkbaar
3-cec is een zwak stimulant en ik heb het geleidelijk door de dag de zak opgemaakt. alleen de gechloreede deel van de stimulant maakt het ook zeer bijtend, mijn neus was kapot en mijn keel brande als de tyfus. Ik zou van gechloreerde afblijven want het is echt troep vind ik.Is dat niet door de hoge dosering?
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek300mg scheelt nogal met een grammetje zoals hierboven.
Ik heb vaak 3mmc gebruikt en laats een keer van smartshop 3cmc. Ik vind het wel erg op elkaar lijken, maar van 3cmc heb je meer nodig, het effect is milder en duurt minder lang. Had wel minder last van craving.Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Lol nee.3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Als je nou even twee comments naar boven scrolt @Mr. Digger dat je geen dip hebt wil niet zeggen dat het geen aanslag op je lichaam is.3-cmc schijnt zeer neurotoxisch te zijn.
Ik ken da totaal ni. Ik leef nog onder een steen en ken enkel de "klassiekers" 😂 waarmee zou je het kunnen vergelijken? En is het zo uitzonderlijk dat ik het mss ies moet proberen ofni? Alvast dankjeeeeHier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Lol nee.
Tuurlijk als je dikkere lijnen neemt dan 3mmc is de rush harder.
Maar dat kan ik ook hoor.
Als je dan weer dikkere lijnen 3mmc legt dan die van 3cmc is de rush harder.
3cmc is gewoon op normale dosis niet potent, en op hoge dosis niet gezond.
* Alle drugs zijn in sé ongezond jaja.
Int begin heb je er geen last van maar alsje het uit de hand laat lopen en het gebeurd een paar keer ga je serieus u hersen en nog veel meer organen ernstig beschadigen. Speed is ook zotslecht vooru lichaam maar daarbij is het risico aan ernstige braindamage kleiner dan huis tuin keuken dope. Kdenk er gewoon genoeg over na, want ik heb het vroeger gedaan omdak zo hopeloos was, alles was op en kheb der tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van. Ik ben oprecht bang geweest voor mijn lichaamelijke en mentale gezondheid, wa veel wilt zeggen bij mij. Hoop dat je de juiste beslissing voor je maakt 🕉Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Als je eerder stopt met nemen en ik denk vooral MINDER speed of andere amfetamines per x neemt, ben je echt geen dagen wakker. 1 nacht wel maar meerdere nachten? Blijf je bijnemen dan? Stapelen verlengt je wakker blijven.Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Als je je neus flink kapot wilt krijgen moet je dat vooral doen.3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait.JuisttttZal zo weer eens 1 of 2gr bestellen.
Zit er verschil in vendor? Hoef geen vendor namen te horen obvi, maar vraag me af of mensen het hier van verschillende vendors hebben geprobeerd met verschillende resultaten...?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."