Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een van mijn favo sketches van sluipschutters, leek me wel gepast hier"
"Het is illegaal gemaakt vrind"
"Ik zelf heb hier ook "last" van, heel interessant om mee te lezen!"
"De eerste keer dat ik keta gebruikte ging ik meteen de trein in, ik was niet misselijk maar wel duizelig. Terwijl ik uit het raam zat te kijken voelde ik me precies een ruimtemannetje op aarde. Je hebt de trip niet onder controle en in een niet-vertrouwde omgeving tussen allemaal onbekende mensen is dat niet heel chill. Ik had ook het gevoel dat ik een raar loopje had en durfde daarna niet op de fiets naar huis."
"tering wat een mooie toppen, het water loopt me in de muil😍"
"Cold turkey stoppen is het beste imo anders kom je nooit van je nicotineverslaving af. Het is even door de zure appel bijten maar dan je heb je ook wat"
"Hansklok zei: Zeker mee eens. Het lukt mij ook alleen cold turkey dan maar ff zweten, slecht slapen en chagrijnig zijn. Tis mij nooit helemaal gelukt. Langste is 1,5-2maand. Heb het ook wel is geprobeerd met afbouwen zonder succes. Tis ook meer de drang van ff peukie doen want ff chille toch. Als je er iets voor in de plaats neemt ipv peukie is het nog iets makkelijker heb k gemerkt. Klik om te vergroten... Same here, ooit was ik twee maanden gestopt maar de eerste week was ik ziek als een hond. Vooral bij de bushalte ben ik gewend er eentje op te steken, wat zijn dingen die je kan nemen ipv peuk ?"
"Don Draper zei: Omdat de nadelen geen nadelen voor me zijn. Wil geld besparen. Meer niet. Klik om te vergroten... wat als je het geld dat je bespaart door niet te roken, apart legt voor een beloning? ik zelf ben op deze manier aan het sparen voor een vakantie naar Spanje! ik noem maar wat, maar het is toch een soort stok achter de deur"
"Roffa010 zei: Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻♂️ Klik om te vergroten... Scherpe opmerking op een drugsforum 🤣"
"smoke weed everyday"