Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uptempo. zei: Daar ben ik het niet mee eens (even los van wat de DJ’s doen). Omdat het tempo hoger is dan wat de gemiddelde persoon wellicht graag luistert, hoeft het niet gelijk drugsmuziek te zijn ..Of vind je dan wellicht de muziek gewoon niet écht leuk? Dit vraag ik me sterk af als men drugs nodig heeft om bepaalde genres te kunnen luisteren. Klik om te vergroten... Wil niet zeggen dat ze gebruiken, maar sowieso de uptempo dj’s hebben het sws wel is gebruikt. Uptempo is met en zonder drugs toch wel de beste muziek in mijn oren."
"FredKroket zei: Wat is @Uptempo. überhaupt? Klik om te vergroten... Ga het luisteren. Wereld gaat voor je open. 😏"
"Perenijsje zei: Nou de oude uptempo wel. Maar tegenwoordig wel echt veel piepkicks erin. Wij zijn van de early hardcore als van de uptempo, maar ik ben geen zeehond🙈 Klik om te vergroten... Vind die piepkicks wel vet, maar dat is idd echt drugsmuziek die piepkicks. Oldskool hardcore blijft het mooist. Angerfist etc"
"Ik had ook hallucinaties door speedgebruik. Ik had daarvoor ook al 2 nachten geslapen. Ik had super veel jeuk op mn huid en het leek alsof er spinnetjes op mn huid liepen, echt een kloten gevoel. Ik hoorde zachte stemmen in de nacht. ik dacht in eerste instantie dat ik in een psychose zou komen. Ik ben vanaf toen goed gezond gaan eten en wat bij mij ook hielp is sporten. Van alle drugssoorten die ik heb gedaan, ben ik op speed het slechts gegaan."
"3mmc en 4mmc"
"Goeiedag, ik ben een jongen van 19 en gebruik nu al een tijdje miauw in het weekend. In het begin snoof ik het altijd, maar kwam daarna erachter dat ik miauw door het drinken veel lekkerder vond. Vind het gevoel dat het inkikt altijd zo lekker en dat ervaar ik met snuiven niet echt. Ik begin altijd met een goeie hoeveelheid door me drinken. Dat valt altijd heerlijk. naarmate ik vaker bijneem word ik extreem duizelig in me hoofd. word benauwd. dan ga ik veelste hard. gebruik zo’n 1-3 gram in het weekend. Dat gaat allemaal door het drinken. snuiven doe ik niet meer. Wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik in vervolg beter doen? (Ik heb wel een hoge tolerantie)"
"zo ziet mijn knie er nu uit. Heb ook gevoelloze vingers."
"heb opgeteld hoeveel ik heb gehad sinds maandag. 15 gram 3m, 2 gram speed. 1 goeie nacht geslapen. Heb van die 10g wat ik gehaald had nog 4 over. Na dit kap ik ermee. Heb zin om clean te worden. Maandag gaan we ervoor. 🤲🫶🏽"
"10gram was opgegaan vandaag. Net ff 3g erbij gehaald. Morgen afspraak 💯 tijd om te kappen"
"jaman, uptempo artiesten gebruiken sowieso. Als het niet tijdens het draaien is is het wel in hun vrije tijd. Kunt zeggen wat je wilt, uptempo is gwn drugs muziek"