Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"superlucy zei: Bedankt voor jullie reacties! Heb me helemaal suf gebeld, helaas bij veel klinieken lange wachttijd en heb er geen een gevonden waarbij je bij de detox een eigen kamer krijgt. Ook niet via de afkickkliniekwijzer, die man zei me 'als je echt wil afkicken, dan boeien die andere mensen op de kamer je niets.' Nouja, daar was ik het absoluut niet mee eens lol. Dus ik ga het eerst maar zelf proberen. Klik om te vergroten... Hey! Ik weet niet of je inmiddels al een kliniek hebt gevonden, maar in Jellinek in Amsterdam heb je een 1-persoonskamer. Dan moet je alleen NIET voor de Minnesota optie gaan, daar wordt je behandeld als een gevangene en deel je wél een kamer. Maar de KBO (de afdeling waar ze Cognitieve Gedragstherapie of ACT therapie geven) is heel chill en heb je gewoon 1-persoonskamer. Plus het is in hartje Amsterdam, praktisch aan het Museumplein. (Geen Amsterdam haat a.u.b., ik ben een beetje trots op m'n stad whaha. Nee hoor grapje, als je er niet van houd dan houd je er niet van. Maar ik hou ervan)"
"Hi iedereen, Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..) Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina. Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen. PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken"
"Ik heb tot nu toe geprobeerd: 3-CMC, 3-MEC en 2-MMC. Die laatste pas recent (vandaag binnen gekregen), zie het 2-MMC topic dat ik heb aangemaakt. Wat betreft de 3-tjes: ik vind ze eigenlijk allebei wel lekker. Tot nu toe heb ik het beste resultaat gehad door ze te combineren, 50/50. Ik wil er geen gewoonte van maken om ze samen te bestellen, maar ik weet nog niet welke ik het lekkerst vind om te kiezen als main zeg maar. Ik denk 3-CMC. Wat vindt jij er inmiddels van, @Megadude ?"
"CuriousExplorer zei: De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait. Klik om te vergroten... Klopt. Heb echt geen enkele euforie, geilheid, 'dopamine gevoel' of wat dan ook gevoeld. Alleen maar een soort (nor)adrenaline rush met hartkloppingen en geen goed gevoel. Deze kunnen we ook weer afschrijven! Ik had blijkbaar verkeerd herinnerd hoe het zat hahah."
"Hey @Opeenrodepaddestoel , ik gebruik nu zo'n half jaar elke dag GHB en 3-MMC (sinds de ban 3-CMC/3-MEC) en ik herken me in ontzettend veel wat je zegt. De paniek etc. Hoe gaat het inmiddels met je?"
"Dutchversa1972 zei: Hoi BelowTheFlow, Vraagje 1: GBL ook booty. Ik stop alles in de cocktail: gbl, 3 of 4mmc en keta met gedestilleerd water Vraagje 2: Nee nog niet geprobeerd, wel heel vaak alleen 3 of 4 mmc met alleen keta, dus zonder gbl of ghb. Met weegschaal vind ik keta niet heel lastig hoor, als je maar rustig opbouwt. Klik om te vergroten... GBL in een booty bump? Gaat dat goed? Heb het per ongeluk een keer puur in m'n mond gespoten (was zo gewend aan GHB dat ik dacht, ik klok hem wel even weg) en meteen weer uitgespuugd want het brandde als een malle. Is dat in je ass niet nog veel erger?"
"Ook ik heb 4mmc/3mmc erg vaak gecombineerd met G, en gaat helemaal prima. Wat bv gevaarlijk zou zijn is ketamine met G combineren (ondanks dat ik dit net als @Snuffelaar ook wel eens heb gedaan en dat ging gelukkig prima) omdat het allebei downers zijn, dus meer kans op out gaan en in het aller-ergste geval stikken in je eigen kots. Of drugs nemen die allebei de seizure treshold verlagen (bv.... ik kan even alleen medicatie bedenken maar veel wellbutrin slikken als je in een benzo ontwenning zit is onhandig omdat wellbutrin zelf en het hebben van een benzo ontwenning de seizure treshold verlagen). Maar 3of4M met G is m'n favo combi. Ga ik iig héérlijk op."
"Het duurde even dankzij onze vrienden van PostNL, maar ik vis dit net uit de brievenbus <3 Ik wilde eigenlijk een soort trip report gaan schrijven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan dus m'n neus fikt lekker weg, zoals te verwachten viel, en ik ga redelijk hard. Wil nu nog even geen conclusies trekken, maar later vanavond (of morgen) volgt een update vanuit het OLVG wss (j/k don't ban me plz)"
"MaddMonkey zei: Brandt het erger dan 3mmc? Klik om te vergroten... Nee, beetje hetzelfde. Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive. Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel Ãets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte"
"Beady zei: Als je zoals in je oorspronkelijke openingspost 4-MMC en 3-MMC de bomb vond ga dan voor 3-MMA. It will blow your head off. 3-MMC komt niet eens aan de enkels van 3-MMA. Klik om te vergroten... Oeh, interessant! Dit ga ik vandaag wel bestellen dan Is 3-MMA wel een beetje op de dopamine ("lekker"), ook? Dat is echt wel het effect dat ik zoek. Dat je het in je keel voelt smelten (zeg maar) en dat je echt denkt van wow, dit is geil spul Ik haat het als het enkel speed-achtig is, dat spul gebruik ik ook echt nooit. Alvast bedankt voor je input, ik ga het sowieso bestellen want de naam alleen al klinkt heerlijk (3-Methyl-Methamphetamine. Wow)."