Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
Klik om te vergroten...
?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
?
Klik om te vergroten...
What’s up?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
What’s up?
Klik om te vergroten...
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
Klik om te vergroten...
Het heeft wat nuance nodig inderdaad. Beide stimuleren. Speed vooral lichamelijk en coke geestelijk. De geestelijke stimulatie van coke zorgt bij mij voor een energieker gevoel dan speed doet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken,
Klik om te vergroten...

Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.


Ben zelf ook geinteresserd in legale 3mmc alternatieven. Ik heb nog wel 20gram. Maar wanneer die op is ga ik het wel missen. Dus als iemand wat weet 😶
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?
Klik om te vergroten...
MDPHP
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.
Klik om te vergroten...
Mdma is wel gewoon veel lekkerder maar heb liever speed dan 3mmc🤢

Maar wat weet ik nou, ik ben ook maar een opiaat nodder crackhead
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
AlteredState5862 zei:
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Klik om te vergroten...
Als je je neus flink kapot wilt krijgen moet je dat vooral doen.
D
DutchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is afhankelijk van een aantal zaken, gewicht stemming en ben je van plan om bij te nemen.
Ik persoonlijk neem 30 mg keta en 60 mg 3 cmc per keer en eventueel neem ik na 2 uur bij.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
AmsBoy91 zei:
Juistttt :sunglasses: Zal zo weer eens 1 of 2gr bestellen.

Zit er verschil in vendor? Hoef geen vendor namen te horen obvi, maar vraag me af of mensen het hier van verschillende vendors hebben geprobeerd met verschillende resultaten...?
Klik om te vergroten...
De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Als je je neus flink kapot wilt krijgen moet je dat vooral doen.
Klik om te vergroten...
Ben er ook mee gestopt. Dagen na 3cmc leipe hoofdpijn en ziek gevoel.
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond het na een oudjaarsdag/nacht zuipen toch wel echt lekker de eerste 2 uur. Daarna dezelfde cravings als bij iedere cathione. Maar toen was het al te laat...
t
tibo69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo.Vandaag heb ik voor de eerste maal 3cmc gebruikt.Maar eerst even 2 jaar terugkeren in de tijd toen ik met de cathitonen familie kennismaakte.Ik was opgenomen in de psychiatrie voor een benzo verslaving.Er zaten daar enkele mensen die verslaafd waren aan mephedrone.Buiten dat ze grote slaapproblemen hadden waren ze er heel positief over.Ik ben beginnen googelen en kwam algauw uit op 4 mmc,maar dat was al verboden.Toen ontdekte ik 3 mmc en het duurde niet lang voordat ik op een site kwam die dat verkocht.Blijft natuurlijk een risico maar ik bestelde 10 capsules van 200 mg en die werden correct geleverd.Ik heb er enkele keren s'avonds genomen om de nacht te kunnen doortrekken en dat lukte.Ik kan het gewoon beschrijven dat ik me supergoed voelde,had zin om aan vanalles te beginnen van activiteiten op de pc en te socializen,ik had nog nooit zoveel energie gehad.Alleen de slaap kon ik niet goed vatten.Dan er een tijdje afgebleven en toen eens 5 gram poeder besteld.Toen ik een gram snoof dacht ik dat mijn neus in brand stond en s'avonds na het snuiven ook nog een bloedneus gekregen.Dus geen poeder meer.Ik bestelde terug wat meer capsules en begon die ook overdag te nemen.Het leven was super.Ik trok de nacht door en nam s'morgens enkele temestas om direct te kunnen slapen.Dit was een heel slechte gewoonte want toen ik geen 3 mmc meer gebruikte en wilde gaan slapen,kon ik niet meer vanzelf in slaap geraken.Ondertussen kwamen de berichten binnen dat 3 mmc zou verboden worden dus bestelde ik nog 130 capsules en ook tien capsules 3cmc om eens te testen want ze zeiden dat dit de perfecte vervanger was.sedert 4 maanden heb ik niksmeer genomen.Ik las nogal veel dat 3mmc een flauw afkooksel was van 4 mmc maar voor mij was het meer dan ok.Ondertussen ook beginnen opzoeken naar ervaringen van 3 cmc en die waren nogal verschillend.dat het een flauw afkooksel was van 3 mmc enzo.Ik was een beetje bang om er te nemen want wat zou het geven.Dus vanmiddag om 16u een capsule van 220 mg genomen.Ik was heel erg benieuwd.Na 10 minuten niks,na 20 minuten nog niks en dan na een half uurtje kwam het opzetten.En dat gevoel kende ik precies.Ik voelde me heel gelukkig,superactief en sociaal,ik wou er met vanalles invliegen.En dat gevoel is hetzelfde dat ik kreeg van 3mmc.Dus voor mij is dit geen zwakke variant maar eigenlijk gewoon hetzelfde.En het meest positieve vind ik is dat niemand er niks van merkt,heb zels geen verwijde pupillen.Heb gewoon veel zitten babbelen met mijn pa en die vond dat gewoon leuk.Om 18 uur,na twee uur nog geen vermindering maar ik nam toch nog een capsule van 220 mg en om 20 uur en 00u30 ook nog eentje.Dus nu 1u30,dik 9 uur en 4 pillen later kan ik er nog steeds voor gaan.Ik had al veel gelezen dat het minder lang werkt,maar ik heb niet dat gevoel.Ze zeggen ook dat de uitweking heel mild is en dat je goed kan slapen.Dat moet ik nog ervaren.Dus ik zou zeggen:gene paniek dat 3 mmc verboden is,gewoon 3 cmc een kans geven en je zal zien dat het het perfecte alternatief is voor 3 mmc.Ik ga de nacht doortrekken en ga nu wachten tot het volledig uitgewerkt is om bij te nemen.Morgen om 8u30 gaan werken,ik denk dat ik dan een capsule 3mmc ga nemen want ik heb er toch genoeg en dan merk ik misschien toch wel wel enig verschil want tis alweer een tijdje geleden dat ik er genomen heb..Morgenavond ga ik stoppen met nemen en op een normaal uur gaan slapen en zeker geen temesta nemen.Het gebruik zal voor mij echter geen gewoonte worden maar gewoon recreatief wanneer ik eens zin heb om er volledig voor te gaan.Zo het was een beetje een lang verslag maar ik wou mijn ervaring toch eens met jullie delen.Nog een vraagje:zijn er mensen die precies dezelfde heel positieve ervaring hebben met 3cmc of valt het echt zo tegen?Bedankt om te lezen.Ps: ik merk zelf nu heel goed het effect van 3 cmc want ik was supergedreven om deze tekst te schrijven,ik kon maar doorgaan
t
tibo69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog even iets bijvermelden:de lichamelijke effecten van 3 cmc zijn dezelfde als van 3 mmc:ik heb een wat verhoogde bloeddruk en pols,die slaat anders aan 60 en nu aan 85,wat helemaal niet zo erg is
r
regular ChemsUserLid
01-01-2024, 00:00
#15
tijdje niet geschreven ,maar heb eens 4fma en 3mec geprobeeerd. moet eerlijk zeggen dat ik het geslamed heb.
Maar beide tippen toch niet aan de feelings van 3cmc, je merkt maar een beetje . van 3mec moet ik zeggen dat is waardeloos. vor mijn lichaam dan toch ,maat van me plugde het ( 20 ) bij hem werkte het goed. als ik slam dan gebruik k 0,50 in een spuitje van 1 ml , dus voor mij komt 3cmc het dichste bij de 3mmc
K
Kata755Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Na een tijd geen 3 mmc of iets dergelijks gebruikt te hebben dacht ik dit vrije weeken maar eens een poging te doen met 3 cmc.
3 cmc op zichzelf geeft mij een hele lichte duw in de rug , lekker wat dingen in de tuin gedaan waar ik al tijden geen zin in had.
Vandaag op een lazy zondag maar eens gebruikt samen met wat wodka , en ik moet zeggen dat het wel een ideale combo lijkt.
De nadelen van de alcohol, suf en niet kunnen concentreren en vaag zijn in sociale communicatie lijken nier aanwezig te zijn met 100 mg 3cmc.
Heb zin in van alles , heb al 2 banden op mijn oude fiets vervangen en een paar mensen gebeld.

Het lijkt me geen combo die ik elk weekend ga doen en zeker niet door de week, maar toch leuk om een keer een weekendje te doen .
Van 3mmc werd ik altijd bezonder hyper , zeker in combinatie met alcohol.
3 cmc lijkt heel was milder en zeker milder voor mijn hart , tot nu toe geen hartkloppingen gehad.
Lig lekker op bed nu en zo maar ff verder gaan met een schutting van de buurman die omgewaaid was pas.

Edit : ik snuif nooit en neem alles goed afgewogen in capsules oraal.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#17
https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-3-cmc-ervaring.71827/
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait.
Klik om te vergroten...

Klopt. Heb echt geen enkele euforie, geilheid, 'dopamine gevoel' of wat dan ook gevoeld. Alleen maar een soort (nor)adrenaline rush met hartkloppingen en geen goed gevoel. Deze kunnen we ook weer afschrijven! Ik had blijkbaar verkeerd herinnerd hoe het zat hahah.
T
Toontje2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb 3cmc gemixt met keta met als resultaat een geil mellow gevoel net alsof ik een sterke joint had gerookt.
l
liljazzsingerLid
01-01-2024, 00:00
#20
3CMC voelt wel lekker, ik heb meer energie en kan beter genieten van muziek en gesprekken. Het effect is subtieler dan andere drugs dus er is geen comedown, niemand merkt ook aan me dat ik wat op heb. Toch zou ik het niet aanraden puur omdat er zoveel troep in zit, het is zo'n vies en chemisch spul, alsof je wasmiddel snuift ik begin al te huilen na een lijntje:joycat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."