Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maximusso zei: Verslaving is voor mij dat de drugs de controle van gebruik van je heeft overgenomen. Hierdoor bepaald de drugs wanneer je weer moet gebruiken. Het lukt je niet meer om ermee te stoppen ondanks de vele negatieve gevolgen. Het middel heeft door het vele gebruik vaak niet meer het positieve effect zoals in het begin en toch ga je door. Die laatste zin is van ook van toepassing op mezelf. Ik begrijp niet dat ik niet gewoon kan stoppen ondanks alle nare gevolgen die het al heeft gehad. En er staat me nog veel meer te wachten als ik blijf doorgaan. De positieve effecten zijn al lang niet meer zoals het was, Om het toch enigzins te bereiken gaan er steeds meer grammen doorheen. "I could stop....if I wanted to" Was het maar zo. Want ik wil wel, maar het is me nog niet gelukt. Wat ik eraan heb gedaan is openheid geven over mijn gebruik. Waar ik vroeger alles verborg en deed alsof het met mij prima ging. Ik heb op het forum hier mezelf ook beter voorgedaan. Alsof ik al tijd niet meer gebruik, maar het doen alsof ben ik zat. Mijn familie heb ik ingelicht, aantal vrienden en hier wil ik straks om hulp kunnen vragen als ik het lastig krijg. Vrijdag nog een laatste keer en dan stoppen met alles. Klik om te vergroten... Ik heb exact hetzelfde, als ik aan de drugs zit Zeg ik wel 10x laatste en dan klaar en als ik het in bezit heb kan ik niet stoppen en neem ik veel en Vaak, ondanks de negatieve gevolgen en inderdaad lang niet meer hetzelfde effect"
"Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat sommige mensen hier EEN HALVE GRAM 3 cmc nemen en niks voelen??? Ik ben ervaren snuifduiv al jaren en redelijk gehad en gewend, maar toch de RC 3 cmc blijft leuk, goeie lekkere high boost, opzich voor mij n goed half uur/drie kwartier en de branding vind ik juist lekker. maar als je pak m beet een feest en after hebt van ongeveer 23:00 tot 06:40 ofzo dan heb ik genoeg aan een halve gram en ga ik keihard door tot diep in de ochtend. dus kortom graag wat uitleg daarover die hele hele hoge doseringen!!!"
"Powdervrouw zei: Hi, Vorig jaar toen het nog legaal was gebruikten mijn vrienden en ik wel eens 3MMC. Daarna is een deel van hun overgestapt op 3CMC, en een ander gebruikt nu 2MMC. Ik ben met beiden middelen niet echt bepaald bekend, dus ik hoor graag ervaringen van anderen. Wat vinden jullie tov 3MMC dan een beter alternatief van deze 2 en waarom? Of raden jullie juist iets heel anders aan? Groetjes Klik om te vergroten... 3-CMC Raad ik je aan af te blijven, er is zo met de chemicaliĆ«n geklooit, dat je de piek heel erg snel voelt, die is dan daarna ook heel kort, en zodra de piek afzakt en de comedown komt enorme cravings om direct weer te nemen. Snuiven is natuurlijk absoluut niet goed voor ons reukorgaan, maar dit spul slaat alles, het sloopt je neus he-le-maal van binnen en het brand als de hel gewoon. Buiten dit schiet je tolerantie ook direct na de eerste lijn of sleutelpunt omhoog, waardoor dus meer en meer en vaker en vaker, als je het online koopt word je ook vaak nog verneukt, vaak krijg je 3/4 gram meer in je bestelling dan āper ongelukā dat doen ze zodat je meer neemt en verslaafd word en meer koopt. 1 Avond leuk om te proberen, daarna zul je het met me eens zijn. Hopelijk kon"
"Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker. Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieƫn voeten en soms armen? Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiƫle lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets. hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen. Groetjes."
"T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo. Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieƫn een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van. Bedankt voor je informatie"
"Ik ben toevallig op zoek naar mensen die komend weekend heerlijk willen stappen in Groningen met snuiven erbij en erna opzoek gaan naar after partyās . Message me"
"Magicalwoman zei: Er is 18 juni een drum and bass feest in de simplon in Groningen. Aanrader hoor Klik om te vergroten... Ah klote deze site tijdje niet gechekt helaas gemist dus, wellicht is er binnenkort nog iets in dat thema? Uiteraard wel met drugs aanwezig graag, mocht je iets weten kan je het zsm laten weten? Blijf ik dit nu ff vaker checken. Groetjes !"
"Ik ben opzoek naar iemand die me net wat extra informatie en uitleg kan geven over mijn ervaring wat ik heb er vragen over. Laatste tijd vaker en vaker en meer en meer 3 cmc in vorm van snuiven en bommetjes, nu geniet ik hier heerlijk van soms haal ik een nacht of 2 door en soms gewoon slapen wat geen probleem is buiten de mentale en fysieke vermoeidheid heb ik geen ademhalingsproblemen of hartkloppingen of iets in die richting, maar wat ik heb wel zijn blauwe/paarse vlekken op mijn knieĆ«n, voeten, en armen en rug beetje soms, onderkant van mijn voeten heel erg rood van kleur en datzelfde geld mijn vingertoppen. Van dit allemaal merk ik niks geen pijn of iets of kramp helemaal niks, maar ik schrik soms nog hiervan en ben bang voor trombose of amputatie of ledemaat uitval. bij deze dus mijn vraag/verzoek of iemand hier meer over wil vertellen, graag of dit gevaarlijk is of andere risicofactoren specifiek in mijn voorbeeld hier āļø Bij voorbaat dank!"
"Pikasso zei: Ik ga me toch eens verdiepen in dat pluggen , ik had gisteren weer een bommetje gemaakt , gaat toch niet altijd goed ⦠kreeg hem niet weg geslikt vloeitje loste op vervolgens 3-cmc los in me mond 𤮠merk ook laatste paar keer dat ik misselijk word een uur lang na inname šµ Klik om te vergroten... Insgelijks, dat bommetje is leuk en aardig maar zo lastig en gevaarlijk⦠Het gevaar dat het in je slokdarm opengaat en iets kapot brand, de gore smaak en paniek als het in je mond kapot gaat en de misselijkheid, ken het allemaal, ben inmiddels wat bang voor het oraal nemen van bommetjes ivm gescheurde vloeitjes/papiertjes Voor nu snuif ik mn 3MMC vind het neus gevoel ook nog lekker en het gevoel ervan. Ben tevens ook zeer benieuwd naar pluggen en het effect, binnenkort maar even uitproberen. Mvg."
"thetrusted zei: Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!! Klik om te vergroten... Goedemorgen, ik meng me ff in het gesprek, heb alles gelezen en wat je hier nu zegt is een enorme stap! Je mag echt trots zijn op jezelf, en nu dit vasthouden en doorgaan, blijf geloven dat je het niet nodig hebt om het naar je zin te hebben, je bent een goed persoon van jezelf zonder shit. Ga zo door pik."