Beetje aan de late kan in dit forum maar zou toch graag mijn ervaring delen!
de โechteโ 3mmc en 4mmc heb ik vaak gehad etc en dat was altijd heel fijn goeie high en boost en alles, daarvan had ik hooguit 1 goeie lijn van nodig of 2 iets mindere om vervolgens 5/6/7 uur achter elkaar door te feesten.
Nu heb ik laatst de RC 3 cmc geprobeerd als goedkope vervanging en makkelijk te krijgen, en het verschil is reuze, van dit spul praat ik enorm veel, voel ik bijna direct op mijn gemak bij nieuwe mensen en heb ik heel wat energie en ook positiviteit, kleuren wat intenser en geluiden vooral muziek intenser.
nog een groot verschil tussen deze twee/drie is de hoeveelheid van gebruik, pak ik 2 lijnen 3 cmc voel ik het heel erg licht dus moet altijd beginnen met 4/5 en dan erna om het half uur minimaal 2 sleutelpunten bijpakken wil ik de high en de boost op zijn waarde houden.
Dit was/is mijn ervaring, voel je vrij iets te vragen of te reageren! Groetjesss
Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen.
Heb veel verhalen gelezen dat het een een erg giftige substantie is.
Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg.
Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah.
Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi.
Hier ook een linkje over 3cmc. Lees maar ff door:
Ga je nog slapen of haal je door? ๐