Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sebas- zei:
Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen.
Heb veel verhalen gelezen dat het een een erg giftige substantie is.

Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg.

Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah.

Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi.

Hier ook een linkje over 3cmc. Lees maar ff door:


Ga je nog slapen of haal je door? 😆
Klik om te vergroten...

Pfoe heftig verhaal! Veel mensen zijn er dan ook niet over te spreken, 3-cmc. Ik vond het zelf fantastisch spul. Ging er harder op dan 3mmc of xtc. Ik plugde het alleen maar, doseringen waren 150-180mg uit mijn hoofd. Ik heb er ook geen negatieve bijwerkingen van gehad anders dan bij bijv 3mmc.

In dat verhaal wordt gesproken over 'milky' crystals. De 3-cmc die ik altijd had was glashelder. Kon er dwars doorheen kijken zegmaar. Ik weet dat speculeren niet is toegestaan, maar ik vraag me toch weleens af hoe verschillend de kwaliteit van 3-cmc op de markt is.
De negatieve gevolgen uit dat verhaal zijn wel echt heel heftig. En ook bij twee personen bij dezelfde sessie uit dezelfde batch. Dat een nachtje zoveel schade toe kan brengen.
S
Snuifduif34Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker.
Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieën voeten en soms armen?
Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met
Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiële lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets.

hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen.

Groetjes.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuifduif34 zei:
Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker.
Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieën voeten en soms armen?
Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met
Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiële lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets.

hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen.

Groetjes.
Klik om te vergroten...

Ik zal mezelf geen doorgewinterde 3-cmc gebruiker noemen. Ik heb het een aantal keer gebruikt. Ik heb wel meer ervaring met 3-mmc en een boel andere vaatvernauwende stoffen. Deze plekken zijn een waarschuwing van je lichaam. Je zou er verstandig aan doen ze serieus te nemen en in erge gevallen een dokter te raadplegen.

Wat ik je enkel aan ervaring mee kan geven is wat de vaatvernauwing voor mij deed icm wonden. Ik heb hierover het e.e.a. geschreven in het topic:

Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's)

Ik heb er geen hard bewijs voor, maar ik vermoed dat de slechte bloedtoevoer naar mijn benen zorgde voor slechte wondgenezing. En dan bedoel ik de wondgenezing van een 80-jarige, terwijl ik slechts 26 ben. Ook de nurses in Zuid Afrika in de kliniek dachten hier zo over. Vaak nurses met jarenlange ervaring op verschillende plekken, van het leger tot het ziekenhuis tot dan afkickkliniek.

Ik was ook een tijdje bang dat het ging lijken op open been (ulcrus cruris), zoals je dat ook ziet bij diabetes.

Verder zijn er tal van andere voorbeelden wat langdurige ernstige vaatvernauwing kan veroorzaken. Bedenk maar eens wat er kan gebeuren als de bloedtoevoer naar je hart langdurig tekort schiet.

Geruststellen kan ik je dus ook niet. Dat ligt ook niet in het doel van dit forum denk ik. Dus ik zou nogmaals willen zeggen: "Deze plekken zijn een waarschuwing van je lichaam. Je zou er verstandig aan doen ze serieus te nemen en in erge gevallen een dokter te raadplegen."

Mooier kan ik het niet voor je maken helaas.
S
Snuifduif34Lid
01-01-2024, 00:00
#4
T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo.
Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieën een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van.
Bedankt voor je informatie
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuifduif34 zei:
T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo.
Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieën een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van.
Bedankt voor je informatie
Klik om te vergroten...
Snap ik! Wees je ervan bewust dat het wel erger kan worden. Dus houdt het in de gaten en probeer het serieus te nemen als het lang aanhoudt of erger wordt.

De zaken die je noemt waar je bang voor bent, zijn namelijk niet per se irreële angsten als je vaak, veel en langdurig gebruikt. Ik was oprecht bang m'n linker been te verliezen. En dat was puur door de schade die ik zag. Wat er binnen in me gebeurde kon ik niet zien natuurlijk en als je daar iets van merkt, is de schade misschien al toegebracht.

Gebruik je met mate en geef je je lichaam de rust om te herstellen. Dan zal het zover zeker niet komen.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dutch zei:
Ik gebruik het als een combi keta en 3cmc in een spuitje en anaal. Ik moet zeggen dat ik er heerlijk op losga. Inderdaad als het na een paar uurtjes uutgewerkt is heb ik ook geen ladt van craving.
Klik om te vergroten...
In welke dosering neem je dit?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
Klik om te vergroten...
Ja dat herken ik wel. Ik heb 3mmc nu een paar keer gehad, en ik heb letterlijk niks gemerkt behalve bij de eerste keer een kwartier botergeil. Pas toen ik een keer een grote lijn nam van 300mg ongeveer merkte ik iets. Meer dan iets was het niet, was gewoon lichtjes aangenaam maar het duurde maar een half uur ofzo
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Ja dat herken ik wel. Ik heb 3mmc nu een paar keer gehad, en ik heb letterlijk niks gemerkt behalve bij de eerste keer een kwartier botergeil. Pas toen ik een keer een grote lijn nam van 300mg ongeveer merkte ik iets. Meer dan iets was het niet, was gewoon lichtjes aangenaam maar het duurde maar een half uur ofzo
Klik om te vergroten...
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Klik om te vergroten...
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
Klik om te vergroten...
Jup, té subtiel is perfecte beschrijving. Misschien als je eerder geen intensere stims/entactogenen belevingen hebt gehad, kan ik het misschien begrijpen. Ik kan niet geloven, dat wanneer je bekend bent met X, 4-FA, 6APB en 4-FMA, je 3mmc hier nog maar beetje in de buurt kunt zetten.
Woohoo iemand ist eens met me over coke😁
L
Living_ChameleonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Addrera zei:
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Klik om te vergroten...

Ben ik ook benieuwd naar. Mijn voorraad is bijna op..
Ik weet niet goed of ik het wel of niet zou proberen. 🙈
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb zelf al wel eens 4cmc geprobeerd maar vond dat echt tegenvallen. 3cmc nog nooit geprobeerd iniedergeval
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
Klik om te vergroten...
?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
?
Klik om te vergroten...
What’s up?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
What’s up?
Klik om te vergroten...
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
Klik om te vergroten...
Het heeft wat nuance nodig inderdaad. Beide stimuleren. Speed vooral lichamelijk en coke geestelijk. De geestelijke stimulatie van coke zorgt bij mij voor een energieker gevoel dan speed doet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken,
Klik om te vergroten...

Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.


Ben zelf ook geinteresserd in legale 3mmc alternatieven. Ik heb nog wel 20gram. Maar wanneer die op is ga ik het wel missen. Dus als iemand wat weet đŸ˜¶
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?
Klik om te vergroten...
MDPHP
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.
Klik om te vergroten...
Mdma is wel gewoon veel lekkerder maar heb liever speed dan 3mmcđŸ€ą

Maar wat weet ik nou, ik ben ook maar een opiaat nodder crackhead
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
Klik om te vergroten...
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."