#1
Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen.
Heb veel verhalen gelezen dat het een een erg giftige substantie is.
Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg.
Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah.
Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi.
Hier ook een linkje over 3cmc. Lees maar ff door:
Ga je nog slapen of haal je door? đ
Pfoe heftig verhaal! Veel mensen zijn er dan ook niet over te spreken, 3-cmc. Ik vond het zelf fantastisch spul. Ging er harder op dan 3mmc of xtc. Ik plugde het alleen maar, doseringen waren 150-180mg uit mijn hoofd. Ik heb er ook geen negatieve bijwerkingen van gehad anders dan bij bijv 3mmc.
In dat verhaal wordt gesproken over 'milky' crystals. De 3-cmc die ik altijd had was glashelder. Kon er dwars doorheen kijken zegmaar. Ik weet dat speculeren niet is toegestaan, maar ik vraag me toch weleens af hoe verschillend de kwaliteit van 3-cmc op de markt is.
De negatieve gevolgen uit dat verhaal zijn wel echt heel heftig. En ook bij twee personen bij dezelfde sessie uit dezelfde batch. Dat een nachtje zoveel schade toe kan brengen.