Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ik ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.
Paar x 3mmc geprobeerd en bij 225/250mg totaal vond ik het eigenlijk al teveel!
200 en dan misschien na 2+ uren en nog eens 25/50mg en dan ging ik hard zatโ€ฆ Ik had pillen en binch niet.
Klik om te vergroten...
Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in branden
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Potviz zei:
Ik houd persoonlijk niet van snuiven, en in comparison met 3mmc is 3CMC wat beter in branden
Klik om te vergroten...
Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik snuif ook liever niks. Als het bij een stof moet zoals bv gewone coke dan wel maar verder bom ik alles of pillen/blotters.
Klik om te vergroten...
Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken ๐Ÿ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Potviz zei:
Ik skip de bom en neem doe de kristal gewoon op mijn tong + halve liter water. Want de smaak is echt om te janken ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Stoerโ€ฆ Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.

Edit: Ik kan slecht pillen slikken dus prop ze meestal gebroken in een capsule. Die glijden makkelijker. Of als t niet vies smaakt onder de tong.

Ik ga van de smaak van paracetamol als ik m niet in ene weg krijg al bijna over mijn nekโ€ฆ
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Stoerโ€ฆ Ik kan de smaak niet hebben. Ik gebruik capsules of anders goed (eventueel 2) dichtgevouwen vloeitjes.

Ik ga van de smaak van paracetamol als ik m niet in ene weg krijg al bijna over mijn nekโ€ฆ
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Potviz zei:
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Klik om te vergroten...
En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.
Of gelcaps van bv pijnstillers of Temazepam gaan ook makkelijke.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Potviz zei:
Ja, ik kan op een of andere manier bommetjes niet wegkrijgen. Dus ja, de ergste smaak ooit was 5-Meo-DMT
Klik om te vergroten...
Had mijn bericht al weer ge-edit en aangevuld ๐Ÿ˜ฌ
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
En capsules? Heb je in verschillende maten en zijn glad en glijden zo weg. Zelfs bij mij.
Of gelcaps van bv pijnstillers of Temazepam gaan ook makkelijke.
Klik om te vergroten...
Nooit echt over nagedacht, miss zijn van die gel capsules een optie. Mits ze niet te duur zijn. Want je gaat niet dood aan een smerige smaak ๐Ÿ˜…
L
Lil JunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Potviz zei:
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
Klik om te vergroten...
Het viel wel mee, het voelde als een zwak aftreksel van coke. Like 50% de sterkte er van. Maar de hoeveelheid is niet belangrijk in de punt dat ik probeerde te maken. Het was best veel en tbh. Maar dat de chemical al gechloreed is maakt het al slechter dan andere middelen door de toxiciteit...
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lil Junk zei:
Het viel wel mee, het voelde als een zwak aftreksel van coke. Like 50% de sterkte er van. Maar de hoeveelheid is niet belangrijk in de punt dat ik probeerde te maken. Het was best veel en tbh. Maar dat de chemical al gechloreed is maakt het al slechter dan andere middelen door de toxiciteit...
Klik om te vergroten...
Ja, maar je moet het juist niet proberen te vergelijken. Het is echt op zichzelf een โ€œanderโ€ effect, al ben ik het met je eens dat het nog wat slapjes is ๐Ÿ˜… het work ook niet per se sterker met grotere hoeveelheid (verlengt alleen duur)
T
TessyLid
01-01-2024, 00:00
#11
newgemuser zei:
Bij mij is 3cmc in het begin intenser en iets minder gebruikt . Maar ik slam dat dan ook soms... 3mmc blijft intenser voor langere tijd bij mij
Klik om te vergroten...
De geilheid is ook een stuk minder. Spijtig
D
DutchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer het als een booty, ga ik als een tierelier op zeker in combi met 2F DCK.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een grammetje 3-CMC liggen voor met oud en nieuw, ben er super nieuwschierig naar. Dat het wat minder intens is als bijvoorbeeld XTC vind ik juist wel fijn, moet die avond ook gewoon bij familie langs om te proosten...

Mijn plan in om rond 22:00 een bommetje te maken van 150-200 mg en dan later die avond nog wat sleutel puntjes (of kleine bommetjes) bij te nemen.

Ik ben 70kg.

Goede tips zijn welcome ๐Ÿ˜
Fijne feestdagem allen!
D
Daantje96Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik 3cmc nasaal 1 gram op een dag, maar met 3 mmc is het niet te vergelijken 3cmc werkt veel korter. Maar het is fijn spul voor die paar cent
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daantje96 zei:
Ik gebruik 3cmc nasaal 1 gram op een dag, maar met 3 mmc is het niet te vergelijken 3cmc werkt veel korter. Maar het is fijn spul voor die paar cent
Klik om te vergroten...
Je gaat toch geen gram 3cmc per dag nemen?

clown
D
Daantje96Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja alleen als ik een feest heb ofzo he niet iedere dag nee
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Addrera zei:
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar mโ€™n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Klik om te vergroten...
Ik heb een terugval gehad, en ik heb 3cmc genomen.
De 3cmc die ik had was echt sterk.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kevin761990 zei:
Ik heb een terugval gehad, en ik heb 3cmc genomen.
De 3cmc die ik had was echt sterk.
Klik om te vergroten...
En was het wat ?
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ChefCurry zei:
En was het wat ?
Klik om te vergroten...
Ja, ik voelde mij heel licht en was helemaal lekker aan het gaan op muziek, alleen ik zag dubbel, het deed me aan mdma denken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Potviz zei:
Ja een gram vind ik niet normaal haha, ook nog eens gesnoven. Vind je het gek
Klik om te vergroten...
Ik ken de stof niet maar als het vergelijkbaar is met 3mmc is een gram veel, zeker nasaal.
Paar x 3mmc geprobeerd en bij 225/250mg totaal vond ik het eigenlijk al teveel!
200 en dan misschien na 2+ uren en nog eens 25/50mg en dan ging ik hard zatโ€ฆ Ik had pillen en binch niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."