Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC ervaringen?

3CMC ervaringen?

107 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Ik begrijp dit ook niet. Gaan je hersencellen niet altijd dood, ook en met bijvoorbeeld alcohol nog sneller?

Vind 3-CMC niet leuk genoeg om het risico te lopen op versnelde hersenaftakeling.
I
IsaacieLid
01-01-2024, 00:00
#2
3cmc is denk ik 20% van je 3mmc je voelt t wel maar heel erg op de achtergrond geen cravings gehad heel raar echt 0! 3mmc heb ik altijd dagen lang cravings 3cmc is een hele flauwe high het voelt niet goed genoeg er mist dan wat ( de euforie en stimulatie van 3mmc ) heb wel 10 gram op 1 avond maar ik kreeg maar het effect is het niet mijn hele neus is kapot en die buikpijn is een hel ik geef me geld liever uit aan 3x zo duurdere 3mmc
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Het blijven speculaties. Ik heb het onderzoek dat bovenstaande aantoont weleens doorgenomen en vond het persoonlijk redelijk vaag.

Het gaat dan ook om 4-cmc en niet om 3-cmc. En er wordt gesproken over het afsterven van cellen, maar ik kon (als biochemisch leek) niet zo goed opmaken wat er precies afsterft.
Er werden uit m'n hoofd ook vergelijkingen gemaakt met andere amfetamines. En ook daar is er wel iets sprake van afsterving.

Ik neem even als voorbeeld cocaĂŻne. Dit gaat door zijn corrosieve eigenschappen o.a. je neus schotje aan. Hier sterven dus cellen af. Misschien wordt hetzelfde bedoeld in dit onderzoek over 3-cmc.

De reacties zijn over het algemeen: chlorinated cathinones zijn enkel bedoeld om door de plee te spoelen.

Met de testresultaten die ik zo (nogmaals, als biochemisch leek) lees. Lijkt mij die reactie totaal uit z'n verband gerukt, gezien ik niet heel duidelijk zie wat de celsterfte betekend. En het ook gaat om een net iets andere stof (3- VS 4-cmc).

Nou niet dat het dan maar gezond is. Maar met zoveel aannames en interpretaties van voornamelijk leken, vind ik het nogal een omslachtige conclusie.

Moraal van het verhaal, voorzichtigheid geboden met deze stoffen. Maar of het nou meteen zoveel schadelijker is dan speed... Ik durf dat niet zo snel te stellen aan de hand van wat ik begrijp uit de resultaten.

PS. Als ik naar mijn kapotte benen keek na mijn a-p(I)hp misbruik, zou ik denken dat apoptose ook bij die middelen aan de orde is. Is geen exacte wetenschap, slechts een observatie en aanname mijnerzijds.
Klik om te vergroten...
De kans dat er een studie gedaan gaat worden over de schade in mensen is vrijwel nihil daarom zijn het ook research chemicals.
Chlorinated drugs zijn over het algemeen veel zwaarder voor het lichaam dan bv methyl of hydroxyl groepen drugs.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het gister geprobeerd. Wat een klote stim. Niet de moeite waard.
D
DutchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik het als een combi keta en 3cmc in een spuitje en anaal. Ik moet zeggen dat ik er heerlijk op losga. Inderdaad als het na een paar uurtjes uutgewerkt is heb ik ook geen ladt van craving.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Er zijn wel wat berichten te vinden op het forum. Degenen die het genomen hebben vinden het in de verste verte niet in de buurt komen van 3m met dezelfde dosis.

3-cmc

Iemand ervaring mee? Had gepost in "wat gaat er nu door je hoofd" maar is waarschijnlijk verzwolgen geraakt onder alle posts. Thx
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
Klik om te vergroten...
Ja dat herken ik wel. Ik heb 3mmc nu een paar keer gehad, en ik heb letterlijk niks gemerkt behalve bij de eerste keer een kwartier botergeil. Pas toen ik een keer een grote lijn nam van 300mg ongeveer merkte ik iets. Meer dan iets was het niet, was gewoon lichtjes aangenaam maar het duurde maar een half uur ofzo
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotjoch zei:
Ja dat herken ik wel. Ik heb 3mmc nu een paar keer gehad, en ik heb letterlijk niks gemerkt behalve bij de eerste keer een kwartier botergeil. Pas toen ik een keer een grote lijn nam van 300mg ongeveer merkte ik iets. Meer dan iets was het niet, was gewoon lichtjes aangenaam maar het duurde maar een half uur ofzo
Klik om te vergroten...
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Klik om te vergroten...
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
Klik om te vergroten...
Jup, té subtiel is perfecte beschrijving. Misschien als je eerder geen intensere stims/entactogenen belevingen hebt gehad, kan ik het misschien begrijpen. Ik kan niet geloven, dat wanneer je bekend bent met X, 4-FA, 6APB en 4-FMA, je 3mmc hier nog maar beetje in de buurt kunt zetten.
Woohoo iemand ist eens met me over coke😁
L
Living_ChameleonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Addrera zei:
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Klik om te vergroten...

Ben ik ook benieuwd naar. Mijn voorraad is bijna op..
Ik weet niet goed of ik het wel of niet zou proberen. 🙈
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb zelf al wel eens 4cmc geprobeerd maar vond dat echt tegenvallen. 3cmc nog nooit geprobeerd iniedergeval
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rotjoch zei:
Ja veel te subtiel toch? Maar bij sommigen geeft het wel die euforische full energiy-load. Het is dat er zo weinig bekend is over 3M dat het niet duidelijk is waar dat aan ligt.

coke is ook maar overrated ja. Gewoon een iets meer speedy effect dan speed
Klik om te vergroten...
?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
?
Klik om te vergroten...
What’s up?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
What’s up?
Klik om te vergroten...
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Coke meer energie dan pep? Verklaar je nader
Klik om te vergroten...
Het heeft wat nuance nodig inderdaad. Beide stimuleren. Speed vooral lichamelijk en coke geestelijk. De geestelijke stimulatie van coke zorgt bij mij voor een energieker gevoel dan speed doet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken,
Klik om te vergroten...

Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.


Ben zelf ook geinteresserd in legale 3mmc alternatieven. Ik heb nog wel 20gram. Maar wanneer die op is ga ik het wel missen. Dus als iemand wat weet đŸ˜¶
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?
Klik om te vergroten...
MDPHP
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Echt? Ik ga op 3mmc net zo hard als op mdma. Als ik 200mg oraal neem en deze dosis na 2.5 uur telkens herhaal ga ik hetzelfde als dat ik halfjes mdma stapel.

Maar ik ben niet zo een kenner van stimulanten dus misschien weet ik niet wat sterk is.
Klik om te vergroten...
Mdma is wel gewoon veel lekkerder maar heb liever speed dan 3mmcđŸ€ą

Maar wat weet ik nou, ik ben ook maar een opiaat nodder crackhead
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
Lol, een te mijden rc'tje, want 3mmc was al een vd flauwste stim rc's die ik ken, vooral té kortwerkend, je moet echt stapelen en uiteindelijk zit je aan dosissen van 450mg op een avond. Daar waar 6APB en 4FMA je met 1 dosis zo 8u geven n duidelijke na-effecten.
Klik om te vergroten...
En wat is dan wel een van de sterkste rc stims volgens jou?
6apb?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."