Ja dat herken ik wel. Ik heb 3mmc nu een paar keer gehad, en ik heb letterlijk niks gemerkt behalve bij de eerste keer een kwartier botergeil. Pas toen ik een keer een grote lijn nam van 300mg ongeveer merkte ik iets. Meer dan iets was het niet, was gewoon lichtjes aangenaam maar het duurde maar een half uur ofzo
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.