#1
Er is niet veel over bekend je bent je eigen labrat aan het zijn. Beste is even niks meer nemen en naar de huisarts tenzij het zo ernstig is dat het niet kan wachten maar dan had je nu de huisartsen post al gebeld (lijkt me vanzelfsprekend)Hoi allemaal,
Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?
ik hoor graag van jullie!
Maar lijkt me sowieso een teken om te stoppen..