Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc kortademig en benauwd

3cmc kortademig en benauwd

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
Er is niet veel over bekend je bent je eigen labrat aan het zijn. Beste is even niks meer nemen en naar de huisarts tenzij het zo ernstig is dat het niet kan wachten maar dan had je nu de huisartsen post al gebeld (lijkt me vanzelfsprekend)
Maar lijkt me sowieso een teken om te stoppen..
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@FredKroket @Tijdloos Bedankt voor jullie reactie. Ja dit is ook echt een teken om te stoppen met deze troep, het werkt alleen zo verslavend net als 3mmc. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben.

Wanneer de benauwdheid niet wegtrekt ga ik maar even een bezoekje naar de huisarts doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
heel erg gek is het natuurlijk niet
als je kijkt hoeveel vaatvernauwing het wel niet geeft, alleen een teken van zorg als het een tijdje aanhoud na gebruik
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@robinjoo1 Klopt, het geeft idd vaatvernauwing. Heb nog nooit een dip of bijwerkingen ervaren van 3CMC. Nou nu wel dus😂😅, heb er nu al 4 dagen last van, hoop dat het na een week is weggetrokken :) Maar goed wanneer je 3 dagen achter elkaar gebruikt is dit ook wel logisch.
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@robinjoo1 Ik zie net dat jij ook 3cmc slikt, hoe ervaar jij dit middel?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind het heel erg jammer dat 3mmc niet meer legaal is, 3cmc is echt een slap aftreksel als je het de vergelijk naar 3mmc zou geven
maar goed 3mmc was dan weer zo lekker dat ik echt gevaarlijk hoge doseringen nam
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Trekt wel weer weg maar door voorzichtig volgende keer! 1 x in de maand ofzo, respecteer je lichaam ❤️. Drugs is leuk zo nu en dan maar lekker in je lichaam zitten is 100x beter
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Diablo69 Ja ik merk ook echt dat ik mezelf de afgrond aan het inwerken ben. Net mn HBO opleiding afgerond en aan het werk. Wil mijn angsten niet voelen en verberg dit dmv drugs. Heel slecht ik moet ook echt hulp gaan zoeken. Bedankt voor je antwoord, had ik even nodig ❤️
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
girl238 zei:
@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken
Klik om te vergroten...
Iets langer wachten en je geduld word uiteindelijk als het goed is net iets beter ‘beloond’ 😊 Hoop ik tenminste.. Maar hetzelfde is/word het natuurlijk nooit…
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@robinjoo1 Jeetje heb je dan ook niet enorm last van bijwerkingen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
een hartslag van dik 190 was inmiddels normaal voor me toen ja (met ook nog eens overgewicht en de nodige SEH bezoeken........)
(en nu ook nog steeds, schrikt niet van hoe ik af en toe in doseringen doorsla (doe mij echt vooral niet na ) )
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#13
En dat was ook geen trigger om te stoppen en die rotzooi weg te gooien?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
blijkbaar niet (vaak dingen meegemaakt die ik echt niet leuk vindt, zoals 1ste kerstdag missen omdat je een fapathon aan het houden ben met pyro's )
heb ook een eigen topic over mijn dagboek als het ware over mijn verslavingsweg

ik ging toen van 3mmc zelfs over op pyro's
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
robinjoo1 zei:
blijkbaar niet (vaak dingen meegemaakt die ik echt niet leuk vindt, zoals 1ste kerstdag missen omdat je een fapathon aan het houden ben met pyro's )
heb ook een eigen topic over mijn dagboek als het ware over mijn verslavingsweg
Klik om te vergroten...
Waar kan ik dit topic vinden?

ik ging toen van 3mmc zelfs over op pyro's
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16

effe van me af praten

dit is op basis van url Dit zal heel dom (en verdomd simpel lijken) nadat ik daarnet in een andere topic vroeg hoe ik dit goedje moet gebruiken, welke pijp, welke dosis etc omdat ik dat als sample had gekregen en ik ben nog steeds heel nieuwschierig. Dat gezegd zijnde.... Stel je bent thuis...
drugsforum.nl drugsforum.nl
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
robinjoo1 zei:

effe van me af praten

dit is op basis van url Dit zal heel dom (en verdomd simpel lijken) nadat ik daarnet in een andere topic vroeg hoe ik dit goedje moet gebruiken, welke pijp, welke dosis etc omdat ik dat als sample had gekregen en ik ben nog steeds heel nieuwschierig. Dat gezegd zijnde.... Stel je bent thuis...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Die had ik net juist gelezen. Ik stuur je een virtuele hug! Het zal niet makkelijk zijn. Maar je praat er in ieder geval wel over. Dat in ieder geval blijven doen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe voel je je vandaag? Als je nog steeds kortademig of benauwd bent en steken of drukkende pijn op de borst voelt, ga dan alsjeblieft naar de huisarts!

Je geeft aan dat het af en toe een steek is op de borst. Maar zeker drukkende pijn icm kortademigheid moet je serieus nemen. Dat kunnen symptomen zijn die passen bij een hartinfarct, iets wat niet ondenkbaar is bij vaatvernauwende drugs.

Desalniettemin kan het ook iets onschadelijks zijn. Van een afstand kan niemand daar echt iets zinnigs over zeggen denk ik.

Houdt het zeker ook in de gaten hoe het gaat bij inspanning. Als daar de symptomen bij toenemen, neem die signalen dan serieus.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
Mocht ik jouw symptomen gehad hebben dacht ik niet aan mijn longen. Eerder het hart.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
Dit zijn wel symptomen waarvan ik denk dat je je zorgen moet maken inderdaad.
Benauwdheid / kortademigheid en steken in je linkerborst kunnen duiden op hartklachten. Als het daadwerkelijk hartklachten zijn dan is dat zo ernstig, dat je je er maar beter van kan verzekeren dat het geen hartaanval is. Voor het geval dat. Je kan eerst proberen om de huisarts of huisartsenpost te bellen. Maar als je die niet kan bereiken dan kun je voor dit soort klachten ook gewoon 112 bellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."