Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Torchic zei: Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al? Klik om te vergroten... Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken."
"Torchic zei: Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰 Klik om te vergroten... Dankjewel!🙏🏼🤍 Doordat ik in het onderwijs werk wou ik ook echt wel heel graag stoppen. Het geluk uit mezelf halen en niet meer doormiddel van die troep…"
"@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken"
"@Diablo69 Ja ik merk ook echt dat ik mezelf de afgrond aan het inwerken ben. Net mn HBO opleiding afgerond en aan het werk. Wil mijn angsten niet voelen en verberg dit dmv drugs. Heel slecht ik moet ook echt hulp gaan zoeken. Bedankt voor je antwoord, had ik even nodig ❤️"
"@robinjoo1 Jeetje heb je dan ook niet enorm last van bijwerkingen?"
"En dat was ook geen trigger om te stoppen en die rotzooi weg te gooien?"
"Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. De steek in mijn linkerborst is helemaal verdwenen, alleen af en toe nog wat kortademig. Heb vanavond trainen, wanneer dit moeizaam gaat neem ik contact op met de huisarts. Aangezien ik al verbetering merk ten opsichte van gister denk ik wel dat het weg gaat trekken. Ik heb mijn les wel geleerd, alles in de container gegooid. Hebben jullie ook wel eens last van druk op de borst na flink wat drugsgebruik?"
"@robinjoo1 Pas goed op jezelf robin 🙏🏼"
"Ik heb een avondje flink getraind, benauwdheid is vrijwel verdwenen. Misschien had mn hart dit wel eventjes nodig 😂"
"Ik raak voorlopig geen 3CMC meer aan"