Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc kortademig en benauwd

3cmc kortademig en benauwd

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAutist zei:
Ik heb het vroeger een keer gehad van slechte pep. Liep er flink om te stressen en durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen. Heb toen heel sneaky een afspraak met de huisarts gemaakt. De huisarts was flink pissed. Hij hield een stethoscoop tegen mijn borst en riep ZWABBER!!! Er is helemaal niets aan de hand! Ik zag het meteen al aan die neppe Aussie van je toen je binnen kwam! Ik ging in de beginjaren al naar Parkzicht en heb de eerste Thunderdome meegemaakt, maar jij weet helemaal niet wat hard gaan is batje! Hier, wacht..... Hij ging even naar achter waar die ligtafel is, rommelde wat en kwam terug met een sleutel en hield die onder mijn neus. SNUIF! Riep hij. Dat poeder was heel wat aangenamer voor mijn neus dan wat ik daarvoor had gehad. Kom maar terug als je echt te hard gaat riep hij nog. ZWABBER!
Klik om te vergroten...
Geniaal dit :)
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#2
girl238 zei:
Hebben jullie ook wel eens last van druk op de borst na flink wat drugsgebruik?
Klik om te vergroten...

Jazeker niet iets om trots op te zijn maar die fucking cravings heh , tegenwoordig kan ik ze aardig handelen maar 3 dagen wakker op 8 gram 3cmc/3mmc/speed is vaak zat voorbij gekomen met de bijbehorende klachten die je eigenlijk op den duur gaat accepteren wat natuurlijk van de zotte is .
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Pikasso Pas alsjeblieft goed op jezelf🙏🏼🤍 Ervaar je ook klachten van de 3CMC na langmatig gebruik? Er is natuurlijk weinig over bekend
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#4
girl238 zei:
@Pikasso Pas alsjeblieft goed op jezelf🙏🏼🤍 Ervaar je ook klachten van de 3CMC na langmatig gebruik? Er is natuurlijk weinig over bekend
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, dankje :) komt goed . 3-cmc gebruik ik nog niet lang aantal maanden . Ik denk wat vaker geschreven word hier op het forum , als je gezond eet , en je rust pak en verder goed voor je lijf zorgt dat je wel wat kan hebben. Maar zeker weet je het nooit want het blijft een relatief nieuw middel. Ik ervaar voorral op moment van nachten doorhalen dingen zoals hartkloppingen, trillen , hoofdpijn , hartritmestoornissen… soms begin ik dingen waar te nemen die er niet zijn ( puntjes , streepjes , geluidjes ) maar dat heeft voorral te maken met slaap te kort .
Ik probeer het het nu bij 1 nacht overslaan te laten en dan toch echt naar bed te gaan en te stoppen . 😀
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
girl238 zei:
@Pikasso Pas alsjeblieft goed op jezelf🙏🏼🤍 Ervaar je ook klachten van de 3CMC na langmatig gebruik? Er is natuurlijk weinig over bekend
Klik om te vergroten...
Ik ben verslaafd geweest aan 3mmc en nu 2,5e maand clean! Maar ervaar nog steeds klachten dus mocht je erover willen praten of vragen hebben stuur me gerust een berichtje😊
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
3 dagen achter elkaar is niet handig idd. Maar het kan veel bonter. Je lichaam heeft 3 dagen op rij een klapt verwerken gehad en daar heb je nu last van. Het zou de komende dagen beter moeten worden, als dat niet gebeurt of je vertrouwd het niet zou ik langs de huisarts gaan.

Beterschap!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
Er is niet veel over bekend je bent je eigen labrat aan het zijn. Beste is even niks meer nemen en naar de huisarts tenzij het zo ernstig is dat het niet kan wachten maar dan had je nu de huisartsen post al gebeld (lijkt me vanzelfsprekend)
Maar lijkt me sowieso een teken om te stoppen..
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@FredKroket @Tijdloos Bedankt voor jullie reactie. Ja dit is ook echt een teken om te stoppen met deze troep, het werkt alleen zo verslavend net als 3mmc. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben.

Wanneer de benauwdheid niet wegtrekt ga ik maar even een bezoekje naar de huisarts doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
heel erg gek is het natuurlijk niet
als je kijkt hoeveel vaatvernauwing het wel niet geeft, alleen een teken van zorg als het een tijdje aanhoud na gebruik
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@robinjoo1 Klopt, het geeft idd vaatvernauwing. Heb nog nooit een dip of bijwerkingen ervaren van 3CMC. Nou nu wel dus😂😅, heb er nu al 4 dagen last van, hoop dat het na een week is weggetrokken :) Maar goed wanneer je 3 dagen achter elkaar gebruikt is dit ook wel logisch.
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@robinjoo1 Ik zie net dat jij ook 3cmc slikt, hoe ervaar jij dit middel?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind het heel erg jammer dat 3mmc niet meer legaal is, 3cmc is echt een slap aftreksel als je het de vergelijk naar 3mmc zou geven
maar goed 3mmc was dan weer zo lekker dat ik echt gevaarlijk hoge doseringen nam
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Trekt wel weer weg maar door voorzichtig volgende keer! 1 x in de maand ofzo, respecteer je lichaam ❤️. Drugs is leuk zo nu en dan maar lekker in je lichaam zitten is 100x beter
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Diablo69 Ja ik merk ook echt dat ik mezelf de afgrond aan het inwerken ben. Net mn HBO opleiding afgerond en aan het werk. Wil mijn angsten niet voelen en verberg dit dmv drugs. Heel slecht ik moet ook echt hulp gaan zoeken. Bedankt voor je antwoord, had ik even nodig ❤️
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
girl238 zei:
@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken
Klik om te vergroten...
Iets langer wachten en je geduld word uiteindelijk als het goed is net iets beter ‘beloond’ 😊 Hoop ik tenminste.. Maar hetzelfde is/word het natuurlijk nooit…
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@robinjoo1 Jeetje heb je dan ook niet enorm last van bijwerkingen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
een hartslag van dik 190 was inmiddels normaal voor me toen ja (met ook nog eens overgewicht en de nodige SEH bezoeken........)
(en nu ook nog steeds, schrikt niet van hoe ik af en toe in doseringen doorsla (doe mij echt vooral niet na ) )
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En dat was ook geen trigger om te stoppen en die rotzooi weg te gooien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."