#1
Geniaal ditIk heb het vroeger een keer gehad van slechte pep. Liep er flink om te stressen en durfde het niet tegen mijn ouders te vertellen. Heb toen heel sneaky een afspraak met de huisarts gemaakt. De huisarts was flink pissed. Hij hield een stethoscoop tegen mijn borst en riep ZWABBER!!! Er is helemaal niets aan de hand! Ik zag het meteen al aan die neppe Aussie van je toen je binnen kwam! Ik ging in de beginjaren al naar Parkzicht en heb de eerste Thunderdome meegemaakt, maar jij weet helemaal niet wat hard gaan is batje! Hier, wacht..... Hij ging even naar achter waar die ligtafel is, rommelde wat en kwam terug met een sleutel en hield die onder mijn neus. SNUIF! Riep hij. Dat poeder was heel wat aangenamer voor mijn neus dan wat ik daarvoor had gehad. Kom maar terug als je echt te hard gaat riep hij nog. ZWABBER!