Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc kortademig en benauwd

3cmc kortademig en benauwd

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PikassoLid
01-01-2024, 00:00
#1
girl238 zei:
@Pikasso Pas alsjeblieft goed op jezelf🙏🏼🤍 Ervaar je ook klachten van de 3CMC na langmatig gebruik? Er is natuurlijk weinig over bekend
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, dankje :) komt goed . 3-cmc gebruik ik nog niet lang aantal maanden . Ik denk wat vaker geschreven word hier op het forum , als je gezond eet , en je rust pak en verder goed voor je lijf zorgt dat je wel wat kan hebben. Maar zeker weet je het nooit want het blijft een relatief nieuw middel. Ik ervaar voorral op moment van nachten doorhalen dingen zoals hartkloppingen, trillen , hoofdpijn , hartritmestoornissen… soms begin ik dingen waar te nemen die er niet zijn ( puntjes , streepjes , geluidjes ) maar dat heeft voorral te maken met slaap te kort .
Ik probeer het het nu bij 1 nacht overslaan te laten en dan toch echt naar bed te gaan en te stoppen . 😀
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
girl238 zei:
@Pikasso Pas alsjeblieft goed op jezelf🙏🏼🤍 Ervaar je ook klachten van de 3CMC na langmatig gebruik? Er is natuurlijk weinig over bekend
Klik om te vergroten...
Ik ben verslaafd geweest aan 3mmc en nu 2,5e maand clean! Maar ervaar nog steeds klachten dus mocht je erover willen praten of vragen hebben stuur me gerust een berichtje😊
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben net nieuw met 3cmc, en ik gebruik ook oxycodon voor de pijn, ik hoef maar een ienie minie puntje te nemen en zit al aardig te spacen. Wel 10 jaar geleden verslaafd geweest aan de coke en basen . Dit voelt wel prettig
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
robinjoo1 zei:
ik doseerde op mijn hoogte punt (doe dit vooral niet na, ook niet met 3cmc/2mmc whatever)
vaak wel 4x 180mg in 1 dosering gekke werk
helemaal waus werd ik ervan
Klik om te vergroten...
Ik snuif het, maar merk dat ik op een avond wel een gram kan wegwerken ongemerkt🫣
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
girl238 zei:
@robinjoo1 Ja daar ben ik het mee eens, alleen dosseer ik nu 3cmc ook veel hoger omdat ik hetzelfde effect wil bereiken
Klik om te vergroten...
Inderdaad met hogere doseringen heb ik hetzelfde effect. Ik gebruik gemiddeld zo’n 500mg op een avond, en dan nog wil ik bij blijven pakken en dan toch vaak op een gram uitkom😶
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
girl238 zei:
Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik 3cmc gebruikt. Maandag 460 mg, dinsdag 220 mg en woensdag ook 460 mg (allemaal oraal). Nu heb ik sinds woensdag last van kortademigheid (benauwd) en af en toe een steek in mijn linkerborst. Ik weet dat ik dom ben geweest maar moet ik mij zorgen maken of trekt dit weg? Ik ben bang dat ik schade heb aangebracht aan mijn longen. Iemand ervaring hier mee?

ik hoor graag van jullie!
Klik om te vergroten...
3 dagen achter elkaar is niet handig idd. Maar het kan veel bonter. Je lichaam heeft 3 dagen op rij een klapt verwerken gehad en daar heb je nu last van. Het zou de komende dagen beter moeten worden, als dat niet gebeurt of je vertrouwd het niet zou ik langs de huisarts gaan.

Beterschap!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."