Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

110 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natural selection at it's finest.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Natural selection at it's finest.
Klik om te vergroten...
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Oh dan is er niks aan de hand
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon gevoelig voor bijpakken ziek of niet ik kan niet stoppen maar nu is het genoeg geweest dikke kans dat ik dit nooit meer bestel
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Onkruid vergaat niet...
Klik om te vergroten...
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.

tequilavodka zei:
Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
@tequilavodka spamgedrag....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Laten we dat hopen anders houd dat spul hem nog uren wakker om hier weer te spammen.

Ik hoor iemand roepen in de verte met echo "baaannneeetttjjeee"
Klik om te vergroten...
Die komt echt vanzelf. Ik zal vanmiddag even een vergadering met het team organiseren 😬
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Die komt echt vanzelf. Ik zal vanmiddag even een vergadering met het team organiseren 😬
Klik om te vergroten...
:fearscream::fearscream::fearscream::fearscream:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
:fearscream::fearscream::fearscream::fearscream:
Klik om te vergroten...
Aantreden!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Aantreden!
Klik om te vergroten...
YES SIR ! ehmm nee ik bedoel YES ehmm :thinking: madem? ...ehm ehm YEsSs!!!!!

Moet wel even waarmaken dat de vrouwelijke mods ons mannelijk mods in hun tang hebben toch @Eik ?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:
Niet echt noemenswaardige problemen enkel hartkloppingen en pijn op de borst
Klik om te vergroten...

Milde signalen van een hartaanval maar verder helemaal prima. Beetje pijn in de linkerarm straks, pas de problème, alles onder controle.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
YES SIR ! ehmm nee ik bedoel YES ehmm :thinking: madem? ...ehm ehm YEsSs!!!!!

Moet wel even waarmaken dat de vrouwelijke mods ons mannelijk mods in hun tang hebben toch @Eik ?
Klik om te vergroten...
nee vrouwen staan boven de man 🥳
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En? 2mmc gepakt?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
nee vrouwen staan boven de man 🥳
Klik om te vergroten...
Zouden ze eens vaker moeten doen ja... o je bedoelde wat anders pompiedompiedom 🙄
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#17
You again :dizzy:
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
En? 2mmc gepakt?
Klik om te vergroten...
Ja en daarna gestopt want had weinig tot geen effect nu nog steeds tot en depressief voelen is het mij niet waard. Heb ik bij geen enkel ander middel ervaren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Ja en daarna gestopt want had weinig tot geen effect nu nog steeds tot en depressief voelen is het mij niet waard. Heb ik bij geen enkel ander middel ervaren
Klik om te vergroten...
@Mevrouw Pløp en wat luidt het oordeel van de vergadering's commisie :P
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stop met mij te pesten danku

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."