Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

110 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
🤦‍♂️ hij is terug.
Klik om te vergroten...
Is this The One?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Ik had mij 5 vandaag 5 gram nep besteld eerst 50 mg gesnoven 20 minuten later nog eens 100mg nu 6 uur later 250mg in mijn drinken opgelost en uitgedronken. Ik vermoed dat dit niet zo een ramp is? Graag advies
Klik om te vergroten...
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?

Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?

Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.
Klik om te vergroten...
Ik moet stoppen met die idiote doseringen het is trouwens de eerste keer dat ik nep gebruikt heb goed 450 Mg op meer dan 12 uur ben van plan aantal weken te stoppen want dit voelt psychose ook niet al te lekker. Trouwens 3 cmc neem ik niet meer had wel 5 gram 2mmc bij besteld maar waardeloos. Ik vond 3cmc best nog goed van effect en voldoende sterk. Zit te twijfelen voor weer bij te nemen maar dat gaan we lekker niet doen voelt nu al serieus fucked up
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Klik om te vergroten...
Je gezondheid door de plee spoelen is zonde, drugs niet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Klik om te vergroten...
Probeer eens een andere mindset.


Het is toch al betaald, dus het geld is weg. Het maakt dus niks uit of ik het gebruik of weg gooi, want het geld is toch al weg. Daar kan niks aan veranderen.
Alleen wat de invloed is op mijn gezondheid kan ik nu nog veranderen.
Dus gooi ik het weg.


Easy peasy toch?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stop feeding the troll
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
@tequilavodka nog alive?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Klik om te vergroten...

gordon-ramsey-look-at-us.gif
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
@tequilavodka nog alive?
Klik om te vergroten...
Voor de moment toch...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net een drukke brok op zilverpapier proberen roken resultaat misschien 4 deftige trokken de rest kapot gebrand.en aansteker leeg. Dat doen we dan ook weer niet meer. Waarschijnlijk moet je dat eerst verpoederen ik legde die brok daar zo op bewoog zelfs niet.... Maar goed dat het mislukte wel spijtig van die dikke brok die verloren is voor niets
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
En dikke blaar op mijn duim! En trillen gelijk Parkinson
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig dat ik gans die brok niet heb opgerookt of ging serieus fout aflopen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
brok van wat ? NEP weer ?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
brok van wat ? NEP weer ?
Klik om te vergroten...
Ja nep maar met moeite 4 trokken heb geluk dat alles kapot was gebrand want ken mijn eigen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sommige mensen leren niet uit hun fouten precies.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Sommige mensen leren niet uit hun fouten precies.
Klik om te vergroten...
Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aan
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aan
Klik om te vergroten...
En dan maar de limieten opzoeken?
Ik heb geen ervaring met NEP, maar wat zou er gebeurd zijn mocht je wel alles binnen gehad hebben?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natural selection at it's finest.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Natural selection at it's finest.
Klik om te vergroten...
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Oh dan is er niks aan de hand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."