#1
Is this The One?🤦♂️ hij is terug.
Is this The One?🤦♂️ hij is terug.
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?Ik had mij 5 vandaag 5 gram nep besteld eerst 50 mg gesnoven 20 minuten later nog eens 100mg nu 6 uur later 250mg in mijn drinken opgelost en uitgedronken. Ik vermoed dat dit niet zo een ramp is? Graag advies
Ik moet stoppen met die idiote doseringen het is trouwens de eerste keer dat ik nep gebruikt heb goed 450 Mg op meer dan 12 uur ben van plan aantal weken te stoppen want dit voelt psychose ook niet al te lekker. Trouwens 3 cmc neem ik niet meer had wel 5 gram 2mmc bij besteld maar waardeloos. Ik vond 3cmc best nog goed van effect en voldoende sterk. Zit te twijfelen voor weer bij te nemen maar dat gaan we lekker niet doen voelt nu al serieus fucked upJe luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?
Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.
Je gezondheid door de plee spoelen is zonde, drugs nietBen serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Probeer eens een andere mindset.Ben serieus aan het overwegen voor de overige 4 gram in het toilet te gooien. Maarja dan ook weer zonde van het geld. Maar is de kater absoluut niet waard 2 dagen later loop ik nog niet lekker
Voor de moment toch...@tequilavodka nog alive?
Ja nep maar met moeite 4 trokken heb geluk dat alles kapot was gebrand want ken mijn eigenbrok van wat ? NEP weer ?
Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aanSommige mensen leren niet uit hun fouten precies.
En dan maar de limieten opzoeken?Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aan
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....Natural selection at it's finest.
Oh dan is er niks aan de handKomaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."