#1
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.
Heb je de significante afgemeten?
