Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

110 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
X
XdcfvgLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk dan niet dat t puur spul is
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Xdcfvg zei:
Denk dan niet dat t puur spul is
Klik om te vergroten...
Veronderstel toch van wel eerlijk ik voel er maar weinig van. Ik voel maar voor zo een dosis had ik mij aan wat anders verwacht. Maar goed zo veel te beter
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xdcfvg zei:
Denk dan niet dat t puur spul is
Klik om te vergroten...
Maar ik lig dan ook gewoon in de zetel chil te gamen als ik mij rechtzetbhartslag direct om hoog. Ga even een wandeling maken
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar gewoon een misschien domme vraag, waarom zo grof over de dosering heen gaan dan?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Maar ik lig dan ook gewoon in de zetel chil te gamen als ik mij rechtzetbhartslag direct om hoog. Ga even een wandeling maken
Klik om te vergroten...
Sterkte
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt erop dat de negatieve cerebrale uitwerking de overhand genomen heeft, stop met bijnemen!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Maar gewoon een misschien domme vraag, waarom zo grof over de dosering heen gaan dan?
Klik om te vergroten...
Dacht Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan. Maar dit raad ik zeker niemand aan
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Dacht Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan. Maar dit raad ik zeker niemand aan
Klik om te vergroten...
Ik sta gewoon strak en gefocust plus de negatieve bijwerkingen. Maar daar gaan we niet dood van en nemen we er bij. Ik ben pro gamer nu door die focus. Na de wandeling is het effect precies versterkt maar aangenaam is het niet echt
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Het lijkt erop dat de negatieve cerebrale uitwerking de overhand genomen heeft, stop met bijnemen!
Klik om te vergroten...
Gemakkelijk gezegd was van plan binnen een uur nog 1 maal 50 mg te snuiven en dan is het gedaan voor van de week
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Gemakkelijk gezegd was van plan binnen een uur nog 1 maal 50 mg te snuiven en dan is het gedaan voor van de week
Klik om te vergroten...
Je reserves zijn al leeg, het heeft geen nut meer om bij te nemen anders dan dat het gevaarlijk is voor je
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hb in totaal 2a3 keer bijgekomen 10uur pakt een goede 400mg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan.
Klik om te vergroten...
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken al een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minutes voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monster dosis.

Heb je de hoeveelheden nauwkeurig afgemeten?
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik haal altijd maar een upper maar ben dus verslaafd aan gewoon een random upper. NEP is toch een van de favorieten maar een bommetje doet bij mij minder dan nasaal.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.

Heb je de significante afgemeten?
Klik om te vergroten...
Niet echt noemenswaardige problemen enkel hartkloppingen en pijn op de borst. Ja heb het afgewogen had met een lepel uit het zakje in een glas gedaan natuurlijk was die nog wat nat vanbinnen dus kon ik het te veel er niet meer uit halen. Dus heb het risico gelopen. Maar het effect is niet echt om naar huis te schrijven meer negatieve dan positieve maar dat zal normaal zijn bij zo doseringen.het effect is ook niet wat moet zijn enigste dat er goed aan is dat ik super geconcentreerd ben voor te gamen. Ben ik ook blij mee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.

Heb je de significante afgemeten?
Klik om te vergroten...
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar
Klik om te vergroten...
Ik kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere drugs, maar ik vind wat je hier zegt niet geloofwaardig. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het nog onverstandig dat je dit soort dosissen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kan inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat je er goed van afkomt.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17




OtherShore zei:
Ik kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere medicijnen, maar ik vind wat je hier niet duidelijk zegt. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het niet onverstandig dat je deze soort doseringen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kunt inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat het goed gaat.
Klik om te vergroten...
Het is gedaan voelt mij te schadelijk voor het geen het maar voorstelt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
🤦‍♂️ hij is terug.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
🤦‍♂️ hij is terug.
Klik om te vergroten...
Is this The One?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Is trouwens de eerste keer dat ik dit gebruik...
Klik om te vergroten...
Voel er eerlijk gezegd weinig van is een dikke 20 minuten geleden... zal wel in orde komen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."