Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

110 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Oh dan is er niks aan de hand
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon gevoelig voor bijpakken ziek of niet ik kan niet stoppen maar nu is het genoeg geweest dikke kans dat ik dit nooit meer bestel
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Onkruid vergaat niet...
Klik om te vergroten...
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.

tequilavodka zei:
Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Klik om te vergroten...
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
Klik om te vergroten...
Maar cravings zijn zwaar ook al heb ik amper iets positief aan maar goed mss beter. Dat ik het om den duur kotsbeu ben voor continue ziek en slecht te lopen voor een effect dat niet voor naar huis te schrijven is! Geef mij maar de goede oude 3cmc tenminste euforie
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ulixes zei:
Jullie worden getrolld man
Klik om te vergroten...
Niks trol kerel
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan dit niet in 1 reactie? (Zoals ik hier doe) Is vooral een stuk overzichtelijker voor iedereen lijkt me!
tequilavodka zei:
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
Klik om te vergroten...
Dit klopt. Als je research had gedaan had je gezien dat NEP voornamelijk een kortdurende norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor is. Het werkt dus vooral op je dopamine en adrenaline. Bij hoge dosissen komt hier wat serotonine bij kijken maar kans is natuurlijk dat je dan te veel neemt waardoor je zo'n reactie krijgt, en al het "fijne" wegvaagt door de negatieve hoge dosis bijwerkingen.
tequilavodka zei:
Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
Klik om te vergroten...
Als een vrijdag avond los gaan voor jou betekent dat je over de lethale limiet gaat, waar wij trouwens niets over weten omdat het een research chemical is, betekent dat dat die vrijdagavond mogelijk je laatste kan zijn. Niet stuntelen met dit soort dingen. Speel het veilig, of speel het niet. Een kort roesje is je leven zeker niet waard. Bij stimulanten (waaronder NEP) wordt aangeraden om 3 maanden tussen gebruik te nemen. Dit geeft je lichaam en je brein tijd om weer te herstellen. Je gebruikt dus veel te vaak en veel te veel.

Benzos zijn echt reteverslavend wanneer misbruikt, ik zou ECHT oppassen, liever zelfs helemaal niet.

Een avond los gaan is overigens erg subjectief. Doseer liever te weinig dan te veel, anders krijg je dit soort situaties waar je tolerantie doseren lastig maakt. en je maar moet blijven 'gokken'
Wellicht ben je na de 3 maanden weer de oude qua tolerantie, en dan is het echt in kleine stapjes omhoog gaan en kijken wat bij jou ideale effecten geeft
Voel je niks, ja dan voel je niks, jammer dan, maar toch beter dan een paniekaanval lijkt me.
tequilavodka zei:
Maar cravings zijn zwaar ook al heb ik amper iets positief aan maar goed mss beter. Dat ik het om den duur kotsbeu ben voor continue ziek en slecht te lopen voor een effect dat niet voor naar huis te schrijven is! Geef mij maar de goede oude 3cmc tenminste euforie
Klik om te vergroten...
Dit is een erg verslavend goedje ja, vooral door de korte werkingsduur met de lage serotonine-affiniteit maakt het ook zo'n makkelijk te misbruiken middel. Die cravings gaan maar erger worden hoe meer je gebruikt hè? Hoe eerder je stopt, hoe minder erg de cravings zullen zijn. Ze worden namelijk erger des te vaker en frequent je gebruikt.

Dat de werking negatief voor jou bevalt maar de cravings er zijn kan gebeuren. Dit moet lastig zijn geweest om te erkennen, wees daar dus trots op, je weet dat je een probleem hebt met dit middel. Zware cravings bij een slecht gevoel is niet best!
Wellicht een periode goed nadenken over wat je nou in je leven wilt en waarom je aan de drugs bent gegaan, en of er hier een gezonder alternatief is.
(Met een hobby als sport kom je best in de buurt hoor!)

Ik zou je echt aanraden onderzoek te doen voordat je drugs neemt. En dan bedoel ik echt onderzoek doen. Genoeg onderzoek om dit in ieder geval niet in herhaling te brengen. Nu neem je eerst en stel je vragen later, wat bij deze dosissen gewoon flink verkeerd kan gaan.

Verder: Vind jij dat je verstandig met drugs om kan gaan? Ik zou eerst eens nadenken waarom je neemt.
Ik vind, de manier waarop je bezig bent, niet echt verantwoord. Dat is vragen om problemen naar mijn mening.
Het lijkt allemaal we leuk, tot je een fout maakt in je dosering. En dan met pech permanente klachten houdt. Dat wil jij vast ook niet. Dat dat nu al niet goed gaat lijkt mij juist reden genoeg om te stoppen nu je nog kan.



Je weet dat de dit de common en strong dosages zijn? je zit er wel echt bijzonder gevaarlijk boven. Hoe lang/vaak gebruik je al stimulanten?
Common25 - 40 mg
Strong40 - 60 mg
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jullie worden getrolld man
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echt waar heb genoeg van al die rotzooi! Voel mij alleen fucked up nu het ergens en als ik wakker word nog een dag of 3 is mij die vuiligheid niet waard! Zeker! Het was omdat het als vervanger voor 3cmc werd aangeboden maar dit middel is levensgevaarlijk. Over mijn hart kan ik het niet krijgen voor weg te gooien. Fucking vergif met zware bijwerkingen. Nee genoeg is genoeg. Zal het proberen aan den 1 of den andere te geven dan heeft er tenminste nog iemand iets aan. Wegsmijten vind ik zonde
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ulixes zei:
Jullie worden getrolld man
Klik om te vergroten...
Waar haal je dat zelf nu geef ik redelijk normale dosissen ik ben niet weer bezig van bommetje 850 Mg dit dat. En het klopte dan nog ook maar goed dat doet niet terzake maar vind het spijtig dat ik telkens voor trol word verweten! Terwijl het nu ook zware dossisen zijn maar ze zijn niet ongeloofwaardig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."