Kan dit niet in 1 reactie? (Zoals ik hier doe) Is vooral een stuk overzichtelijker voor iedereen lijkt me!
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
Dit klopt. Als je research had gedaan had je gezien dat NEP voornamelijk een kortdurende
norepinephrine-
dopamine reuptake inhibitor is. Het werkt dus vooral op je dopamine en adrenaline. Bij hoge dosissen komt hier wat serotonine bij kijken maar kans is natuurlijk dat je dan te veel neemt waardoor je zo'n reactie krijgt, en al het "fijne" wegvaagt door de negatieve hoge dosis bijwerkingen.
Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
Als een vrijdag avond los gaan voor jou betekent dat je over de lethale limiet gaat, waar wij trouwens niets over weten omdat het een research chemical is, betekent dat dat die vrijdagavond mogelijk je laatste kan zijn. Niet stuntelen met dit soort dingen. Speel het veilig, of speel het niet. Een kort roesje is je leven zeker niet waard. Bij stimulanten (waaronder NEP) wordt aangeraden om 3 maanden tussen gebruik te nemen. Dit geeft je lichaam en je brein tijd om weer te herstellen. Je gebruikt dus veel te vaak en veel te veel.
Benzos zijn echt reteverslavend wanneer misbruikt, ik zou ECHT oppassen, liever zelfs helemaal niet.
Een avond los gaan is overigens erg subjectief. Doseer liever te weinig dan te veel, anders krijg je dit soort situaties waar je tolerantie doseren lastig maakt. en je maar moet blijven 'gokken'
Wellicht ben je na de 3 maanden weer de oude qua tolerantie, en dan is het echt in kleine stapjes omhoog gaan en kijken wat bij jou ideale effecten geeft
Voel je niks, ja dan voel je niks, jammer dan, maar toch beter dan een paniekaanval lijkt me.
Maar cravings zijn zwaar ook al heb ik amper iets positief aan maar goed mss beter. Dat ik het om den duur kotsbeu ben voor continue ziek en slecht te lopen voor een effect dat niet voor naar huis te schrijven is! Geef mij maar de goede oude 3cmc tenminste euforie
Dit is een erg verslavend goedje ja, vooral door de korte werkingsduur met de lage serotonine-affiniteit maakt het ook zo'n makkelijk te misbruiken middel. Die cravings gaan maar erger worden hoe meer je gebruikt hè? Hoe eerder je stopt, hoe minder erg de cravings zullen zijn. Ze worden namelijk erger des te vaker en frequent je gebruikt.
Dat de werking negatief voor jou bevalt maar de cravings er zijn kan gebeuren. Dit moet lastig zijn geweest om te erkennen, wees daar dus trots op, je weet dat je een probleem hebt met dit middel. Zware cravings bij een slecht gevoel is niet best!
Wellicht een periode goed nadenken over wat je nou in je leven wilt en waarom je aan de drugs bent gegaan, en of er hier een gezonder alternatief is.
(Met een hobby als sport kom je best in de buurt hoor!)
Ik zou je echt aanraden onderzoek te doen voordat je drugs neemt. En dan bedoel ik echt onderzoek doen. Genoeg onderzoek om dit in ieder geval niet in herhaling te brengen. Nu neem je eerst en stel je vragen later, wat bij deze dosissen gewoon flink verkeerd kan gaan.
Verder: Vind jij dat je verstandig met drugs om kan gaan? Ik zou eerst eens nadenken waarom je neemt.
Ik vind, de manier waarop je bezig bent, niet echt verantwoord. Dat is vragen om problemen naar mijn mening.
Het lijkt allemaal we leuk, tot je een fout maakt in je dosering. En dan met pech permanente klachten houdt. Dat wil jij vast ook niet. Dat dat nu al niet goed gaat lijkt mij juist reden genoeg om te stoppen nu je nog kan.
Je weet dat de dit de common en strong dosages zijn? je zit er wel echt bijzonder gevaarlijk boven. Hoe lang/vaak gebruik je al stimulanten?