Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik gebruik niks van medicatie ben ook zelf maar 23j bedoel je op eenzelfde avond tolerantie of als je het herhaaldelijk gebruikt? Wat zijn de sterkste/betere truffels voor visuals? en hoeveel gram?"
"Mindless zei: Ten eerste, bijnemen met psychedelica is niet optimaal. Er treedt tot bepaalde hoogte meteen tolerantie op na inname. Dus de helft nemen en na 45 minuten pas de andere helft kan mogelijk een veel zwakkere trip geven dan in 1 keer de volledige portie te nemen. Daarnaast is hoe je een trip ervaart nogal persoonlijk. Denk niet dat je per se een visuele trip zult hebben. Dit hoeft namelijk helemaal niet zo te zijn. Maar dat betekent ook niet dat het dan nooit zo zal zijn voor je. Wat ik altijd aanraad, is om rustig te gaan zitten kijken naar je omgeving. Leg sowieso je smartphone weg en vermijd alle andere digitale apparaten. Stop eventueel ook even met praten als je daarmee bezig bent en richt je op wat je ziet. Neem langer dan normaal de tijd om je omgeving in je op te nemen. Kijk bijvoorbeeld langere tijd naar een plant, of naar de gordijnen, het tapijt, etc. Zo kun je subtiel veranderingen in je perceptie beginnen op te merken. Zie je eenmaal dingen verdraaien bijvoorbeeld of zie je zelfs patronen vormen, dan geef je daar al je aandacht aan. Op die manier is het mogelijk dat je trip ineens toch visueel wordt. Mogelijk zelfs sterk visueel. Psychedelica zijn anders dan andere groepen drugs. Jouw eigen input speelt vaak best een grote rol. Eventueel kun je ook langere tijd je ogen dichthouden, totdat je inner eye visuals krijgt. Zijn deze patronen eenmaal vrij sterk zichtbaar, dan kun je je ogen openen om te kijken of ze over je normale zicht heen hangen. Kijk hiervoor naar egale achtergronden. De ene tript wel gewoon visueler dan de andere misschien, maar je kunt je kansen op een visuele trip in mijn ogen flink verhogen door bijvoorbeeld bovenstaande te doen. Omdat je wat zwaarder bent kun je mogelijk meer nodig hebben, maar dit werkt niet per se zoals bijvoorbeeld met mdma. Er zijn ook zwaardere mensen die er vrij gevoelig voor zijn. Maar probeer het eens zou ik zeggen en let me know. Klik om te vergroten... Zijn er sterkere soorten? Zou dit helpen? Wat we wel altijd doen is tripvideos kijken op een 70’’ tv hahaha kan dit kwaad? Is er iets sterker dan Dragons dynamite en zijn er versterkers? Hoeveel gram zou voldoende moeten zijn?"
"snorlax zei: Tolerantie speelt al op die zelfde avond op al vrij snel na dat je het geconsumeerd hebt. Dus in een keer 15 gram naar binnenwerken is een veel sterkere trip dan eerst 7.5 gram en uur later 7.5 gram nemen want waarschijnlijk voel je niks van die extra 7.5 gram. Klik om te vergroten... zijn er sterkere soorten truffels en hoe sterk zijn de Dragons dynamite"
"Ik wil echt gewoon visueel wat gaan beleven eerlijk gezegd"
"Proxima zei: Qua lichaamsgewicht neem je inderdaad een flinke dosis. Het kan zijn dat je relatief veel enzymen in je lichaam hebt die de actieve stoffen afbreken, ik zie dit wat vaker (maar niet altijd) voorkomen bij mensen die meer dan regelmatig junkfood eten (dus niet dat ik zeg dat jij dit doet). Wat je kan doen is in stappen de dosis verhogen om te zien of je alsnog verder kan komen. En het andere is inderdaad om MAOI's te nemen voordat je de paddo's neemt. Daar kan je laag mee beginnen, bijvoorbeeld een thee van 1-2gram Syrische wijnruit die je dan een half uur voor de paddo's neemt. Als je dat doet zou ik wel aanraden om met een lage dosis paddo's te beginnen, zeg 2-3 gram. De harmalas (MOAI) van de wijnruit zullen iets toevoegen aan de trip maar dat is niet perse iets negatiefs of positiefs, gewoon iets extra. Success met toekomstige reizen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Ik ga wekelijks wel 1x op restaurant en 1x junkfood wekelijks voor derest valt dat goed mee dus ik denk niet dat t daar aan kan liggen. Ik vraag me af of het echt meer gaat doen als ik zeg maar 10gr gedroogd eet. Aangezien 5gr al een flinke dosis is... Kan je wat je bedoelt met die MAO remmers wat beter verklaren? Ik volg niet 100%"
"Boyman zei: Dat is bijzonder, dat zijn zeker geen milde doses inderdaad. Moet wel zeggen dat truffels zodanig van potentie verschillen per batch dat ik er nooit weet wat ik kan verwachten, ik heb op 8g Atlantis heftigere trips gehad dan op een andere keer 22g High Hawaiians. Maar als je vrienden van dezelfde batch wel gewoon hard gingen, dan lijkt het me niet daar aan liggen. Heb je al ervaring met andere psychedelica, bv 1P-LSD of 2C-B? Eventueel 4-HO-MET hoewel dat zich weer omzet in psilocine dus in theorie voor jou ook niet zo veel zou moeten doen als je zo ongevoelig bent voor truffels. Ik ben benieuwd of je daar wel gewoon normaal op kunt trippen! Klik om te vergroten... Hey, Sorry voor het late berichtje! Ja echt vreemd. Sinds kort experimenteer ik. Ik heb dus weinig kennis maar ik experimenteer wel en ik merk dat ik bij alles meer nodig heb dan derest.. Dit gaat dan over x, mdma, 3mmc tot zelf een jonko. Ik merk dat ik ook meer nodig heb dan mijn vriend bij ket, echte tripket haha maar daar kan ik dan echt wel diep in gaan. Heb al eens een k-hole meegemaakt en deze hier dan neergepend. Andere psychedelica niet maar ben wel van plan dit te doen. LSD bijvoorbeeld wil ik graag doen maar ik wou eerst mijn reactie op truffels/paddo's waarnemen omdat LSD echt 12u duurt. Maar binnenkort ga ik t wel nemen.. 4-HO-MET heb ik eigenlijk geen kennis van en dit is één van de eerste keren waarvan ik hoor. Ik wil echt even trippen en experimenteren. Zo ver zelf dat ik dacht aan DMT wat mij extreem lijkt maar dat is niet zo gemakkelijk aan te geraken voor mij in BE, jammer genoeg"
"CuriousExplorer zei: Nope. Ze verergeren het niet. Ik focus mij er onbewust meer op. Laatste maal heb ik oprecht 1u zitten huilen van de pijn. Maar ik ga 1P wel eens een kans geven. Klik om te vergroten... Begrijp ik 100%. Mijn vriendin heeft dagdagelijkse veel last van haar darmen. Echte krampen daarzo. Met truffels/paddo's mag ze echt niet in haar gedachten verzinken of ze krijgt enorm veel krampen. Als ik dit door heb verzet ik haar op gedachten waardoor ze wel plezier heeft en meelacht. Maar éénmaal ze dan niet kan meedoen in een gesprek of even stilvalt focust ze zich er weer op en heeft ze er last van."
"Ello, Ik lees af en toe mee en haal hier veel ervaring en tips uit. Ikzelf ben niet echt een "gebruiker" maar experimenteer de laatste tijd met allerlei en met gezond verstand om dat ik er lang genoeg vanaf heb kunnen blijven. Het heeft me altijd al geboeid de leuke middelen die we hebben, maar ik ben op een leeftijd gekomen dat ik volwassen genoeg ben om nee te zeggen. Ook mijn ego en denkbeeld over wat anderen over mij denken of zouden kunnen denken zou mij altijd tegenhouden om verslaafd te worden of naar de verkeerde kant te gaan. Ik ga een poging wagen een trip reportje te schrijven.. Ik hoor wel hoe het ging ^^. Graag wil ik eens trippen.. Dus ik experimenteerde met truffels... dit had bij mij niks gedaan. Ik heb het dan nog een keer geprobeerd maar dit lukte toen ook niet behalve het leuke xtc-gevoel heb ik er geen visuals aan overgehouden enkel misschien paar flitsen als ik even knipper of de ogen sluit. Ik ben wel een alerte persoon en een zorgzaam persoon voor mezelf en mijn vrienden, misschien heeft dit er wat mee te maken.. Ik heb al een groeikitje paddo's proberen groeien maar dit is mislukt :P Zelf denk ik nog na over LSD of 2CB. Tripreport: Ik had al enkele keren keta gebruikt, ik weeg het niet af we doen gwn zo een sleutelpuntje en doen meer indien we dit aankunnen of stoppen indien het teveel wordt. Nu heb ik altijd een vriend die maar 1-2 puntjes moet hebben en echt in tripmodus gaat. Terwijl ik zeker 3-4 punten doe maar gewoon het "zatte" gevoel heb. Maar ik laat wel telkens het gevoel goed uitwerken voor ik de volgende punt gebruik vandaar misschien. Hij heeft zelf gezegd dat het voelt alsof het een soort k-hole effect is. Hij weet niet wat t is maar hij tript ervan en wat hij ervan leest denkt hij dat het dus een k-hole is. Hij is wel nog volledig bij bewustzijn en weet nog alles wat hij doet en wat er gebeurt alsof zijn bewustheid het onder controle heeft. Op een dag/avond gingen we dus nog een keer keta doen en ik wou datzelfde effect ook. Omdat ik bij allerlei soorten dingen praat over weed, truffels er beter tegen kan denk ik. Ik moet niet meer pakken dan anders maar gwn sneller na elkaar. dus we hadden elk al 2 puntjes op. Hij was weer goed aan gaan en trippen je kon er niet tegen praten hij was verward en wat keta met je doet gewoon mindfucks hahahah. Mijn vriendin (die dit soort dingen niet doen) ging slapen en dan voel ik me meer comfortabeler om de remmen los te laten dus ik deed 2 puntjes kort na elkaar. Wat ik normaal altijd doe op bv een avond maar dan sneller na elkaar. Ik voelde na puur minuten dat ik echt het zatte effect had en minder gevoel en sloom. Ik stelde me recht dat ging nog pakte 2 glazen en schonk wat water uit. Vanaf hier begint het... we zaten in de keuken op hoge stoelen (krukken) Er zijn manieren om het verder te vertellen ik zal het uitleggen hoe ik alles ervaarde en hoe mijn vriendin/vrienden dit ervaarden --> dit zeiden ze mij pas achteraf dus moment zelf wist ik dit niet! Plots zat ik in een andere wereld. Ik vroeg me af waar ik was, wtf dit was en of het leven nog bestond. Ik vroeg mij af hoe ik hier terecht kwam en of ik nog leefde? De wereld of plek waar ik was en die ik ervaarde was geen wereld. Alles was gewoon wit. Er waren roze bolletjes/stipjes op een lijn en dit waren voor mij mensen/personen. Als je op het witte kwam dan bestond je niet meer. Ik was niet bang van de dood terwijl ik dit in real life wel ben zoals iedereen. Maar ik wist dat je niet meer bestond dan. Toen leek het me duidelijk dat we op een boot zaten en vaarden ik ervaarde dit later zo en kan het zo uitleggen maar wat ik op dat moment dacht wist ik niet wat of hoe. Ik zag op het uiteinde een roze bolletje/stip een beetje in het witte verdwijnen alsof het soort van verdronk of zonk. Ik wou dat het zich redden en echt dat kon overleven. Ik kon niet praten, schreeuwen enkel tekens doen en echt het gevoel willen dat het stipje lukt om te bestaan en niet te verdwijnen... Waarom?? het was mijn vriendin. Het waren allemaal roze bollen/stippen maar ik wist dat dat gewoon mijn vriendin was. Toen ze het redde was ik ongelooflijk gelukkig en blij. Maar ze zat op de andere boot (rij met roze bollen stipjes) dus kon ik er niet niet bij. Er waren 2 rijen(boten). Ik dacht na hoe ik terug kon gaan werken, waar mijn werk was, waar mijn huis is, ik vroeg mij af hoe ik ooit nog moest en/of kon stappen, hoe ik nog naar een andere plek dan hier moest gaan ik wist het allemaal niet. Zo ging de boot naar verschillende plekken maar alles was gewoon wit rond ons. Ik was bang dat ik dood was en wist echt niet wat er aan de hand was (ik had dus ook totaal geen gevoel dat ik aan trippen was of dat ik iets gepakt had) Ik moest mijn neus snuiten en plots had ik papier in mijn hand om het te snuiten, ik snoot men neus en er bleef precies maar spul uitkomen. Kreeg het niet gereinigd. Plots was het doekje weg. Ik hoorde in de achtergrond gemompel en ik concentreerde me erop.... ik concentreerde me echt hard op het gemompel... Terwijl ik me concentreerde hoorde ik alles duidelijk en werd ik naar iets wit gezogen als ik naar beneden keek. Hoe meer ik me concentreerde hoe beter ik het hoorde wat dat gemompel was... het waren mijn vrienden die bij me zaten die aan lachen waren van wow die is echt ver en gaat het met je? gaat het met je (dat zei men vriendin) mijn vriend vondt t leuk dat ik eindelijk eens tripte. Ik antwoorde zijn jullie over mij bezig??? ik vroeg dit verwonderd want meestal ben ik de zorgzame en 'vader' van de groep en mijn vriend het grootste varken. Ze zeiden ja terwijl ik ze niet zag want ik werd in het witte nog steeds meer gezogen. hoe meer ik met hun communiceerde werd ik dichter gezogen en het witte dat ik zag was dan uiteindelijk mijn witte krukstoel waar ik op zat. Mijn benen zaten zo hard geklamd aan de poten van de stoel omdat ik bang was om er vanaf te vallen (ik denk ook doordat ik bang was om van de boot te vallen) Ik loste 1 voet en stampte een paar keer goed op de grond om eindelijk terug grond en de vloer te voelen om te beseffen dat ik terug in de realiteit ben. Ik was echt gelukkig. Ik wou het uitleggen wat ik net allemaal had meegemaakt maar dit lukte echt niet. Ze zeiden, wordt kalm, geniet van wat je hebt. laat het op je afkomen. Maar ik was zo verbaasd en gelukkig dat ik nog leefde en in deze realiteit terug was en maar aan trippen was terwijl ik 1-2 minuten eerder niet eens besefte dat ik aan trippen was. Toen ik helemaal bij bewustzijn was heb ik alles nog 100x proberen uitleggen maar dat ging gewoon niet. Ik heb dan ook gewoon uitgelegd wat ik hier geschreven heb.... Toen ik mijn deel vertelde van wat ik dacht dat er gebeurde, deden mijn vrienden ook hun verhaal en NOTE: hier weet ik totaal niks van want volgens mij zat ik in een andere wereld/dimensie/realiteit wie weet wat.... Dus om hun verhaal te vertellen waar ik niks van weet ook niet van mijn eigen acties; men vrienden zeiden tegen men vriendin dat ik echt ver zat en daarom kwam ze bij me zitten. Ze zeiden toen ik haar zag want ze lig in 'r bed dat ik de grootste glimlach op mijn gezicht had, ik was duidelijk dolgelukkig en ik nam haar goed vast met een goede knuffel. Ik zag er echt gelukkig uit (ik denk dat dit kan verklaren dat ik het roze stipje zag verdwijnen in mijn wereld maar toen overeind bleef in de boot) Ik keek ook constant naar mijn beste vriend met een lach op mijn gezicht. Toen ging er een liedje en ik ging daar op met men hand in de lucht. (????? :P) er kwam wat snot uit me neus lopen dus ze zeiden mn naam en zeiden dat er snot was, waarop mijn vriendin me een doekje gaf en ik gewoon echt stomverbaasd lachend voortuikeek en men neus snoot zonder andere reactie er kwam amper iets uit en gaf het aan men vriendin (verklaart in men trip die zakdoek dat ik "plots" had en men neus snoot waar veel uit kwam maar dit was dus niet zo) ze zagen dat ik erg met men voeten rond de stoelenkruk gewrikkeld zat dus ik vermoed dat ik totaal niet comfortabel zo hoog op de kruk zat waarvan ik een soorte slechte trip had dat ik bang was om van de boot te vallen doordat ik in de realiteit op die hoge kruk zat waar ik niet comfortabel op zat... Ik vond dit een (leuke) ervaring. Lees: Achteraf leuk om mee te maken en speciaal maar niet dat ik het op het moment zelf leuk vind. Ik was zo verbaasd, bang, weet-niet-wat-denkend..... minfucked hahahha.... Is dit dan een k-hole, is dit meer dan een k-hole want mijn vriend weet altijd alles en heeft t onder controle en tript ook, is dat dan ook een khole? iemand hier ervaring mee? Dit is mijn eerste trip-report dus ik weet niet of ik het goed aangepakt heb. Begrijp je iets niet of kan je je er niet in meeleven dan bekijk ik t eens en typ ik hem opnieuw maar hier ff mijn gevoel en gedachten toen ^^"
"Roze Olifant zei: Heel interessant report over ketamine! Ik heb nu helaas geen tijd (moet slapen, super vroeg op) maar wil er later zéker inhoudelijk op reageren. Ik herken sommige delen namelijk uit mijn eerste en direct ook meest heftige ketamine-ervaring ooit, dit was achteraf waarschijnlijk een soort (niet-intentionele) K-hole, bleek toen uit de reacties. Andere dingen uit jouw ervaring herken ik dan weer niet of minder, maar dat is net boeiend. Je hebt nog een reactie van me te goed. Mijn report van destijds staat ook ergens op deze website dacht ik dus dat zal ik dan ook direct linken voor de duidelijkheid. Maar voor nu, erg tof report! Thanks for sharing. Klik om te vergroten... Bedankt!! ik kijk uit naar je reactie! hopelijk was t een beetje duidelijk want ik heb het herlezen en er zitten wel wat foutjes in 😅 de tripde effectief duurde in totaal 1u20 ongeveer"
"Natozlato zei: Ik herken dit. Ik ben laatst per ongeluk in het gat gevallen, weliswaar op een ander dissociatief (3-meo-pcp) en ik zag alleen maar rood en wit. Het voelde alsof ik dood was en waar ik me bevond, daar bestond de tijd niet, ik ervoer oneindigheid. Ik voelde me daar heel verdwaald en verloren. Ik vroeg me ook af hoe ik terug moest komen, en ik dacht dat ik daar voor altijd moest blijven. Voor een k-hole moet je dacht ik ongeveer 100 mg nemen. Je kan 'stapelen' door kleine lijntjes of punten te nemen, met een korte tijd ertussen. Vijf minuten ofzo. Als je het nog een keer gaat doen, zou ik lekker op de bank gaan liggen. Je had wel van de kruk kunnen vallen. Het is een heel aparte ervaring, die moeilijk in woorden is uit te drukken, je blijft idd achter met een wtf-gevoel! Mooi report! Klik om te vergroten... Heftig man! Achteraf gezien ja... mss wel... ik experimenteer nooit en neem volgens mij nooit teveel om echt k.o te vallen en ik was niet out ofzo volgens mijn vrienden, wel was ik echt gewoon afwezig, verward, stomverbaasd rondkijkend... volgens hun ik heb gereageerd op muziek, op hun vragen en ik weet er niks van. Precies of ik dat niet was die bij hun zat en ikzelf ergens totaal anders was... 0.0 meestal zet ik me wel ergens comfortabel als ik iets gebruik maar ik was op dat moment in een studio’tje waar de bank een zetelbed was en men vriendin dus inlag dus was soort van verplicht aan tafel te gaan wat ik ook niet zo erg prettig vond daarom misschien deze specifieke ervaring. ik vond het vooral zo’n intense ervaring omdat ik anders nog nooit getript heb.... al eens strong 15gr mexicanas gedaan en ook al eens 16gr dragons dynamite + 5gr atlantis ik moet ook altijd veel van iets moet pakken alvorens ik het merk bv weed of xtc tips of aanbevelingen mogen altijd over een specifiek iets mits dit toegelaten is natuurlijk 🤪"