Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

110 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog even een andere vraag mijn laatste dosis nep was 5u40 is dit mogelijk voor rond 15uur klein beetje 2mmc te nemen en dan bedoel ik meer of het wel effect ga hebben en ik niks nodeloos verspil. Want pyros maken je blijkbaar tijdelijk ongevoelig voor andere drugs klopt dit? Uiteraard moet ik eerst serieus bekomen van die rotzooi
M
Mevrouw PlรธpLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Laten we dat hopen anders houd dat spul hem nog uren wakker om hier weer te spammen.

Ik hoor iemand roepen in de verte met echo "baaannneeetttjjeee"
Klik om te vergroten...
Die komt echt vanzelf. Ik zal vanmiddag even een vergadering met het team organiseren ๐Ÿ˜ฌ
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Plรธp zei:
Die komt echt vanzelf. Ik zal vanmiddag even een vergadering met het team organiseren ๐Ÿ˜ฌ
Klik om te vergroten...
:fearscream::fearscream::fearscream::fearscream:
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#4
You again :dizzy:
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
En? 2mmc gepakt?
Klik om te vergroten...
Ja en daarna gestopt want had weinig tot geen effect nu nog steeds tot en depressief voelen is het mij niet waard. Heb ik bij geen enkel ander middel ervaren
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Ja en daarna gestopt want had weinig tot geen effect nu nog steeds tot en depressief voelen is het mij niet waard. Heb ik bij geen enkel ander middel ervaren
Klik om te vergroten...
@Mevrouw Plรธp en wat luidt het oordeel van de vergadering's commisie :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Ganse nacht aan de nep gezeten het is goed geweest nu weer veel te veel laten uitwerken en gaan slapen
Klik om te vergroten...

Jij bent zo iemand die na een opname voor hartaanval een dikke lijn legt of die na 2 jaar cel voor diefstal buiten komt en meteen weer steelt ๐Ÿ™ˆ.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ganse nacht aan de nep gezeten het is goed geweest nu weer veel te veel laten uitwerken en gaan slapen
Klik om te vergroten...
Stoppen is voor opgevers
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Jij bent zo iemand die na een opname voor hartaanval een dikke lijn legt of die na 2 jaar cel voor diefstal buiten komt en meteen weer steelt ๐Ÿ™ˆ.
Klik om te vergroten...

Ik ben net zo iemand hoor ๐Ÿ˜‚

Bijna dood door a-pihp injectie. Morgen gewoon weer verder gaan. Dat is onderdeel van verslaving ๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
@tequilavodka nog alive?
Klik om te vergroten...
Voor de moment toch...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
brok van wat ? NEP weer ?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
brok van wat ? NEP weer ?
Klik om te vergroten...
Ja nep maar met moeite 4 trokken heb geluk dat alles kapot was gebrand want ken mijn eigen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sommige mensen leren niet uit hun fouten precies.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Oh dan is er niks aan de hand
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
MissChem zei:
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hรจ!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.


Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim ๐Ÿ˜‰
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon gevoelig voor bijpakken ziek of niet ik kan niet stoppen maar nu is het genoeg geweest dikke kans dat ik dit nooit meer bestel
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Onkruid vergaat niet...
Klik om te vergroten...
Kan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.

Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden


Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?

Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?

Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.

Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hรจ!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.

tequilavodka zei:
Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Klik om te vergroten...
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen

Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt

Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan


Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim ๐Ÿ˜‰
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Echt waar heb genoeg van al die rotzooi! Voel mij alleen fucked up nu het ergens en als ik wakker word nog een dag of 3 is mij die vuiligheid niet waard! Zeker! Het was omdat het als vervanger voor 3cmc werd aangeboden maar dit middel is levensgevaarlijk. Over mijn hart kan ik het niet krijgen voor weg te gooien. Fucking vergif met zware bijwerkingen. Nee genoeg is genoeg. Zal het proberen aan den 1 of den andere te geven dan heeft er tenminste nog iemand iets aan. Wegsmijten vind ik zonde
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ulixes zei:
Jullie worden getrolld man
Klik om te vergroten...
Waar haal je dat zelf nu geef ik redelijk normale dosissen ik ben niet weer bezig van bommetje 850 Mg dit dat. En het klopte dan nog ook maar goed dat doet niet terzake maar vind het spijtig dat ik telkens voor trol word verweten! Terwijl het nu ook zware dossisen zijn maar ze zijn niet ongeloofwaardig
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Waar haal je dat zelf nu geef ik redelijk normale dosissen ik ben niet weer bezig van bommetje 850 Mg dit dat. En het klopte dan nog ook maar goed dat doet niet terzake maar vind het spijtig dat ik telkens voor trol word verweten! Terwijl het nu ook zware dossisen zijn maar ze zijn niet ongeloofwaardig
Klik om te vergroten...
Zoek hulp. Doei.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Juiste beslissing

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."