Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe juiste stimulerende Research chemical

De juiste stimulerende Research chemical

85 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
ritalin en daarmee 4f-mph maakt van mij eenn zombie dus dan 2fma
Klik om te vergroten...

Vroeger toen ik het wel eens heb gebruikte voor studeren vond ik dex ook "prettiger" dan ritalin. Dus ik ga van die twee eerst 2fma proberen :)

dutchiedutch zei:
Ik heb een keer 3-fa besteld bij een bekende vendor en die kwam vrij nat/plakkerig aan. Ik heb toen alles in een bakje gedaan en een tijd op de verwarming gelegd en de heletijd met een pasje gesneden en gemengd door elkaar. Geen idee of dit de werking en de effecten beïnvloedt van het middel (het was daarna iig wel droog). Ik moet het nog steeds uitproberen en wil dat volgend weekend doen op thuishaven. Zou dit nog werkbaar zijn de 3-fa of is dit zakje nu useless geworden?

Ik wil 1 capsule oraal slikken met een hoge dosis erin zodat ik het hele feest lekker kan feesten zonder bij te hoeven nemen. Ik lees zo enorm veel verschillende dingen van mensen die 50mg slikken tot mensen die 200mg slikken. Wat raden jullie me aan qua dosis? Ook omdat ik op psychonautwiki 70+ zie staan bij een hoge dosis. Help me out!
Klik om te vergroten...

Ik ben ook wel benieuwd naar een goede dosis. Ik krijg pallets binnen van 50mg per stuk. Ik wil niet bijnemen. Zou 2 stuks dan leuker/beter zijn dan 1? (Meer dan 100mg zie ik persoonlijk sowieso niet zitten)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Voordeel is wel dat 4-FMPH niet onder het stofgroepenverbod zal gaan vallen. In ieder geval niet onder het huidige voorstel 😄

3-FA wel...
Klik om te vergroten...
Excuus, ik keek even verkeerd. 4-FMPH is ook een fenetylamine, dus valt ook onder het komende stofgroepenverbod.
Had ik toch @Dirkjan nodig aan mijn zijde.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?
Klik om te vergroten...
Vond 4FMPH koud en kil vergeleken met 3FA. Dat eerste is niet erg als je het functioneel gebruikt. 3FA voelde best warm en helder , en ook niet al te sterk
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeebats zei:
Vond 4FMPH koud en kil vergeleken met 3FA. Dat eerste is niet erg als je het functioneel gebruikt. 3FA voelde best warm en helder , en ook niet al te sterk
Klik om te vergroten...
Mja, het geeft mij ook zeker geen warme euforie, maar maakt me toch wel opgewekt en gewoon happy, maar dat is ook in combinatie met het gezelschap.

Als 3-FA veel fijner is ben ik wel geïnteresseerd.

Ervaar jij een kater na 3-FA?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Mja, het geeft mij ook zeker geen warme euforie, maar maakt me toch wel opgewekt en gewoon happy, maar dat is ook in combinatie met het gezelschap.

Als 3-FA veel fijner is ben ik wel geïnteresseerd.

Ervaar jij een kater na 3-FA?
Klik om te vergroten...
Laatste keer dat ik het gebruikte was 2012, dus kan het me niet meer herinneren. Gebruikte het toen functioneel (werk) maar weet dat ik er ook een goed praatje van kreeg. Katers werkte ik weg met benzos 😅
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeebats zei:
Laatste keer dat ik het gebruikte was 2012, dus kan het me niet meer herinneren. Gebruikte het toen functioneel (werk) maar weet dat ik er ook een goed praatje van kreeg. Katers werkte ik weg met benzos 😅
Klik om te vergroten...
Hmm, wel een kater dus.

Daar pas ik erg mee op, omdat ik erg gevoelig ben voor katers op stimulanten. Misschien dan voor de zekerheid houden bij eens in de zoveel tijd 4F-MPH. Daar krijg ik geen kater van.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hmm, wel een kater dus.

Daar pas ik erg mee op, omdat ik erg gevoelig ben voor katers op stimulanten. Misschien dan voor de zekerheid houden bij eens in de zoveel tijd 4F-MPH. Daar krijg ik geen kater van.
Klik om te vergroten...
Ik gebruikte van alles wat , dus bedoelde er niet mee dat ik specifiek een kater kreeg van 3fa. Je kunt dit beter aan mensen vragen die het recent hebben gebruikt.

Van 3-FPM krijg ik nooit een kater. Misschien is dat wat voor je?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
SneeuwStorm zei:
Klussen...komop @Zeehond, dat doe je lekker in je eigen tijd (of beter, laat het doen). Echt zonde van de 3-FA.
Klik om te vergroten...
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Aanrader dus?

Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Aanrader dus?

Heb jij ook ervaring met 4F-MPH? Zo ja, zijn deze middelen vergelijkbaar? (subtiel stimulerend, helder)
Klik om te vergroten...
Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.
Ja 3-FA gewoon online verkrijgbaar.

4F-MPH geen ervaring mee.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Tot zover wel een aanrader. Het is niet bepaald subtiel vind ik.
Ja 4-FA gewoon online verkrijgbaar.

4F-MPH geen ervaring mee.
Klik om te vergroten...
3-FA bedoel je denk ik?

En vergelijkbaar, niet verkrijgbaar. :wink:

Scherpte gaat wel achteruit zie ik :tonguewink: (grapje toch)

Hmm, 4F-MPH is wel vrij subtiel, wat ik wel fijn vind.

Hopelijk heb je er niet teveel een kater van :)

Geniet van het schoonmaken! (dat kan erg leuk zijn met stims gek genoeg weet ik ook)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
3-FA bedoel je denk ik?

En vergelijkbaar, niet verkrijgbaar. :wink:

Scherpte gaat wel achteruit zie ik :tonguewink: (grapje toch)

Hmm, 4F-MPH is wel vrij subtiel, wat ik wel fijn vind.

Hopelijk heb je er niet teveel een kater van :)
Klik om te vergroten...
Ja, sorry 3-FA meteen aangepast!

Eens, minder scherp, wel snel 🤣🤣

Opruimen vanwege aanstaande verhuizing.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Ik ga wel als een malle 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...

Hoe voelt het?
Alsof je een paar blikkies redbull op hebt?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Hoe voelt het?
Alsof je een paar blikkies redbull op hebt?
Klik om te vergroten...
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.
Geen euforie zoals bij speed.
Wel gemotiveerd om dingen te doen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Ja zo ongeveer ja. Hoewel ik vrijwel nooit redbull drink. Hartslag is niet hoog, maar voel het wel actief kloppen. Tikje onrustig ook.
Geen euforie zoals bij speed.
Wel gemotiveerd om dingen te doen.
Klik om te vergroten...

Klinkt gevaarlijk goed :)
Ben benieuwd hoe je de rest van de dag vergaat
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Klinkt gevaarlijk goed :)
Ben benieuwd hoe je de rest van de dag vergaat
Klik om te vergroten...
Ik ook.
Ik zit ff rustig, voelt heel druk.
Wat lichte kaakspanning ook.
Het is niet zo subtiel als bijvoorbeeld Phenibut, maar dat werkt ook heel anders.

M’n vrouw nam iets eerder dan ik en voelt hetzelfde als ik. Haar hartslag is wel hoger.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien ook eens 4F-MPH proberen dan? Daar kun je ook vrij energiek het huishouden op doen, maar ook relaxed mee op de bank zitten kletsen zonder kaakspanning en opgefokt voelen (al kán dat laatste er ook wat op voorkomen).

Is wel echt heel subtiel vergeleken met bijvoorbeeld iets als speed. Maar ja dus ook geen down erna en geen kater de volgende dag. Gewoon een opgewekte blije avond (in goed gezelschap).
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Misschien ook eens 4F-MPH proberen dan? Daar kun je ook vrij energiek het huishouden op doen, maar ook relaxed mee op de bank zitten kletsen zonder kaakspanning en opgefokt voelen (al kán dat laatste er ook wat op voorkomen).

Is wel echt heel subtiel vergeleken met bijvoorbeeld iets als speed. Maar ja dus ook geen down erna en geen kater de volgende dag. Gewoon een opgewekte blije avond (in goed gezelschap).
Klik om te vergroten...
Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Mijn aantekening bij 4F-MPH is "Het kietelt je dopamine wel een beetje maar net niet net wel". 😂
Klik om te vergroten...
Ja, het kan soms een beetje net niet/net wel zijn. Klein beetje meer nemen dan? :wink:

Het maakt voor mij enorm uit in welk humeur ik al ben en in welk gezelschap. Met mijn best buddy liggen we meestal in de eerste 5 minuten dat we elkaar zien al krom van het lachen (nuchter of niet), dus zet dat gelijk de toon. De 4F-MPH zorgt er dan voor dat we net die energie hebben om lekker opgewerkt te kunnen blijven de hele avond. (echt heerlijk ten opzichte van onze wiet avondjes die we jarenlang deden hiervoor en dan na een tijdje helemaal wazig werden en gesprekken niet meer goed liepen)

Heb het (4F-MPH) ook weleens in mijn eentje gedaan wanneer ik al gewoon niet in zo'n goed humeur was of niet lekker in mijn vel zat. Het haalt je daar niet magischerwijs uit in mijn ervaring.

Het lijkt bij mij trouwens wel op dopamine te werken (dat doet het officieel ook), maar dan heel subtiel dus. In plaats van 15 mg 22,5 mg maakt de kans dat er lichte euforie is veel groter.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Weet je hoe 3-FA vergeleken met 4F-MPH is?

Want vroeger rookte ik vaak wiet met een vriend voor een gezellig avondje, maar omdat ik al twee jaar geen wiet meer rook doen we nu soms een tabletje (15 mg) 4F-MPH. Dit bevalt ons best goed, omdat het effect zo subtiel is. We kunnen een hele avond lekker energiek doorpraten, zonder helemaal weg te spacen. En er is ook niet echt een kater (alleen een klein beetje een opgefokt gevoel bij mij erna).

3-FA klinkt dus wel interessant omdat je er dus ook helder op blijft. En misschien is het beter dan 4F-MPH(?) Doel ermee is dus enkel voor chillen/praten.
Klik om te vergroten...
Nee sorry nooit 4F-MPH gedaan. Maar 3-FA is ook prima geschikt voor dat doel lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."