#1
ritalin en daarmee 4f-mph maakt van mij eenn zombie dus dan 2fma
Vroeger toen ik het wel eens heb gebruikte voor studeren vond ik dex ook "prettiger" dan ritalin. Dus ik ga van die twee eerst 2fma proberen
Ik heb een keer 3-fa besteld bij een bekende vendor en die kwam vrij nat/plakkerig aan. Ik heb toen alles in een bakje gedaan en een tijd op de verwarming gelegd en de heletijd met een pasje gesneden en gemengd door elkaar. Geen idee of dit de werking en de effecten beïnvloedt van het middel (het was daarna iig wel droog). Ik moet het nog steeds uitproberen en wil dat volgend weekend doen op thuishaven. Zou dit nog werkbaar zijn de 3-fa of is dit zakje nu useless geworden?
Ik wil 1 capsule oraal slikken met een hoge dosis erin zodat ik het hele feest lekker kan feesten zonder bij te hoeven nemen. Ik lees zo enorm veel verschillende dingen van mensen die 50mg slikken tot mensen die 200mg slikken. Wat raden jullie me aan qua dosis? Ook omdat ik op psychonautwiki 70+ zie staan bij een hoge dosis. Help me out!
Ik ben ook wel benieuwd naar een goede dosis. Ik krijg pallets binnen van 50mg per stuk. Ik wil niet bijnemen. Zou 2 stuks dan leuker/beter zijn dan 1? (Meer dan 100mg zie ik persoonlijk sowieso niet zitten)